Gå til innhold

Lingam massasje / yoni massasje

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg vil utfordre damer her til å nøye tenke seg gjennom, om de hadde syns det vært greit at mannen deres fikk lingam massasje enten hos thaimassøser eller tantrisk massasje studio? 
Da snakker man kun om seriøse massasjer, ikke thaimassøser som tilbyr blowjobs, sex, men rett og slett lingam massasje. 
Dvs. Mennesker som jobber med denne type massasje frivillig, altså luk ut de tilfellene hvor det er dirty business. 

vet jeg kommer til å møte mye motstand her, så spar deg for den bastante kommentaren om at det er utroskap. Den kan du beholde for deg selv, og ha det godt med det :) 

det jeg lurer på er om jeg kan få noen reflekterte svar; 

hvis ja, hvorfor? Og hvis nei, hvorfor? 

og spørsmål nr to til damene:

Har du hatt yoni massasje, eller kunne du tenkt deg det? For hvilke grunner isåfall? 

jeg kan starte; 

jeg unner mannen min en månedlig happy ending hos en dyktig massøse, da det er toppen av kransekaka etter en lang avslappende massasje. 
dama er ikke attraktiv, han er ikke kåt på henne, det er ikke et must for han å gjøre, men gjør det iblant. og jeg har ingen problemer med det. 

til gjengjeld har jeg fått profesjonell yoni massasje, og kunne umiddelbart relatere til at det ikke føles ut som en seksuell handling, men total avslapning å i tillegg nå klimaks, når resten av kroppen var ferdig massert! 

Anonymkode: 6efc7...306

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke faen. Ingen andre enn meg skal ta på min mann lol. Jeg kan selv massere han og avslutte med det han vil

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe nei. Det får han ikke lov til. Unner ham all verdens massaje, og orgasmer, men ikke sammen hos en massør. Han ville klikka hvis jeg gikk til noe sånt. Skal vi åpne opp seksuelt, blir det nok trekant sammen, ikke betale for sex hver for oss...

Jeg setter veldig stor pris på massasje, men mannen min er den eneste som runker meg.

Anonymkode: e309d...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trodde mye av poenget med tantrisk sex er at det er noe paret skal gjøre sammen? Noe paret skal jobbe sammen om, og noe de kan oppnå sammen

Anonymkode: e65b0...603

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg trodde mye av poenget med tantrisk sex er at det er noe paret skal gjøre sammen? Noe paret skal jobbe sammen om, og noe de kan oppnå sammen

Anonymkode: e65b0...603

Nå snakker jeg ikke om tantrisk sex, men massasje. Jo det er også en måte. Jeg personlig hadde ikke klart å fokusere nok på meg selv første gangen hvis det skulle vært mye bevegelser og pusting rundt meg. 

men så har ikke vi noe å jobbe sammen om der hvis man tenker på det seksuelle, effekten av hans lingam massasje er at han kommer hjem med mindre stress, mer avslappet i en travel hverdag med lange arbeidsdager. 
Til info står tantrisk massasje sammen på to do lista. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hehe nei. Det får han ikke lov til. Unner ham all verdens massaje, og orgasmer, men ikke sammen hos en massør. Han ville klikka hvis jeg gikk til noe sånt. Skal vi åpne opp seksuelt, blir det nok trekant sammen, ikke betale for sex hver for oss...

Jeg setter veldig stor pris på massasje, men mannen min er den eneste som runker meg.

Takk for ordentlig svar :):)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det i det hele tatt er mulig å løsrive slike tjenester fra tanken på dirty business, at de som utfører det ikke gjør det frivillig etc., skal jeg forsøke å beskrive en setting som nærmer seg noe forståelig. Da skal jeg bruke all min velvilje, selv om det er krevende.

En massasjesalong av høy kvalitet og med god hygiene

En kompetent massasje av utdannet, påkledd massør

Profesjonalitet og seriøsitet på alle områder

Jeg (han) ligger stille og avslappet på ordinær massasjebenk

Intim berøring kun mot slutten av timen, og som avbrytes dersom det der og da likevel ikke føles interessant

Gjennomføring av intimmassasje som en forlengelse av velværemassasjen

Sluttføring av intimmassasjen mens jeg (han) hele tiden ligger stille og avslappet på ordinær massasjebenk

Altså ingen body-to-body, andre berøringer, gjensidige berøringer overhodet

Hadde det vært rart eller ubehagelig å tenke seg ham i en slik situasjon? Jeg tenker. Håndkleet som dekker ham er fjernet, han har ereksjon, oljemassasjen flytter seg til kjønnet, han opplever nytelse og så ganske raskt en utløsning. Utløsningen skjer mens han ligger flatt, stille, med lukkede øyne og kropp og armer utstrakt. Hva hadde jeg tenkt?

Jeg kjenner at jeg er mer åpen for det enn jeg først trodde, men det er muligens fordi jeg har laget noen bilder av det som kanskje ikke finnes i virkeligheten. Kanskje en slik "pen" setting ikke finnes.

Anonymkode: 556d2...ae2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis det i det hele tatt er mulig å løsrive slike tjenester fra tanken på dirty business, at de som utfører det ikke gjør det frivillig etc., skal jeg forsøke å beskrive en setting som nærmer seg noe forståelig. Da skal jeg bruke all min velvilje, selv om det er krevende.

En massasjesalong av høy kvalitet og med god hygiene

En kompetent massasje av utdannet, påkledd massør

Profesjonalitet og seriøsitet på alle områder

Jeg (han) ligger stille og avslappet på ordinær massasjebenk

Intim berøring kun mot slutten av timen, og som avbrytes dersom det der og da likevel ikke føles interessant

Gjennomføring av intimmassasje som en forlengelse av velværemassasjen

Sluttføring av intimmassasjen mens jeg (han) hele tiden ligger stille og avslappet på ordinær massasjebenk

Altså ingen body-to-body, andre berøringer, gjensidige berøringer overhodet

Hadde det vært rart eller ubehagelig å tenke seg ham i en slik situasjon? Jeg tenker. Håndkleet som dekker ham er fjernet, han har ereksjon, oljemassasjen flytter seg til kjønnet, han opplever nytelse og så ganske raskt en utløsning. Utløsningen skjer mens han ligger flatt, stille, med lukkede øyne og kropp og armer utstrakt. Hva hadde jeg tenkt?

Jeg kjenner at jeg er mer åpen for det enn jeg først trodde, men det er muligens fordi jeg har laget noen bilder av det som kanskje ikke finnes i virkeligheten. Kanskje en slik "pen" setting ikke finnes.

Anonymkode: 556d2...ae2

Takk!!! 
Det er dette jeg har vært nysgjerrig på, for det er dette flere, inkl min mann beskriver. 

Cleant og ingen intimitet fra massør, ingen forsøk på opphisselese fra massør. Så jo, det fins, og tenk at du klarte å gi et så bra bilde av det. 
men det kommer jo igjen an på HVEM som tar massasjen. Hva er hensikten til den som mottar. Slik du beskriver over eller for «å få seg en runk». 
vanskelig balansegang for å skille det eventuelle seksuelle, men kult å høre din frisinnede men samtidig konstruktive skildring!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ikke helt forskjellen. Massøren masserer kunden på kjønnsorganet frem til orgasme. Er ikke det mange par også gjør når de har sex?  Forskjellen er vel at det er en fremmed som utfører behandlingen, og at man betaler. Så kommer man seksuelt tilfredstilt og avslappet hjem. Og da er det greit?

Anonymkode: 6789e...482

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ser ikke helt forskjellen. Massøren masserer kunden på kjønnsorganet frem til orgasme. Er ikke det mange par også gjør når de har sex?  Forskjellen er vel at det er en fremmed som utfører behandlingen, og at man betaler. Så kommer man seksuelt tilfredstilt og avslappet hjem. Og da er det greit?

Anonymkode: 6789e...482

Det er ikke alltid orgasme som er målet, vet om fler som ikke kommer også, men det er vel som oftest det det ender med. 
90 min med avslappende massasje, med en orgasme på slutten er ikke det samme som aktiv sex. Og massasjeteknikken er ikke enhåndsrunking. 
samme for kvinner. Hvor det ofte fokuseres på at ingenting kreves av deg, noe kvinner ofte føler under samleie. Og kanskje også av den grunn sliter med å komme! 

som personen over skildret, og flere kilder, så kjennes det ikke ut som noe seksuelt sammen emd den personen. 
For vår kultur i Norge er dette uhørt. Men så kommer innslag fra andre land og kulturer som tantra. 
tantramassasje og yoninassasje omtales som terapi, hvor ikke målet er å komme men gjør du det så er det helt ok. Hensikten er kontakt med kropp og sinn, velbehag blant annet. 
Hvorfor er det ikke samme terapeutiske betydning for menn? 
som sagt, av egen erfaring med yoni massasje, følte jeg meg ikke seksuelt involvert med massøsen, og jeg kom relativt raskt, men massøsen fortsatte massasjen til den var ferdig. 
jeg vet de fleste vil påstå at det uansett er en seksuell handling, men da vil jeg også påstå at vi som norske ikke er frisinnede mennesker når det kommer til egen kropp. Dette under forutsetning at alt er frivillig for begge parter. 
Og jeg tror vår kultur og være måte i forhold til dette gjør at vi lett føler at seksualiteten med vår halvdel blir truet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor det ofte fokuseres på at ingenting kreves av deg... 

Trist hvis dette ikke er dagligdags innen sex for deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Trist hvis dette ikke er dagligdags innen sex for deg. 

Så smålig forsøk på en kommentar, ved å trekke ut en setning på den måten :)   men beklager, ser jeg brukte feil ord. Jeg mente forventning. 

Det er ingen hemmelighet at kvinner mange ganger er av den oppfatning av at det forventes at du skal se og høres ut på en spesiell måte under sex som gjør at de ikke slapper av. 
Det vet jeg noen også har fått hjelp til via yoni massasje. 

jeg har et flott sexliv, takk som bryr deg:) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er ingen hemmelighet at kvinner mange ganger er av den oppfatning av at det forventes at du skal se og høres ut på en spesiell måte under sex som gjør at de ikke slapper av. 
Det vet jeg noen også har fått hjelp til via yoni massasje. 

Noen kan nok få mer selvfølelse av å kjøpe seksuelle tjenester. Men jeg går ut fra at det ikke er fritt fram for ulike seksuelle reaksjoner her, men forventinger om å komme diskret og stille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Drømmer om å oppleve slik massasje sammen med mannen ❤️

Anonymkode: 5c26d...fee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det virker av diskusjoner på nett at som det er vanlig at "massøren" også er naken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Massasje skal være avslappende, hvem er da bedre massør enn en kjent og trygg partner? Om hen er aldri så ufaglært så kompenseres det med innlevelse og bruk av "alle rettigheter". I tillegg er det som med det meste innen sex, det er like godt å gi som å få. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva om partneren din ikke liker å bli tatt på, massert eller berørt, annet enn når han vet at det ender i samleie? Hva om du aldri får føle på den typen god kroppskontakt og berøring og savner det sårt? Hva om det er iskaldt og «nontouch» i forholdet? Er det lov å oppsøke andre for å få massasje da? Også tantrisk massasje?

Anonymkode: dd089...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne jeg som kvinne valgt å få en slik massasje av en kvinnelig massør ? 

Anonymkode: a3ab7...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...