AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Jeg har en samboer og to barn. Hus-hytte og biler. kan jeg stole på henne når hun sier at dette med å gifte seg og oppleve dette med planlegging av bryllup og hele opplegget ikke er viktig for henne. At ekteskap ikke er viktig for henne. Er ikke dette drømmen for alle kvinner. For ordens skyld, jeg skal aldri gifte meg. Anonymkode: aa567...6f7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Du generaliserer. Om noe var "drømmen til alle kvinner" så ville verden fungert helt annerledes. Hun visste vel hva hun gikk til da hun involverte seg med deg. Anonymkode: e9444...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Jeg er kvinne og jeg vil ALDRI gifte meg 😜 Går gjerne i andre sine bryllup! 😂 men jeg orker ikke stå der selv og konstant ha alt fokus, høres bare ut som en planleggings bombe uten like og en hellvetes kortstokk som skal funke. Dessuten er jeg heller ikke familie vandt og kunne aldri tenkt meg være i et rom fullt av dem 🙈 om jeg hadde vært med en mann som syntes det med ekteskap er viktig, så kunne jeg joinet ned på tinghuset for en ekstra fin ferie etterpå 🤪 Anonymkode: cc09f...755
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Jeg er ikke noe opptatt av å gifte meg. Har aldri vært det. Blir som å si at alle menn er interessert i fotball eller opptatt av bil. Anonymkode: b2a7d...18f 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 Jeg var lenge gift og skilte meg. Var ung da. Nå midt i livet med ny samboer, forøvrig det beste forholdet jeg noengan har vørt i er nå ❤️men tror ikke jeg har behov for å gifte meg igjen, er herlig å bare være kjærester men vi tenker resten av livet sammen. Anonymkode: a25a9...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå