AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Del Skrevet 23. mars 2021 Noen som har erfaring med spekkhoggersafari i Norge? Hvor og i regi av hvem? Har veldig lyst til å få se ville spekkhuggere. Har bestemt meg for å prøve å realisere drømmen om å både få se og fotografere disse dyrene. Slik jeg har forstått det er spekkhoggerne i Norske farvann på vinterstid, stemmer dette? Anonymkode: 7ee06...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Del Skrevet 27. mars 2021 Man kunne iallefall snorkle med de for noen år siden, Lofoten om jeg husker riktig. Anonymkode: be31b...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #3 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 22.41): Noen som har erfaring med spekkhoggersafari i Norge? Hvor og i regi av hvem? Har veldig lyst til å få se ville spekkhuggere. Har bestemt meg for å prøve å realisere drømmen om å både få se og fotografere disse dyrene. Slik jeg har forstått det er spekkhoggerne i Norske farvann på vinterstid, stemmer dette? Anonymkode: 7ee06...9eb Spekkhogger finner du utenfor Andøya. Dette får du sett gjennom Sea Safari og Hvalsafari på Andenes. Hvis du googler andøya og spekkhoggere så finner du ekstremt mye bilder av det. Og mange av bildene er i verdensklasse! Det er en fotografs drøm. Med det samme du er i området kan du jo nyte Måtinden, Hvalsafari, fuglsafari, midnattsol, frisk natur og hva fanden ellers du ønsker På Andenes finner du også Norwegian Orca Survey: https://www.norwegianorcasurvey.no/ Det er så mye spekkhoggere på plassen til tider at selv fergeturen over til Senja kan by på spekkhoggersafari innimellom Anonymkode: c7431...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå