AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 På et teamsmøte med en kompis i dag ble det en helt bizarre samtale om hva man kunne putte i en sokk, og hadde puttet i en sokk. Startet med at han hadde fått gnagsår på ankelen fordi han hadde hatt husnøkkelen i sokken. Så hva har du puttet inn i en sokk? For min del er det en hel del faktisk. -Hus og bilnøkler -lommebok, småpenger og sedler. Kjedelig når myntene havner ned under foten og sklir frem og tilbake for hvert skritt. Men den tiden er jo over nå. Bankkort. -Pass -Mobilen -Penis, måtte jo prøve det etter American Pie... -Joggebukse, tights for daffing og trening, og andre bukseben på sykkel. -Andre sokker, har brukt både to og tre par samtidig. På basketen brukte vi tre par tubesokker, for det gjorde de i NBA. Det var mye sokk på en gang. Leggene ble dobbelt så tykke, og da syntes vi vi var muskuløse. Kompisene og jeg. Enkle sjeler... -leggskinn. Spilte ikke så mye fotball, men basketsokkene var lange nok når det trengtes. -Stillongs. Har alltid sokkene over stillongs. -Strømpebukse, som barn brukte jeg det under sokkene om vinteren. -I speideren stappet vi en genser nedi en sokk for å ha en slags pute på haik. En fordel med store sokker så det ikke bare ble en rar hard klump. Men dette var tilbake i USA sokkenes tid, så ble ikke så galt. -Godteposen på vei fra kiosken om sommeren på sykkel når shortsen ikke hadde lommer. -brusflaska på vei fra samme kiosk, om det var halvliter. Glassflaskene var for tunge. -Leggvarmere har jeg stappet ned i sokkene. -Joggesko. En gang vi skulle prøve om det var mulig. De tubesokkene fra basketen nådde meg fortsatt nesten til knærne selv over joggeskoene. Vi syntes jo det var sååå morsomt der og da så vi hadde de på hele kvelden. Jeg sparket bare av meg skoene inni sokkene. Og glemte av de en stund. Det paret forble veldig romslige. -Sjokolade. (Typ Snickersbar innpakket) Sokkene var liksom lomma om sommeren mens vi syklet overalt. Så kan være ting jeg glemmer her. -Penn og notatbok -liten lommelykt -Skal jeg klatre på taket, skruer, spikere, blyant, tommestokk. Sag og hammer blir i hendene. Klatrer som regel bare på taket en varm sommerdag for å fikse ting. Det evige shorts uten gode lommer problemet. -selvfølgelig hendene, både når en sliten sokk blir pussefille, eller når man skal rette på den, eller man skal hente ut en annen sokk som ble glemt inni før vask og er blitt en tennisball nedi tåa etter vask. Noen ganger gir man beng, så får den bare bruke lengre tid på å tørke. (Men på et tidspunkt må man jo hente den ut, men ikke fult så kjølig og vått om sokken har blitt tørr først. Så venter ganske ofte. Jeg bruker ofte to par sokker). -Hodet. Ja, det måtte vi (noen venner og jeg) prøve i barndommen. Og joda, vi klarte å få tredd en sokk over hodet. -Hodet til hunden til en kompis. Den ble veldig forvirret. Når den store Championsokken fra basketen ble tatt av igjen tok hunden hans hevn på den, og gaflet den i seg. Hvordan klarer en hund å svelge noe så stort så fort? Noen dager senere kom den ut ved hjelp av aking fra hundens side bortover grøfta. Sokken tapte. Den hunden spiste lassevis av de sokkene. Var ikke sjelden de kom ut i andre enden på tur. Fire søsken, alle spilte basket, den hadde et stort utvalg og ta av også. -Ipod -walkman, ja, jeg er gammel nok til det. Lang kabel på hodetelefonene og sokkene var større enn shortsen den gang og praktisk sted for oppbevaring etter at klypa bak knakk. Mulig jeg har glemt noe. Hva har du hatt i sokken? Anonymkode: 49fca...6aa 4
Antlers Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Det eneste uvanlige jeg har hatt i sokkene er mange småflasker med likør. Kjekt med USA-sokker når man har vært i utlandet som mindreårig og vil smugle med seg alkohol hjem.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Antlers skrev (53 minutter siden): Det eneste uvanlige jeg har hatt i sokkene er mange småflasker med likør. Kjekt med USA-sokker når man har vært i utlandet som mindreårig og vil smugle med seg alkohol hjem. Haha, synd jeg ikke tenkte på det i tenårene, de sokkene hadde jo god plass. Og med to par som vi alltid brukte kunne man pakke de så de ikke klirret. Nei og nei, her har jeg gått glipp av en skikkelig skatt av en idé! Anonymkode: 49fca...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 Solbriller og solbrilleetui glemte jeg. Og dere som svarer foten min. Fantasiløse? Anonymkode: 49fca...6aa
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #8 Skrevet 24. mars 2021 Cleo88 skrev (8 minutter siden): Har ikke hatt noe i sokken men har hatt både sokk og ved annen anledning en truse hengende ut nederst i buksebenet. Vet ikke om trusen hang utenpå mens jeg var på jobb men den gjorde det da jeg skulle ta av skoen hjemme. Kanskje en digresjon men ikke helt off-topic. Det var greit å slippe å opprette egen tråd om dette. Dette fortjener en egen tråd. Anonymkode: d04bb...f68
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 Cleo88 skrev (15 timer siden): Har ikke hatt noe i sokken men har hatt både sokk og ved annen anledning en truse hengende ut nederst i buksebenet. Vet ikke om trusen hang utenpå mens jeg var på jobb men den gjorde det da jeg skulle ta av skoen hjemme. Kanskje en digresjon men ikke helt off-topic. Det var greit å slippe å opprette egen tråd om dette. Opplevde det som barn. Vi hadde ofte sokkekrig hos min kompis nevnt over, fire søsken, alle spilte basket, og noen av dem fotball også. De hadde helt vanvittige mengder med sokker i noen svære kurver på et slags tørkerom/ gjesterom/ tredje TV-stue. Og min kompis var yngst i flokken, så han var forvist til dette rommet for TV og Nintendo. Så vi satt i disse stablene av sokker og innimellom ble det sokkekrig hvor vi stappet sokker nedi genserne til hverandre, og mer enn en gang har en sokk klart å komme seg ned i joggebuksa og lagt seg til uten at man merket det nederst over strikken. Hendte jeg endte opp med en sokk som jeg enten oppdaget i det man skulle stappe buksa nedi sokken, da sokken jeg hadde på, for å sykle hjem, så var det liksom merkelig klumpete, mens et par ganger ble ikke sokken oppdaget da heller og ble med hjem, og plutselig fant man en fotballstrømpe som ikke hørte hjemme hos meg men som ikke kunne komme noe annet steds fra. Ja, har jo hatt en del av de sokkene som merkelig nok ikke ble oppdaget i genseren heller. En annen form for sokkekrig var å ta en skikkelig lang sokk, så lang som mulig, stappe to-tre ande sokker helt ned ytterst som en slags ball og slå hverandre med dem. 80-tallsbarn måtte finne opp en del leker selv. Man hadde da en slik sokk i hver hånd. Tror ikke vi egentlig hadde noen regler, trikset var å få en fulltreffer i ansiktet til motparten. Anonymkode: 49fca...6aa 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 Pleide å gjemme hasj i sokken. Anonymkode: 42587...c33
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 Cleo88 skrev (15 timer siden): Har ikke hatt noe i sokken men har hatt både sokk og ved annen anledning en truse hengende ut nederst i buksebenet. Vet ikke om trusen hang utenpå mens jeg var på jobb men den gjorde det da jeg skulle ta av skoen hjemme. Kanskje en digresjon men ikke helt off-topic. Det var greit å slippe å opprette egen tråd om dette. Samme skjedde med meg.. En truse ned med buksebenet... Skjedd 3 ganger men mange år siden nå... Flaut Anonymkode: b1d27...d5d 1
Jentegutt Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 sprutet sæden min i sokkene da jeg var mellom 12 og 15😂mor ble lei å planta toalettrull på nattbordet mitt, jeg tok hintet😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå