Gå til innhold

Veldig murring/mens smerter etter orgasme ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kommer det av sånn plutselig? Siste dagene har jeg fått sånn småkramper i livmoren rett etter orgasme OG litt sånn mens murring en stund etterpå... 

Anonymkode: 31649...78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje stillingen har noe å si? Eller om det gikk litt hardt for seg? Ellers kan det bare være hvor du er i syklusen din. Hos mange kan det variere veldig i løpet av syklusen. Får du derimot blødninger,så må du oppsøke lege.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aha! Nei bare mens jeg holdte på selv veldig forsiktig utenpå.. på ryggen . 

Anonymkode: 31649...78b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det sånn i flere år, er i midten av 30-årene. Godt der og da, men etterpå kan jeg ha krampetrekninger i livmoren i alt fra en halv time til et par timer. Har lest at det er relativt normalt, så jeg har ikke tatt det videre til legen min.

Anonymkode: 7c9d4...6f2

• Liker 4
Skrevet

Kan rett og slett bare være hvor du er i syklusen.  Har fått det til svar når jeg har spurt gynekologen.  Og at det kan ha noe å si om du har løftet tungt /trent tungt. Voldsomme orgasmer kan også gjøre litt vondt etterpå.  Men om det er noe som blir plagsomt,så forhør deg med lege/gynekologen, sånn bare for å være på den sikre siden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn hadde jeg det da jeg var gravid...

Anonymkode: 9ecb7...ce5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på p-piller og får det hvis jeg har hoppet over "mensen" en stund. Eneste som hjelper for meg er å ta en pillefri uke

Anonymkode: 2027e...ae9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg går på p-piller og får det hvis jeg har hoppet over "mensen" en stund. Eneste som hjelper for meg er å ta en pillefri uke

Anonymkode: 2027e...ae9

Samme med meg - hopper jeg over mensen 1-2-3 ganger etter hverandre kan jeg få akkurat det ts beskriver her ved sex. Kanskje også en mellomblødning dagen etter. 

Anonymkode: 94fe6...2e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jar det og jeg er gravid . Har du sjekket deg?

Anonymkode: 14f6b...a21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sånn hadde jeg det da jeg var gravid...

Anonymkode: 9ecb7...ce5

Jeg å

Anonymkode: 14f6b...a21

Skrevet

Spiral?

Er ikke dette ganske vanlig ved mensen uansett? :klo: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...