AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Hei Jeg har nettopp flyttet til min hybel og har 2 tepper. 1 liten og en mellomstor som jeg trenger en støvsuger for. Noen som har noe forslag til en støvsuger for teppene som er enkel og rimelig? Takk på forhånd Anonymkode: 614d4...0bc
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Jeg har nettopp flyttet til min hybel og har 2 tepper. 1 liten og en mellomstor som jeg trenger en støvsuger for. Noen som har noe forslag til en støvsuger for teppene som er enkel og rimelig? Takk på forhånd Anonymkode: 614d4...0bc De billigste støvsugerne hos elektrokjedene har ofte dårlig kvalitet. Hva med å kjøpe en brukt en? Jeg kjøpte en brukt støvsuger på Finn for 250 kr da jeg var student. Som nyetablert kjøpte jeg en god Miele-støvsuger, og ga bort den gamle til en student. Han ble kjempeglad! Anonymkode: f256d...92c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De billigste støvsugerne hos elektrokjedene har ofte dårlig kvalitet. Hva med å kjøpe en brukt en? Jeg kjøpte en brukt støvsuger på Finn for 250 kr da jeg var student. Som nyetablert kjøpte jeg en god Miele-støvsuger, og ga bort den gamle til en student. Han ble kjempeglad! Anonymkode: f256d...92c Sjekket finn.no. Det virker dyrt her i Oslo. Anonymkode: 614d4...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå