Gå til innhold

Lingam massasje / yoni massasje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva om du aldri får føle på den typen god kroppskontakt og berøring og savner det sårt? Hva om det er iskaldt og «nontouch» i forholdet? 

Anonymkode: dd089...154

Det er ikke et forhold jeg ville vært i. Å bli tatt i av kjæresten og å ta på ham er like viktig som eller viktigere enn sex for meg. 

Anonymkode: e309d...1d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja:) de anbefaler at en kvinne masserer kvinne, iallefall første gang. Spørs hva man har lyst til selv. Jeg hadde kvinne og det var meget komfortabelt, følte meg trygg på henne :) tips: the ocean tantric massasje i Oslo:) utrolig proffe

Anonymkode: 6efc7...306

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det virker av diskusjoner på nett at som det er vanlig at "massøren" også er naken...

Anonymkode: e309d...1d0

Det kan man velge selv. Thai massører er vanligvis ikke det. På tantrisk kan de være lettkledde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Drømmer om å oppleve slik massasje sammen med mannen ❤️

Anonymkode: 5c26d...fee

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kunne jeg som kvinne valgt å få en slik massasje av en kvinnelig massør ? 

Anonymkode: a3ab7...394

The ocean - tantrisk massasje i Oslo:) for par og de som ønsker alene:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva om partneren din ikke liker å bli tatt på, massert eller berørt, annet enn når han vet at det ender i samleie? Hva om du aldri får føle på den typen god kroppskontakt og berøring og savner det sårt? Hva om det er iskaldt og «nontouch» i forholdet? Er det lov å oppsøke andre for å få massasje da? Også tantrisk massasje?

Anonymkode: dd089...154

Det er jo utrolig synd. Jeg ville jo tatt det opp med mannen isåfall, men nå har jeg et forhold hvor jeg sier ifra hva jeg trenger, og vi sammen finner ut av det. Det er jo ikke akkurat stuerent å gjøre det bak ryggen til mannen syns jeg. Men det er samtidig noe alle burde unne kvinnen sin, og forsåvidt mannen sin! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (8 timer siden):

Massasje skal være avslappende, hvem er da bedre massør enn en kjent og trygg partner? Om hen er aldri så ufaglært så kompenseres det med innlevelse og bruk av "alle rettigheter". I tillegg er det som med det meste innen sex, det er like godt å gi som å få. 

Fra egenbasert erfaring følte jeg meg like trygg og avslappet som om min kjære skulle massert meg. Det handler nok om trygghet på seg selv og egen kropp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare reklame- du jobber nok der. 

Anonymkode: 3d853...09c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er bare reklame- du jobber nok der. 

Anonymkode: 3d853...09c

Hahaha herregud :) nei jeg har et helt annet yrke faktisk!:) men driver gjerne med litt gratis reklame da dette oppleves så seriøst og profft! Og altfor få vet om det!

Men du kan jo se bort ifra tipset mitt og heller søke opp et sted selv så kan vi se hva du kommer frem til! Lykke tiiil:) 

Gjest Tassel
Skrevet

Ja det kunne vi begge utforsket.

Vi driv mye med tantra og ofte i sammen med andre par,dette her kunne vi også godt forsøkt💯🌡️

AnonymBruker
Skrevet
Tassel skrev (9 minutter siden):

Ja det kunne vi begge utforsket.

Vi driv mye med tantra og ofte i sammen med andre par,dette her kunne vi også godt forsøkt💯🌡️

Så kult!:)

• Liker 1
  • 10 måneder senere...
Skrevet

Her var det mye uriktig og mange misforståelser om yoni-massasje. Dette er noe du kan utføre helt på egen med bruk av yoni wands (yonistav). Det er også mye bedre du gjør det selv og blir komfortabel med dette på egenhånd isteden for få det utført av fremmede. Det er mange positive effekter med bruk av yoni wand, og også yoni egg, jeg har selv hatt stor nytte av dette etter fødsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...