Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forhørte naboen snakke med en annen nabo der det ble snakk om meg. Han sa at han hadde sett meg bom naken 😐 og nå har jeg så lyst til å flytte vekk her ifra. 

Bor i et lite hus ved skogen, og det hender jeg kommer ut naken ifra dusjen for å finne nye sokker 🧦 klær eller noe jeg hadde glemt i stuen Drivers. 

😐 Følge meg nå så jævelig ekkel. 

Anonymkode: fc079...aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er i ditt eget hus. Du har lov å hente strømper som naken. Neste gang du ser ham kan du jo bare si at du har hørt at han har fortalt at han har sett deg naken. Og så kan du jo bare spørre om han likte synet og stod der leeeenge. Så kan du føye til at du heretter kommer til å bli mer obs på folk som går utenfor huset ditt - som ligger ved en skog og som du ikke tenkte på at folk drev og kikka til deg. Så skal du nok se at han nok må forklare seg.......

Uansett, prøv å ikke vær flau. Å være naken i eget hus er som sagt fult lovlig. Verre er det med nysgjerrige og skuelystne som ikke har vett til å forstå når de skal snu seg!

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Har garantert min nabo også. Jeg går titt og ofte naken i stua for å hente vann på kjøkkenet osv. Stresser ikke med det :) 

Anonymkode: 1c49c...45e

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Forhørte naboen snakke med en annen nabo der det ble snakk om meg. Han sa at han hadde sett meg bom naken 😐 og nå har jeg så lyst til å flytte vekk her ifra. 

Bor i et lite hus ved skogen, og det hender jeg kommer ut naken ifra dusjen for å finne nye sokker 🧦 klær eller noe jeg hadde glemt i stuen Drivers. 

Pss. Ingenting å bry seg om. Neste gang stiller du deg naken foran vinduet med vilje. 

Anonymkode: c227d...f5d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke man har lov til å sprade naken så mye man vil i sitt eget hjem om man bor i et tettbygget område.   Man blir nok tatt for blotting.  Men uansett så ville jeg ikke brydd meg om jeg var ts, men hun har vel lært nå og kan begynne å trekke for gardinene. 

Anonymkode: b7ae9...150

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke flaut for deg, det er flaut for naboen. Det er en fyr som bruker å gå forbi meg som alltid glor så sykt mye. Som om halsen hans vokser 1 meter når han prøver å glo inn her. En gang sto jeg klar, i undertøy, og satte øynene i han. Han har ikke glodd siden 🤷‍♀️ Ble for flau.

Du var i ditt eget hjem. Du har all rett til å gjøre som du vil der. Finn en måte å sette han på plass på. 

Anonymkode: 62d68...c2e

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

*overhørte 

Anonymkode: 9f439...bb8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det går nok helt fint. Det er ingen fare. Naboen har nok sett nakne kropper før. 

Anonymkode: ff0f5...118

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er dette et problem? Og hvorfor får dette deg til å føle deg ekkel.

Jeg går utifra at du er skapt noenlunde lik de fleste andre? :vetikke:

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok sikkert bare runka til deg noen ganger, hva er problemet? 

Anonymkode: 0aa66...a58

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her tok jeg naboen på fersken med kikkert !!! Bruker selv å gå for å hente vann eller på do om natten.

Anonymkode: c21fe...77a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke ekkel, men naboen virker litt ekkel. Hev hodet ditt, det er han som har dritet seg ut. Du har ikke gjort noe annet enn det de aller fleste av oss gjør i eget hjem. Tåpelig nabo, som til å med snakker høyt om at han har glodd inn til folk.

Anonymkode: f6b57...716

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror faktisk ikke man har lov til å sprade naken så mye man vil i sitt eget hjem om man bor i et tettbygget område.   Man blir nok tatt for blotting.  Men uansett så ville jeg ikke brydd meg om jeg var ts, men hun har vel lært nå og kan begynne å trekke for gardinene. 

Anonymkode: b7ae9...150

Selvfølgelig har man lov til å gå naken i sitt eget hjem, det er da ikke blotting når man er i sitt eget hus. Hun kan gå så mye naken hjemme hun vil, det er ikke hennes feil at noen glaner på vinduene hennes. Jeg mener at det er naboen som er den som har gjort noe feil her, og det er han som er ekkel når han forteller at han har sett henne naken. 

Anonymkode: f63fa...73c

• Liker 22
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig har man lov til å gå naken i sitt eget hjem, det er da ikke blotting når man er i sitt eget hus. Hun kan gå så mye naken hjemme hun vil, det er ikke hennes feil at noen glaner på vinduene hennes. Jeg mener at det er naboen som er den som har gjort noe feil her, og det er han som er ekkel når han forteller at han har sett henne naken. 

Anonymkode: f63fa...73c

Han likte vel synet tenker jeg. Blir vanskelig å holde munn da...

Det sies: at det som hjertet er fullt av, renner munnen over med...

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tror faktisk ikke man har lov til å sprade naken så mye man vil i sitt eget hjem om man bor i et tettbygget område.   Man blir nok tatt for blotting. 

Vrøvl! 

Det eneste som kunne trigget noe slikt hadde vært om du bodde i en leilighet kloss opptil en vei med fortau og mange forbipasserende, og så stilte deg opp ved vinduet og onanerte. Men å gå naken hjemme er fullstendig greit.

Det samme hadde det til og med vært dersom du hadde gjennomført litt diskret og stille sex på egen veranda. Det er først når det blir mye lyd, eller du bor slik at naboer har nært og uunngåelig innsyn, at dette blir noe problem. Mange folk har nok et ganske misforstått forhold til hva som er "lov" av nakenhet og seksualitet.

• Liker 11
Gjest Villfisker
Skrevet

Hvis det er noen så skal føle seg ekkel, er det naboen. Hadde jeg vært din nabo, og sett det ved et uhell, hadde jeg tenkt at du ikke var klar over det. Jeg hadde aldri snakket til andre om det. Det er naboen din som er ekkel TS. Ikke du.

Nå som du er klar over at forbipasserende kan se deg, regner jeg med at du er mer obs på å forhindre det.

AnonymBruker
Skrevet

Nakenhet er naturlig, du blir født naken. Slapp helt av.

Bare spennende at noen fantaserer om deg vel.

Anonymkode: f98e7...f54

• Liker 1
Skrevet

Det som er ekkelt er at naboen din driver og forteller det til andre. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
tangent skrev (1 time siden):

Det som er ekkelt er at naboen din driver og forteller det til andre. 

Ja uff..han er en eldre mann som forteller dette videre til andre eldre naboer 🤦‍♀️ jeg er ei ung dame på 25. Synes rett og slett det bare er kvalmt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...