Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er andreårsstudent og har for første gang fått meg noen få gode venninner. Jeg har bursdag i morgen og har derfor invitert disse tre til en liten feiring hos meg i helga. Ja, vi bor i en by omtrent uten smitte. Problemet er bare at jeg ikke vet helt hva vi kan gjøre. Av diverse grunner har jeg vært mye alene i mange år og vet ikke helt hva som er normalt. Tenkte jeg skulle lage noe middag og kjøpe inn noe drikke, men er det noe mer som kunne vært gøy?

Anonymkode: d7927...ee2

Videoannonse
Annonse
Gjest Lommerusk
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei!

Jeg er andreårsstudent og har for første gang fått meg noen få gode venninner. Jeg har bursdag i morgen og har derfor invitert disse tre til en liten feiring hos meg i helga. Ja, vi bor i en by omtrent uten smitte. Problemet er bare at jeg ikke vet helt hva vi kan gjøre. Av diverse grunner har jeg vært mye alene i mange år og vet ikke helt hva som er normalt. Tenkte jeg skulle lage noe middag og kjøpe inn noe drikke, men er det noe mer som kunne vært gøy?

Anonymkode: d7927...ee2

Min erfaring er at man ikke trenger å gjøre så mye eller overdrive. God drikke, noe enkel mat, og noe digg holder lenge! Blir nok kjempe koselig! :)  

Gjest Føsleguri
Skrevet

God mat, god drikke og hyggelig samtale/skravling holder lenge.

Gratulerer med dagen på forskudd og kos dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...