Gå til innhold

Flere som ikke har fått skattemelding?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke fått, og det ergrer meg noe så inni hampen!!!!!! Grrrrrrr!

I fjor fikk 2 timer før den siste fristen på den siste dagen. Kjære skatteetaten,  hvorfor hater du meg?????

Anonymkode: 7be43...f32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men har såpass kontroll på egen økonomi at jeg vet hvordan det ligger an.

Anonymkode: 599b7...879

Gjest Tamsi
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ikke fått, og det ergrer meg noe så inni hampen!!!!!! Grrrrrrr!

I fjor fikk 2 timer før den siste fristen på den siste dagen. Kjære skatteetaten,  hvorfor hater du meg?????

Anonymkode: 7be43...f32

Samme her!! Jeg blir helt barnslig irritert av dette! :klaske:

Særlig når andre allerede har begynt å få pengene tilbake før jeg i det hele tatt får meldingen. 

Jeg er nyutdannet så det er mitt første år i full "ekte" jobb, og jeg aner ikke om jeg har gjort riktig. Er derfor ganske spent på dette.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har de skrevet på fb siden sin at de ikke sender ut skattemeldingen i disse dagene før påske (i dag, tirsdag og onsdag) så eneste alternativet som gjenstår er vel at den kommer 6 eller 7 april for oss da. Fader :( Syntes det har vært så dårlig informasjon, når de tidligere har skrevet at den ikke sendes ut på helligdager eller helger for så å ta sykt tidlig påskeferie på fredag når det enda er 3 vanlige arbeidsdager igjen denne uken.

Anonymkode: cc4cf...7dd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nå har de skrevet på fb siden sin at de ikke sender ut skattemeldingen i disse dagene før påske (i dag, tirsdag og onsdag) så eneste alternativet som gjenstår er vel at den kommer 6 eller 7 april for oss da. Fader :( Syntes det har vært så dårlig informasjon, når de tidligere har skrevet at den ikke sendes ut på helligdager eller helger for så å ta sykt tidlig påskeferie på fredag når det enda er 3 vanlige arbeidsdager igjen denne uken.

Hvilken Facebook side står dette på?

Anonymkode: a3ef0...2de

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk min på onsdag, men har fortsatt ikke fått Mail om det 😅 så lurt å sjekke siden uansett 

Anonymkode: 0cfc1...645

AnonymBruker
Skrevet

Skatte etaten sender ut i puljer må dere vel skjønne. Slapp nå av så kommer den snart. 

Anonymkode: 19050...5b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken Facebook side står dette på?

Anonymkode: a3ef0...2de

skatteetatens side som heter "skatten min"

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Skatte etaten sender ut i puljer må dere vel skjønne. Slapp nå av så kommer den snart. 

Anonymkode: 19050...5b8

Jeg leste på skatten min sin facebook side at det sendes ikke ut flere nå, før 8 april 😳

Vet ikke om det stemmer da. Det var en person som skreiv det, å ikke noen fra skatteetaten. 

Anonymkode: 36edb...ad5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg fikk min på onsdag, men har fortsatt ikke fått Mail om det 😅 så lurt å sjekke siden uansett 

Anonymkode: 0cfc1...645

Har sjekket, og den er fortsatt ikke klar. 

Kjenner at jeg begynner å bli stresset. "Alle" andre har fått skattemeldingen (ihvertfall de jeg har snakket med). Flere av de har også fått pengene allerede. 

AnonymBruker
Skrevet

Nope, ikke fått den. Har også sjekket da jeg har hørt fra flere at de ikke fikk mail om at den var kommet før et par dager etterpå. Kjenner det er litt irriterende ja. Men mest irriterende at de ikke sender ut de neste dagene, i morgen er en helt vanlig dag. 

Anonymkode: 2dc8a...604

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ingenting skrevet om at utsendelse av skattemelding ikke vil skje før etter påske? Dette er jo et helt tåpelig opplegg. 

Anonymkode: 67468...47b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg finner ingenting skrevet om at utsendelse av skattemelding ikke vil skje før etter påske? Dette er jo et helt tåpelig opplegg. 

Anonymkode: 67468...47b

Var noe jeg så ei som hadde skrevet i en kommentar på siden til Skatten min.

På Skatteetatens sider så står det at alle skal ha fått skattemelding den 7 april, men det er jo ikke mange virkedagene igjen før det. Det er 1 1/2 dag + tirsdag den 7 da. 

Gjest Dizzy123
Skrevet

Tror de sender ut tom onsdag. Kjenner i hvert fall 2 stk som fikk den idag. 

AnonymBruker
Skrevet
Dizzy123 skrev (Akkurat nå):

Tror de sender ut tom onsdag. Kjenner i hvert fall 2 stk som fikk den idag. 

Det er jo det mest logiske da. 

Gjest Dizzy123
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er jo det mest logiske da. 

Absolutt. Men skatteetaten svarer ofte litt ymse. 

AnonymBruker
Skrevet

Blir nok ikke noen skattemelding på meg før etter påske. Har ikke fått mld, og når jeg logger inn så står det at den ikke er klar :( 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt flere enn meg som ikke har fått? 

Skrevet

Jeg har heller ikke fått. Bare å smøre seg med tålmodighet. 

AnonymBruker
Skrevet

Skatteetaten sier selv at de siste skattemeldingene sendes ut 7. april, så ja det er mange som ennå ikke har fått skattemeldingen. 

Anonymkode: 1ef63...b7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...