AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Hvilken farge har dere i stua og på barnesoverom? Syns det er så vanskelig. Anonymkode: 7cf8b...ee1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Kvittet meg med/malte over detaljene i bomull... Mye enklere 🙈 Anonymkode: a5d2b...8fc
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kvittet meg med/malte over detaljene i bomull... Mye enklere 🙈 Anonymkode: a5d2b...8fc Vi har bomull på alle lister, alle dører samt kjøkkenet...da er ikke det så enkelt heller😆 Anonymkode: f4ba6...174
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kvittet meg med/malte over detaljene i bomull... Mye enklere 🙈 Anonymkode: a5d2b...8fc Vi har bomull på alle lister, alle dører samt kjøkkenet...da er ikke det så enkelt heller😆 Anonymkode: f4ba6...174
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 Vi har "green leaf" i gang og "warm blush" på tv-stue. Vurderer en beigetone på stua, jotun har en god beskrivelse på hvilke farger som passer til bomull slik at de ikke ser gule ut. Ellers har vi malt vegger og tak i bomull, det blir veldig fint. Anonymkode: 81e9b...d6c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 Soft mint og slate lavendel i barnerommene, sheer grey på vårt soverom, hvit poesi i gangen, treasure i stua. Alle disse fargene går helt fint til bomull i mine øyne. Jeg har også alle lister og dører i bomull. Ja, man kan kjøpe dører og lister i klassisk hvit, men det koster det dobbelte, det ble for dyrt til at vi skulle bry oss så mye. Anonymkode: ff493...b34
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #8 Skrevet 24. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Soft mint og slate lavendel i barnerommene, sheer grey på vårt soverom, hvit poesi i gangen, treasure i stua. Alle disse fargene går helt fint til bomull i mine øyne. Jeg har også alle lister og dører i bomull. Ja, man kan kjøpe dører og lister i klassisk hvit, men det koster det dobbelte, det ble for dyrt til at vi skulle bry oss så mye. Anonymkode: ff493...b34 glemte å si at taket ikke er malt i bomull hos oss. Men ferdig blandet hvit takmaling, som er vel hvitere enn klassisk hvit. Men vi har ingen taklister, så da har vi ikke kontrast av lister i bomull og hvit tak akkurat der. Anonymkode: ff493...b34
AntiBullshit Skrevet 24. mars 2021 #9 Skrevet 24. mars 2021 Har lys antikk (NB ikke lys antikkgrå) i stua, bomull på alle lister og dører og klassisk hvit i taket. På "barnerommet" har vi sophisticated Blue, alt fra jotun.
Ulrikke Skrevet 24. mars 2021 #10 Skrevet 24. mars 2021 Vi har bomull på noen vegger, en varm forholdsvis mørk grå som jeg ikke husker navnet på samt Deco Blue.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #11 Skrevet 24. mars 2021 Her var alt nymalt i bomull da jeg flyttet inn. Jeg har malt gangen i Laurbær, det passer fint. Anonymkode: bf6f1...a45
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #12 Skrevet 24. mars 2021 Alle farger med litt gul i skal passe fint. Lær deg NCS-systemet, altså hva en farge består av, så ser du fort om noe vil passe eller kræsje. Det du egentlig spør om: Elegant og Devine. Sistnevnte er psykofin, den skifter farge 5 ganger om dagen. Vi har mye lys i det rommet. Anonymkode: 89d18...a9f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #13 Skrevet 24. mars 2021 Kilden og St Pauls blue i stue, tidløs i gang, soft mint og senses i soverommene. Synes det har gått fint. Blir litt gul mot Sense, men ikke så mye st det gjorde noe. Er veldig fornøyd med kombinasjonen med tidløs. Anonymkode: ff748...2c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå