Gå til innhold

Liten hund

Gjest Gjest_Cruella_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Cruella_*
Skrevet

hei sann...

hva heter sånn kjempe liten hund... nesten lik til den som paris hilton har?? jeg så en på butikken idag, og den var kjempe søt... men tror ikke det er samme som hilton har.. noen som vet hvilken type hund det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Men fra spøk til side, det er litt vanskelig å svare på, utifra den informasjonen du har gitt. Hvordan så hunden ut, hadde den masse pels, eller var den nærmest hårløs? Det finnes mange små hunder, og for meg er det i hvertfall vanskelig å svare når jeg ikke vet mer enn det du skriver her!

Skrevet

Chihuahua har jo hun da....? fins det så mange andre like små av annen rase da? :roll:

Skrevet

Hva med å låne seg en hundebok og lese litt ?

Skrevet
Irsk Ulvehund.

Ja, det er det den heter. :Nikke:

Synes den hunde-trenden er tåpelig, men meg om det... :roll:

Skrevet

Irsk ulvehund ja.. Eller kanskje en Newfoundlender.. Begge to er små, moteriktige og passer utmerket som veskehund. ;)

Hirr...

Skrevet

chihaua er den minste hunderasen som finnes... :sjenert:

Skrevet
Irsk ulvehund ja.. Eller kanskje en Newfoundlender.. Begge to er små, moteriktige og passer utmerket som veskehund.  ;)

Hirr...

Hehe.. Hadde vært morsomt å se en irsk ulvehund eller en newfoundlender i en veske. Hehe.. :ler:

Skrevet

Synes egentlig det å se hunder generelt sitte i en veske er morsomt jeg... (tragikomisk på et vis...)

Det er absurd at enkelte mennesker ser ut til å mene at hunder er et motetilbehør som skal plasseres i en vekse og se søt ut. :overrasket: Voksne mennesker burde vite bedre..

Skrevet
hei sann...

hva heter sånn kjempe liten hund... nesten lik til den som paris hilton har?? jeg så en på butikken idag, og den var kjempe søt... men tror ikke det er samme som hilton har.. noen som vet hvilken type hund det er?

Grand Danois kanskje. Passer perfekt oppi en liten veske. :ironi:

Skrevet

Drit i hva paris hilton har.

Hvis du skal ha deg hund så setter du deg først ned og leser i en hundebok og ser etter hvilke rase som hadde vært aktuell for familien,livssituasjonen osv.

Det er FØRSTE steg. Så tenker dere over om dere har TID,PENGER og LYST til å ha hund.

Såååå kan man begynne å finne oppdretter osv.

Skrevet

st.bernards hund har jeg også hørt at skal passe bra oppi en liten veske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...