AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Del Skrevet 23. mars 2021 Hei :) Vi er på utkikk etter hytte maks to timer fra Oslo, og helst kun 1,5 time ifra Drammen. Budsjettet er rett over 5 millioner. Noen som har hytte på feks Blefjell, Norefjell, Vegglifjell eller andre områder rundt med noen gode anbefalinger ifht lokasjon? Veldig ønskelig med en helårshytte med gode skiløyper på vinteren og gjerne flotte turområder resten av året ☺️ Anonymkode: ff8a3...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Del Skrevet 24. mars 2021 Lifjell i Bø? Anonymkode: 7c765...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Del Skrevet 24. mars 2021 Håper dere kjøper en hytte som allerede er bygget...vår enkle, lille hytte fra 50-tallet er nå omringet av folk som bruker millioner på å bygge de flotteste, største, moderne hytter i stål og glass. Helt opp til hytta vår. Det eksploderte for en 10 års tid siden og har bare blitt verre. Hele området er stappfult med nye, moderne ""hytter"" Anonymkode: 31fe5...39f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Del Skrevet 24. mars 2021 Vi ønsker å kjøpe en allerede ferdig bygget hytte, men ser at det ikke er så mange som dekker plassbehovet. Er ikke så nødvendig med all slags luksus, men vi trenger nok soveplasser til hele familien. Håper vi finner det ☺️ TS Anonymkode: ff8a3...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Håper dere kjøper en hytte som allerede er bygget...vår enkle, lille hytte fra 50-tallet er nå omringet av folk som bruker millioner på å bygge de flotteste, største, moderne hytter i stål og glass. Helt opp til hytta vår. Det eksploderte for en 10 års tid siden og har bare blitt verre. Hele området er stappfult med nye, moderne ""hytter"" Anonymkode: 31fe5...39f Samme her! Det er bygget et nytt hyttefelt bak vår spartanske, lille laftede hytte fra 1960-tallet. Det eneste som er oppløftende er at vi har den aller fineste tomta i området, med pen utsikt. Og at det er 50 meter med vegetasjon mellom oss og de nye «block wathne-aktige» hyttene som har poppet opp tett-i-tett (uten utsikt til annet enn naboens hyttevegg). Men forrige gang jeg var på hytta, oppdaget jeg sjokoladepapir, appelsinskall, bålrester, etc. på uteplassen vi har opparbeidet utenfor hytteveggen vår. Altså sittebenken vi har plassert utenfor hytteveggen, på vår tomt. Det ser ut som om noen av de som har kjøpt hyttetomt uten utsikt har oppdaget at det er bedre utsikt hos oss, og at det «går an å sitte der». 😡 (Men dette var en lang avsporing - jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet til TS, annet enn at jeg kjenner flere som har hytte ved Blefjell og skryter veldig av området!) Anonymkode: 0d8bb...7cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #6 Del Skrevet 26. mars 2021 Blefjell 🤩 Men siden jeg er allergisk mot festetomt og ei heller ønsker å bo i en hyttelandsby fant vi oss en litt avsidesliggende, nydelig 60-tallssak litt lengre opp i dalen. Blefjell og Vegglifjell er nydelige områder. Sistnevnte er dog etter mine begreper rasert mange plasser med den vannvittige utbygginga som har skjedd og fortsatt foregår. Anonymkode: b1d9b...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå