Gå til innhold

Å snakke om sex med en annen enn partner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nettopp en underlig opplevelse. Skulle snakke med samboeren til ei jeg kjenner, om noe praktisk han skulle ordne i huset mitt (han er snekker). Han ringte meg litt sent for å bare avklare tidspunkter og slikt. Vi er gode venner, det skal sies, men det er det. Vi hadde en god tone og ble sittende og prate i timesvis, til langt på natt faktisk. Og tema var 90% av tiden: sex. Vi snakket om alt fra hvorfor noen sliter, hva man kan slite med, hva man gjør hvis man sliter , hvor vi selv er, altså om vi er "frie" på området eller mer bundet, vi snakket om viktigheten av kommunikasjon rundt det osv....Tema var veeeeldig intimt og jeg syns vi begge fikk sagt i klartekst til hverandre at sex betyr veldig mye for oss begge. Det var ikke snakke om hva vi liker seksuelt, ei heller snuskete prat oss i mellom, vi holdt det på et plan der vi snakket om "alle andre" og ganske generelt. 

Er dette ok..? Han har samboer, jeg er gift. Og vi pratet vel 2-3 timer....Aner faktisk ikke hvorfor det ble slik. Tonen var litt flørten, men det kan ha vært bare jeg som syns...Hva er greia? Hva skjedde? Jeg forstår det faktisk ikke. Har aldri i mitt liv snakket så intenst om dette med en jeg IKKE er sammen med...

Anonymkode: 51bdd...91b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Burde være greit

Anonymkode: 49193...1ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok ikke likt det særlig godt nei.

Anonymkode: b4dff...ae6

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde nettopp en underlig opplevelse. Skulle snakke med samboeren til ei jeg kjenner, om noe praktisk han skulle ordne i huset mitt (han er snekker). Han ringte meg litt sent for å bare avklare tidspunkter og slikt. Vi er gode venner, det skal sies, men det er det. Vi hadde en god tone og ble sittende og prate i timesvis, til langt på natt faktisk. Og tema var 90% av tiden: sex. Vi snakket om alt fra hvorfor noen sliter, hva man kan slite med, hva man gjør hvis man sliter , hvor vi selv er, altså om vi er "frie" på området eller mer bundet, vi snakket om viktigheten av kommunikasjon rundt det osv....Tema var veeeeldig intimt og jeg syns vi begge fikk sagt i klartekst til hverandre at sex betyr veldig mye for oss begge. Det var ikke snakke om hva vi liker seksuelt, ei heller snuskete prat oss i mellom, vi holdt det på et plan der vi snakket om "alle andre" og ganske generelt. 

Er dette ok..? Han har samboer, jeg er gift. Og vi pratet vel 2-3 timer....Aner faktisk ikke hvorfor det ble slik. Tonen var litt flørten, men det kan ha vært bare jeg som syns...Hva er greia? Hva skjedde? Jeg forstår det faktisk ikke. Har aldri i mitt liv snakket så intenst om dette med en jeg IKKE er sammen med...

Knull han! Du er tydeligvis keen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sånne samtaler, dog ikke like lange, med mannlige venner. Jeg er gift. Deler aldri noe veldig intimt om min egen mann eller sexlivet vårt. Synes det er helt greit

Anonymkode: f4a90...4be

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er greit. Det er en ting at kona skal diskutere sånt med venninner, men ikke andre menn.

Anonymkode: e4855...ad1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg er sex like vanlig som å snakke om pålegg på skiva. 

Jeg har ikke noe imot det, men jeg deler ikke detaljer om meg og min mann. 

Anonymkode: 3591f...dc1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at dere har god kjemi. Hadde sikkert blitt bra sex mellom dere.. 

Anonymkode: 0f04d...cc8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde likt at samboeren din snakket sånn med venninen din? 

Anonymkode: 1fc7c...1da

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange forskjellige svar. Noen syns det er helt ok, andre syns det er helt feil. Selv hadde jeg ikke likt om min partner hadde snakket slik med en av det motsatte kjønn... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tålmodig luring han snekkern. 

Anonymkode: 2db6b...878

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Tålmodig luring han snekkern. 

Anonymkode: 2db6b...878

Har en følelse av at begge er litt "tålmodig luring" her. TS er nok ganske bevisst sine handlinger bak fasaden av ubevissthet hun prøver å sette opp her.

Anonymkode: 0f04d...cc8

• Liker 1
Skrevet

Kan dere begge fortelle alt om samtalen til deres partnere? Altså, sånn uten at det blir kleint? 🙄

Sex er en naturlig greie. Og det høres ut som om at dere holdt samtalen på et «saklig» nivå selv om det var veldig intimt. Så på en måte er det jo fint at dere kan prate om det. Men hvis dere ikke kan fortelle om samtalen til partnerne deres så tenker jeg at dere har tråkket over en grense. Det samme gjelder hva dere delte. Altså, hvis dere delte intime detaljer - særlig om partnerne deres - så vil jeg vært skeptisk. 😔

Selv om jeg er veldig åpen når jeg er anonym, er det mye jeg ikke hadde likt hvis mannen min hadde fortalt folk vi kjenner. Noe hører bare til oss. 🤗

Hvis dere ikke allerede har tatt praten om hva som er greit å dele med andre, så er det kanskje på tide? 💜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du overanalysere dette? Kvinner er eksperter på det.

Angrer på ting etterpå, skylder på mannen.

Anonymkode: f4ac8...63a

AnonymBruker
Skrevet

Her hadde det overhodet ikke vært innafor, verken for meg eller mannen. 

Men som hun over her spør: kan du fortelle om denne samtalen til mannen din og han synes det er greit? Da er det greit. Hvis han ikke synes sånn er greit, er tydeligvis denne andre mannen viktigere for deg enn mannen din. 

Anonymkode: fb907...8d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle like å høre reaksjonen om det var en mann som postet dette, hehe. Det er jo selvfølgellig ikke innafor. Timesvis med sexprat med en annen ? Kjære vene.

Anonymkode: 9ece2...3b0

Skrevet

Tipper denne seansen var mens dere begge satt alene?

En gammel traver her inne sa det veldig bra engang. «Hvis du kunne hatt den samtalen i stua hjemme, mens din mann sitter ved siden av deg og hører på, da er det innafor.» Og selvsagt skal din mann vite hvem du har denne samtalen med! 
Dette høres bare ut som fisking for min del. Dere begge skryter av dere selv, og hvor seksuelle frie og smarte dere er. Og selvsagt feilfrie. Hadde dette vært en realitet, hadde ikke denne samtalen funnet sted!
Du hadde nok ikke likt at din mann hadde en tilsvarende samtale, med en sexy blondine han møter. Eller tar jeg feil?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vil knulle deg og du vil knulle han ganske enkelt faktisk

Anonymkode: 86a79...565

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...