Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter og jeg leter, men sliter med å finne noe som fenger. Vil virkelig finne en skummel bok helst psykologisk thriller som faktisk er bra, bruker appen storytel. Har noen noen bra bøker å anbefale? Merker jeg begynner å trøtne på krim, men tar gjerne i mot tips der også!

trenger også gode boktips generelt, så dersom noen har noen bøker i andre sjangre å anbefale så spytt gjerne ut! 

mest av alt savner jeg noe skikkelig «skummelt», men kanskje jeg har blitt litt immun...heh

Anonymkode: 43441...437

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kepler hører jeg på. Sykt spennende thrillere 👍🏼

Anonymkode: e08ee...2b6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kepler hører jeg på. Sykt spennende thrillere 👍🏼

Anonymkode: e08ee...2b6

Takk for tips😍

Skrevet

Voldtatt av Fredrik Skagen, fortsatt savnet av Chevvy Stevens, fordi overlevelse ikke er nok Emely St.John Mandes. Sistnevnte var fantasisk og handlet faktisk om en pandemi og forskjellige mennesker den rammet. Secret Slave Anna Ruston denne var også utrolig god, sann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Peonjenta skrev (17 minutter siden):

Voldtatt av Fredrik Skagen, fortsatt savnet av Chevvy Stevens, fordi overlevelse ikke er nok Emely St.John Mandes. Sistnevnte var fantasisk og handlet faktisk om en pandemi og forskjellige mennesker den rammet. Secret Slave Anna Ruston denne var også utrolig god, sann.

Tusen takk!!! Skal sjekke ut☺️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...