AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Jeg leter og jeg leter, men sliter med å finne noe som fenger. Vil virkelig finne en skummel bok helst psykologisk thriller som faktisk er bra, bruker appen storytel. Har noen noen bra bøker å anbefale? Merker jeg begynner å trøtne på krim, men tar gjerne i mot tips der også! trenger også gode boktips generelt, så dersom noen har noen bøker i andre sjangre å anbefale så spytt gjerne ut! mest av alt savner jeg noe skikkelig «skummelt», men kanskje jeg har blitt litt immun...heh Anonymkode: 43441...437
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Kepler hører jeg på. Sykt spennende thrillere 👍🏼 Anonymkode: e08ee...2b6 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kepler hører jeg på. Sykt spennende thrillere 👍🏼 Anonymkode: e08ee...2b6 Takk for tips😍 Anonymkode: 43441...437
Djungelvrål Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Voldtatt av Fredrik Skagen, fortsatt savnet av Chevvy Stevens, fordi overlevelse ikke er nok Emely St.John Mandes. Sistnevnte var fantasisk og handlet faktisk om en pandemi og forskjellige mennesker den rammet. Secret Slave Anna Ruston denne var også utrolig god, sann. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 Peonjenta skrev (17 minutter siden): Voldtatt av Fredrik Skagen, fortsatt savnet av Chevvy Stevens, fordi overlevelse ikke er nok Emely St.John Mandes. Sistnevnte var fantasisk og handlet faktisk om en pandemi og forskjellige mennesker den rammet. Secret Slave Anna Ruston denne var også utrolig god, sann. Tusen takk!!! Skal sjekke ut☺️ Anonymkode: 43441...437 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå