Gå til innhold

Vikingane - I hvilken episode har de "oppskværingsmøtet"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en stund siden jeg så det nå, så husker ikke helt detaljene. Men det var en episode der de skulle ha et møte i langhuset, og hvor det ble tatt opp at stemningen hadde vært dårlig i gruppen, og lederen ønsket "å ordne opp", og at at alle som hadde noe på hjertet skulle komme med det.

Så etter alle har sagt sitt, og ting tilsynelatende er skværet opp og bra, så har de rigget opp en felle slik at alle som har sagt noe, blir drept. Er det noen som vet hvilken episode det kan være?

Anonymkode: aa236...8b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sesong 2 episode 2 tror jeg

AnonymBruker
Skrevet
Lerke987 skrev (2 timer siden):

sesong 2 episode 2 tror jeg

Lastet ned episoden, fant ikke scenen.

Anonymkode: 619c5...00a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 17.33):

Det er en stund siden jeg så det nå, så husker ikke helt detaljene. Men det var en episode der de skulle ha et møte i langhuset, og hvor det ble tatt opp at stemningen hadde vært dårlig i gruppen, og lederen ønsket "å ordne opp", og at at alle som hadde noe på hjertet skulle komme med det.

Så etter alle har sagt sitt, og ting tilsynelatende er skværet opp og bra, så har de rigget opp en felle slik at alle som har sagt noe, blir drept. Er det noen som vet hvilken episode det kan være?

Anonymkode: aa236...8b6

Kan det være sesong 3, episode 1 du leter etter?

https://tv.nrk.no/serie/vikingane/sesong/3/episode/1/avspiller

AnonymBruker
Skrevet

Det skulle vel være fort gjort å bare skippe gjennom episodene på nrk for å finne den scenen?

Anonymkode: 4ee18...1ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...