AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Kranglet med dama tidligere idag og hadde fremdeles mye aggresjon innabords. Kjørte inn på en kommunal vei og der går det en kvinne i mørk jakke og mørk bukse uten refleks. Bråstoppet bilen da jeg hadde passert henne, satte ned vinduet og ga henne en helvetes kjeft, spurte hva faen hun tenkte med som gikk i mørke klær i skumringen, osv. Men egentlig driter jeg opp i det, da synet mitt er utmerket og jeg så henne også i god tid før jeg passerte henne, men jeg brukte det som unnskyldning. Det var faktisk godt å kjefte litt ekstra idag. Jeg følte en sterk glede da jeg kjørte derifra. Anonymkode: 8dd50...30c 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 du skal kjøre etter forholdene Anonymkode: 453bf...db5 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Bra. Hadde det vært opp til meg skulle det vært påbudt med refleks. Anonymkode: cc9a8...cae 13
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Hvorfor mener du at refleksløse damer skal ta støyten for dine samlivsproblemer? Anonymkode: 704e8...0c9 21
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 Tapere føler seg ovenpå av å kjefte på andre, det er jo en kjent sak. Håper hun også er klar over det og ikke tok seg nær av peniskomplekset ditt. Anonymkode: 4c09e...afa 12
vinterdekor Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 Javel. Godt for oss andre å få bekreftet at drittsekker som skjeller andre ut selv sliter med noe. Har jo alltid visst men tusen takk som innrømmer og som får oss andre til å skjønne aggresjon i trafikken mot myke trafikanter. Hold deg hjemme neste gang du er så forbannet at du ikke klarer å gjøre livet surt for andre folk som i utgangspunktet hadde en trivelig dag. Eller enda verre, kanskje hadde mange bekymringer fra før og ønsket å klarne sine tanker i fred og fordragelse! 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 Psykopatiske vibber.... Anonymkode: c653d...2d6 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 Jeg skjønner deg godt fordi jeg gjør ofte det samme. Hvis jeg er i et jævlig dårlig humør kan jeg reagerer sterkere på at folk driter seg ut, enn hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde vært i godt humør. Forrige uke ble jeg faktisk stoppet av politiet som ba meg ta på meg refleks! Det var klokken 17 på ettermiddagen og bare litt sånn skimt, så det er jo på en måte påbudt! Anonymkode: 79572...720 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Offermentalitet gir dessverre utslag i aggressiv oppførsel. Stakkarslig er vel det beste ordet for slikt. Du hadde oppnådd bedre respekt for samme budskap, ved å snakke skikkelig. Anonymkode: 66d4a...f9c 3
Gjest ti10 Skrevet 24. mars 2021 #10 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): du skal kjøre etter forholdene Anonymkode: 453bf...db5 Hvordan mener du folk skal kjøre for å unngå å kjøre på mørkkledde folk på en mørk, uopplyst vei? Jeg sier ikke at det er greit å kjefte vilt helt sånn uten videre, men blir man påkjørt i mørket når man ikke har refleks, kan man takke seg selv.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #11 Skrevet 24. mars 2021 Kanskje denne damen du kjeftet på hadde nettopp opplevd noe fryktelig som gjorde at hun måtte komme seg ut av huset sitt fort.. ikke hadde tid til å finne fram refleksvest.. så kommer du der på din høye hest å kjefter på henne. Anonymkode: 0e0ed...4d5 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #12 Skrevet 24. mars 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Kranglet med dama tidligere idag og hadde fremdeles mye aggresjon innabords. Kjørte inn på en kommunal vei og der går det en kvinne i mørk jakke og mørk bukse uten refleks. Bråstoppet bilen da jeg hadde passert henne, satte ned vinduet og ga henne en helvetes kjeft, spurte hva faen hun tenkte med som gikk i mørke klær i skumringen, osv. Men egentlig driter jeg opp i det, da synet mitt er utmerket og jeg så henne også i god tid før jeg passerte henne, men jeg brukte det som unnskyldning. Det var faktisk godt å kjefte litt ekstra idag. Jeg følte en sterk glede da jeg kjørte derifra. Anonymkode: 8dd50...30c Takk. Du bekreftet for meg at de fleste bare bruker dagligdagse irritasjonsmomenter for å få ut gørret sitt. En slags idiotisk cause and effect in motion. Anonymkode: 41ec4...411 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #13 Skrevet 24. mars 2021 Hva var vitsen med å starte tråd om det? Hva ønsker du å få frem eller diskutere? Anonymkode: 787b6...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #14 Skrevet 8. april 2021 Kjefter du ofte på ukjente mennesker ? Og hva syns du selv om å bli kjeftet på av noen du ikke kjenner ? Syns selv dette sier noe om at man har problemer i forhold til sinne. Anonymkode: 7c96b...7f7 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 Jeg er ikke overrasket. Som ung jobbet jeg i butikk lenge nok til å peile ut de som hadde en dårlig dag og trengte noen "lavere på stigen" å ta det ut på. Slo sjeldent feil. Det er greit å si i fra om manglende refleks, men du er en dust for måten å gjøre det på. Anonymkode: 6e15f...c9f 3
Calypso Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 Ah, så de som er hissige i trafikken er like patetiske som de fremstår? Takk, da vet jeg det! 1
Silva Pluvialis Skrevet 9. april 2021 #17 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 20.20): Kranglet med dama tidligere idag og hadde fremdeles mye aggresjon innabords. Kjørte inn på en kommunal vei og der går det en kvinne i mørk jakke og mørk bukse uten refleks. Bråstoppet bilen da jeg hadde passert henne, satte ned vinduet og ga henne en helvetes kjeft, spurte hva faen hun tenkte med som gikk i mørke klær i skumringen, osv. Men egentlig driter jeg opp i det, da synet mitt er utmerket og jeg så henne også i god tid før jeg passerte henne, men jeg brukte det som unnskyldning. Det var faktisk godt å kjefte litt ekstra idag. Jeg følte en sterk glede da jeg kjørte derifra. Anonymkode: 8dd50...30c Du følte glede over å la ditt raseri gå utover en uskyldig?
Hannah80 Skrevet 9. april 2021 #18 Skrevet 9. april 2021 Ble stoppet av en kvinnelig sjåfør i fjor vinter, mens jeg gikk i mørket uten refleks. Hun var mildt sagt rasende. Jeg skulle bare en kjapp tur på butikken, og "plutselig" var det mørkt. Syns det er flott at folk sier ifra. Men man trenger ikke brøle til meg, for at jeg skal oppfatte beskjeden. Glemmer aldri refleksen lenger🤭 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #19 Skrevet 9. april 2021 Helt kurant. Skal man få ut litt steam kan man godt gjøre det overfor de som ikke blinker, de som ikke bruker refleks, og de som vandrer rett ut i veien. De fortjener det jo. Anonymkode: d043d...034
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #20 Skrevet 9. april 2021 Gjenferdet skrev (35 minutter siden): Du følte glede over å la ditt raseri gå utover en uskyldig? Man er ikke uskyldig når man går uten refleks. Anonymkode: d043d...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå