AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Det er en stund siden jeg så det nå, så husker ikke helt detaljene. Men det var en episode der de skulle ha et møte i langhuset, og hvor det ble tatt opp at stemningen hadde vært dårlig i gruppen, og lederen ønsket "å ordne opp", og at at alle som hadde noe på hjertet skulle komme med det. Så etter alle har sagt sitt, og ting tilsynelatende er skværet opp og bra, så har de rigget opp en felle slik at alle som har sagt noe, blir drept. Er det noen som vet hvilken episode det kan være? Anonymkode: aa236...8b6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Lerke987 skrev (2 timer siden): sesong 2 episode 2 tror jeg Lastet ned episoden, fant ikke scenen. Anonymkode: 619c5...00a
NordicViking Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 17.33): Det er en stund siden jeg så det nå, så husker ikke helt detaljene. Men det var en episode der de skulle ha et møte i langhuset, og hvor det ble tatt opp at stemningen hadde vært dårlig i gruppen, og lederen ønsket "å ordne opp", og at at alle som hadde noe på hjertet skulle komme med det. Så etter alle har sagt sitt, og ting tilsynelatende er skværet opp og bra, så har de rigget opp en felle slik at alle som har sagt noe, blir drept. Er det noen som vet hvilken episode det kan være? Anonymkode: aa236...8b6 Kan det være sesong 3, episode 1 du leter etter? https://tv.nrk.no/serie/vikingane/sesong/3/episode/1/avspiller
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 NordicViking skrev (3 timer siden): Kan det være sesong 3, episode 1 du leter etter? https://tv.nrk.no/serie/vikingane/sesong/3/episode/1/avspiller Gikk igjennom episoden, det er ikke en slik scene der. Anonymkode: 619c5...00a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 Det skulle vel være fort gjort å bare skippe gjennom episodene på nrk for å finne den scenen? Anonymkode: 4ee18...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå