Gå til innhold

Noen med barn som bruker melatonin, her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammelt var barnet da dere startet? Hvilke søvnproblemer hadde barnet? Hjalp melatonin?

Anonymkode: ea55f...7e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

2 år, barnet har en diagnose og sliter med innsovningen. Vi fikk resept fra legen vår.

Anonymkode: eaeea...174

AnonymBruker
Skrevet

Ca 11 års alder. Dårlig innsovning, bla pga diagnose. Ja, det hjelper med å bli trøtt og sovner raskere på kvelden. Hjelper lite for ev oppvåkninger på natt. 

Anonymkode: b6d23...1a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

2 år, barnet har en diagnose og sliter med innsovningen. Vi fikk resept fra legen vår.

Er selvsagt reseptbelagt det er snakk om her også, men jeg har mine tvil om det vil hjelpe på problemene våre... Derfor jeg lurer :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Helt likt her.

Anonymkode: 10fb5...cbc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ca 11 års alder. Dårlig innsovning, bla pga diagnose. Ja, det hjelper med å bli trøtt og sovner raskere på kvelden. Hjelper lite for ev oppvåkninger på natt. 

Anonymkode: b6d23...1a1

Er dette som er vårt problem, ekstremt hyppige oppvåkninger. Har ingen problem med innsovning hverken om kvelden eller natta - men er våken hver halvtime. Hen er bare 1 år, så jeg er skeptisk til medisiner, men desperat etter søvn...

AnonymBruker
Skrevet

Ca 12 år. Problemer med innsovning pga Strattera bruk.Sovner veldig fort,sover hele natta uten oppvåkninger.

Anonymkode: 6885a...161

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Er dette som er vårt problem, ekstremt hyppige oppvåkninger. Har ingen problem med innsovning hverken om kvelden eller natta - men er våken hver halvtime. Hen er bare 1 år, så jeg er skeptisk til medisiner, men desperat etter søvn...

Har dere sjekket ut alle fysiske plager? Gutten vår våknet hvert 20 min. Han hadde mye veske i ørene og stille refluks. 

Anonymkode: 71219...1a7

AnonymBruker
Skrevet

3 åringer bruker circadin. Hun har ikke innsovningsvansker, men våknet hver eneste time fra midtnatt. Gjort det siden hun var 6 mnd🤯 De siste månedene på circadin har hun sovet natten igjennom 🥳

Anonymkode: e69e2...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...