shi Skrevet 28. august 2005 #21 Del Skrevet 28. august 2005 må sige at min den første er planlagt efter stjernen fik den tyre barn jeg gerne ville ha, har prøvet at ungå krebs, fisk da det er to tegn jeg overhovede ikke går sammen med hvis personene vel og merket har sterke fiske og krebse egenskaber, for når man sætter op et horiskop for en person som f.eks er født i vædderen kan personen være mye mere tyr eller noget andet det avhænger av hvordan stjernen stod da man blev født, så derfor er det lidt vanskeligt at bestemme ud fra stjernene, selv har fået tyr, tvilling, jomfru, stenbuk, løve og min den sidste bliver en skytte/stenbuk, og hvis jeg skal sige hvilet et af mine unger som har det bedste sind så bliver det min lille stenbuk, og min tyre barn de har og er engle basser, lette at ha med at gøre og super intelegente, min tvilling og løve er nogele tempramentsfulde elsklige djævler og kræver sin mand når det gælder opdragelse, og så har jeg min lille stille og rolige jomfru som bliver borte i mengden og er glad for alt og avfinder sig med hvordan ting skal være. Selv er jeg vædder og en ægte en, har kun jomfru i et af mine huse resten er vædder så dem som er inde i astrologi kan altid efter et par minutter finde ud af at jeg er vædder, min x mand var krebs mit værete modpart, krebse er følsomme mennesker som bliver styret af månen, en kriger som vædderen hvis planet er mars ( krisgudens planet ) kan ikke li svage og følsomme mennesker vi har fuld fart hele tiden, fik mig en tvillig mand helt perfekt til mig vi er begge eventyr lystne impolsive og et umage par. Som man kan se ja så går jeg op i astrologi men lader det ikke styr mit liv, og jeg bode jo sammen med krebsen i 12 år men vi passede ikke sammen, som jeg ser er trådstarter krebs og fisk min modsatte poler, men vil gætte på at det er fiske som styr og har mest temprament, og krebsen som er den familiære følsomme i det forholdet, så kan du jo sige om jeg har ret eller ej :rosasmil: Men husk en ting når det gælder astrologi og horoskop ikke ta dagblades daglige ugelige pladder for gofisk, man få sætte op for hver enkelt person for at få noget ud af det. ← *pust pust* Ann, vet du at du har kun 3 punktum i innlegget? *pust pust* Ble helt anpusten jeg... Unnskyld... Ellers bra innlegg, men tror det skal godt til å planlegge barnets stjernetegn, men jeg er enig i at man kan gjøre sitt for å prøve å unngå enkelte tegn om man føler stort behov for det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 29. august 2005 #22 Del Skrevet 29. august 2005 Må da være et tulleinnlegg? Men forresten; hva er stjernetegnet i slutten av april? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 29. august 2005 #23 Del Skrevet 29. august 2005 he he jeg er frygtelig til at glemme, komma, og punktummer, har så meget i hovede at jeg bare skriver på liv og løs og glemmer alle tegn. stjerneteg i slutten af april er tyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. august 2005 #24 Del Skrevet 30. august 2005 Vi har ikke tenkt på stjernetegn i det hele tatt! I såfall skulle vel ikke mannen og jeg fått barn sammen, ettersom stjernetegnene våre er dårlig match... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 31. august 2005 #25 Del Skrevet 31. august 2005 jeg tenkte overhodet ikke på hverken årstid eller stjernetegn da vi prøvde å bli gravide, men det var et par småting som jeg håpet på i forbindelse med fremtidige barn f.eks at jeg ville ha tre år i mellom barna. der må jeg si at jeg fikk i pose og sekk, for sønnen min er født i november og jeg har nå termin i november igjen. så det blir to søte gutteskorpioner,med nøyaktig tre års mellomrom jeg har til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestelisa Skrevet 31. august 2005 #26 Del Skrevet 31. august 2005 Stjernetegn må være det jeg har tenkt aller minst på i forbindelse med at jeg fikk barn. Men da jeg så tråden her, ble jeg litt nysgjerrig, og det viser seg at to-og-et-halvt-åringen min er fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 31. august 2005 #27 Del Skrevet 31. august 2005 Når vi planla barnet, ville eg gjerne ha et barn som ikkje er fødd så seint på året som meg, men eghadde faktisk termin på bursdagen min. Må seie vi va heldig me den Stjernetegn tenkte vi ikkje på får vi fekk vite termindatoen. Så no er vi 2 skorpiona her, og pappen e ikkje heilt fonøyd me det, då skorpiona er kjent for å vere viljesterke Kjem til å prøve å lage neste man, når det passa for oss. Blir iallefall feil for oss, å vente med å lage barn fordi det skal bli fødd då og då. Slik kan ein rett og slett ikkje planlegge. Barn kan jo bli fødd før tia, og havne rett før nyttår og ikkje etter, slik som planen var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. august 2005 #28 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg liker astrologi og visse horoskoper, men bryr meg ikke om det nå når vi prøver å få et lite gull! Dermed vil jeg bare si at jeg er født i desember..det var skikkelig kjipt å gå å vente og vente på å bli 16,18,20 og alle disse årene man helst skulle vært lenge før man ble det! Men NÅ syns jeg det er alldeles suverent å være født sent på året, for nå når "alle" nærmer seg 30 med stormskritt f.eks, så holder jeg meg i 20årene leenge etter dem Syns ikke folk bør bekymre seg for mer enn nødvendig! Håper bare jeg får et lite gull snart....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. september 2005 #29 Del Skrevet 1. september 2005 Tenkte overhodet ikke på stjernetegn da vi prøvde å bli gravide! Tenkte litt på årstid, men det spilte egentlig ingen rolle. Vi var lykkelige uansett med å få en nydelig sønn! En digresjon forresten: Gutten vår er født 23. oktober, er han vekt eller skorpion da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 2. september 2005 #30 Del Skrevet 2. september 2005 skorpion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå