AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Som tittelen sier. Grunnen er at har veldig sterke meninger og stoler på seg selv og det blir vanskelig å rett og slett ha noe bestemmelsesrett på barnet. Har litt lyst til å bli kjent med baby i ro og mitt tempo. Sist gang følte jeg at han tok over styringen helt på barsel... Samme gjelder med oppdragelse også. Jeg får rett og slett ikke bestemme noe særlig og alt er litt kamp. Jeg føler ting som det er men han mener noe helt annet... Anonymkode: 71686...db1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Det her må du jo nesten prate med mannen din om, det hjelper liksom ikke at han kun ikke får være med på fødsel da dere skal oppdra barn sammen. Da må man samarbeide og komme til enighet uten å overkjøre hverandre. Høres ut som dere har større problemer.. Anonymkode: eb860...54b 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det her må du jo nesten prate med mannen din om, det hjelper liksom ikke at han kun ikke får være med på fødsel da dere skal oppdra barn sammen. Da må man samarbeide og komme til enighet uten å overkjøre hverandre. Høres ut som dere har større problemer.. Anonymkode: eb860...54b Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare ham det og få til å forstå... 🤷♀️ Det var mye bedre før korona. Og faktisk veldig deilig at han tok over når han kom hjem (han pendler, derfor kom litt senere hjem enn vanlig). På føden var litt irriterende men han har mye yngre søsken så jeg tok det som om han er vant til det. Og det er han. I tillegg så er problemet stort sett motsatt. Så jeg var glad at han var flink og engasjert far... Nå enten trekker han seg helt ut ellet tar over. Så det er vanskelig. Det som var vanskelig på barsel sist var at han var veldig flink til å ta over kommunikasjon med ansatte der så det var en god del ting jeg ikke fikk spurt om. Men det gikk greit. Fant ut av eller han kunne en del også. Jeg har bare søsken som er født tett på, og er først ut med barn... Anonymkode: 71686...db1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Du må jo bare fortelle han hvordan du ønsker det, og hva han skal gjøre. Det er du som skal føde barnet ,og du har jo selvfølgelig helt andre tanker og spørsmål enn hva han har. Han høres forresten ut som en bezzerwizzer og har en personlighet som er ganske overkjørende Anonymkode: 95127...9ea
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 Da lar du bare være? CoronaNorge blir nok bare glad til for det Anonymkode: ce54d...b09
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 Du har mye større problemer enn å bestemme om han skal med på fødsel eller ikke. Hvorfor fikk du enda er barn med han her? Anonymkode: 15352...f23 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Du har mye større problemer enn å bestemme om han skal med på fødsel eller ikke. Hvorfor fikk du enda er barn med han her? Anonymkode: 15352...f23 Fordi han er en god mann og far og vi elsker hverandre... Ingen er perfekte faktisk. Anonymkode: 71686...db1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #8 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du må jo bare fortelle han hvordan du ønsker det, og hva han skal gjøre. Det er du som skal føde barnet ,og du har jo selvfølgelig helt andre tanker og spørsmål enn hva han har. Han høres forresten ut som en bezzerwizzer og har en personlighet som er ganske overkjørende Anonymkode: 95127...9ea Jeg pratet litt og så skal vi prate litt i ferien når det er litt mer tid. Takk Han er nok litt bezzerwizzer 😅 Anonymkode: 71686...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå