AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Når man er bifil og i et forhold Men ikke på Nakenprat.no Å gå på forum for lesbiske føler jeg er nytteløst siden de bare gjør narr av damer som kun vil ha jentesex uten å være 100% lesbiske. Nakenprat er full av menn som spammer innboksen med slibrig prat. Så hvordan møter ei dame ei annen dame for kun sex og moro. Ikke noe mer enn det. Husker det var lettere før når man var yngre, mens nå virker det som at alt skal gå via apper og nett Anonymkode: a1d2e...269 1
Milky Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Det samme lurer jeg på. Men får alltid i svar at jeg er frekk og at ingen lesbiske kvinner vil bli brukt som prøvekanin for en som er nyskjerrig 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Det finnes veldig mange sider for den slags. Alle stedene vil ha menn som bombaderer deg med slibrige meldinger. Noen er kvinner også. Mange vil bare møtes for sex, så det kan nok du skrive også. Det er ikke så lett å gå utenom nettsider lenger, spesielt ikke nå som utesteder og barer er stengte (litt avhengig av hvor du er). Men, det er veldig mange ULIKE nettsteder og apper, så å finne rett person på rett plattform er nok veldig vrient. Jeg er litt enig at det var lettere som ung, selv om jeg ikke var på utesteder og barer. Anonymkode: 131ec...9f6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Spicymami skrev (4 minutter siden): Det samme lurer jeg på. Men får alltid i svar at jeg er frekk og at ingen lesbiske kvinner vil bli brukt som prøvekanin for en som er nyskjerrig Ja, det er sant! Mange anser homofile eller bifile kvinner kun som prøvekaniner eller verdt trekant. Når det kommer frem at jeg er bifil får jeg med en gang spørsmål om jeg vil prøve trekant. Anonymkode: 131ec...9f6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes veldig mange sider for den slags. Alle stedene vil ha menn som bombaderer deg med slibrige meldinger. Noen er kvinner også. Mange vil bare møtes for sex, så det kan nok du skrive også. Det er ikke så lett å gå utenom nettsider lenger, spesielt ikke nå som utesteder og barer er stengte (litt avhengig av hvor du er). Men, det er veldig mange ULIKE nettsteder og apper, så å finne rett person på rett plattform er nok veldig vrient. Jeg er litt enig at det var lettere som ung, selv om jeg ikke var på utesteder og barer. Anonymkode: 131ec...9f6 Noen tips til apper og nettsteder da? Nakenprat føler jeg er en av de mer ekstreme sidene jeg har besøkt, så vil helst ikke bruke den siden Anonymkode: a1d2e...269
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Når man er bifil og i et forhold Men ikke på Nakenprat.no Å gå på forum for lesbiske føler jeg er nytteløst siden de bare gjør narr av damer som kun vil ha jentesex uten å være 100% lesbiske. Nakenprat er full av menn som spammer innboksen med slibrig prat. Så hvordan møter ei dame ei annen dame for kun sex og moro. Ikke noe mer enn det. Husker det var lettere før når man var yngre, mens nå virker det som at alt skal gå via apper og nett Anonymkode: a1d2e...269 Still deg opp med en plakat og skriv på plakaten at du vil ha sex. Skikkelig ærlig måte å henvende seg til andre på og de ser varen (deg) med en gang. Smart, effektivt og billig. Anonymkode: fce5e...d87 1
Milky Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er sant! Mange anser homofile eller bifile kvinner kun som prøvekaniner eller verdt trekant. Når det kommer frem at jeg er bifil får jeg med en gang spørsmål om jeg vil prøve trekant. Anonymkode: 131ec...9f6 men jeg må jo nesten få prøve for å vite om jeg liker det eller ikke🤔
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 Spicymatch.no der kan du finne masse åpensinnede mennesker Anonymkode: 5546c...353
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Et stort problem med kvinner som søker kvinner for sex er at de som regel har en eller annen slibrig mann i bakgrunnen. Anonymkode: 1abb9...365 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #11 Skrevet 4. mai 2022 Altså - problemet er jo ikke der om du søker på et sted der du kan regne med å finne likesinnede og er åpen om hva du ser etter? Ja, lesber som er seriøst interessert i et romantisk forhold blir ofte sure hvis man er heterofil og bare er ute etter å "utforske litt pikekos". Det er fordi det for dem er alvorlig ment dating der noe står på spill, mens det for deg er seksuell utforskning. Lesber er som hovedregel ikke mer interessert i tilfeldig sex med deg enn hva heterofile kvinner er i menn som bare vil pule, er i et forhold og ønsker deg som litt "krydder% Men det finnes mange kvinner som er som deg, som kun er ute etter et seksuelt eksperiment. Det må da finnes fora for det? Har du prøvd Cupido klubb f.eks? Anonymkode: 46008...161
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #12 Skrevet 5. mai 2022 Det handler da ikke om å gjøre narr av heterofile kvinner som er nysgjerrige. Det kan være ganske sårt. Hvorfor skal ikke skeive kvinner få føle seg utnyttet av kvinner, men heterofile kvinner få føle seg utnyttet av menn? Det er faktisk samme sak. Anonymkode: 6d9c7...b93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå