Gjest messengerboy Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Snart er det helg, endelig. Da blir det full fest og mye liv, mao. en skikkelig oppladning til en ny arbeidsuke Hva skal du gjøre i helgen?
Gjest Hallo Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Jeg skal jobbe... Jeg vil også ha fri!!!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 Passe lillesøsteren min t.o.m lørdag kveld, og så håper jeg det blir en tur på Sexhibitionmessen og byen!
Gjest Litjmæ Skrevet 26. august 2005 #4 Skrevet 26. august 2005 Fredag! Helg! Whiiiiiiiiiiiiiiii :hoppe: Ok da, jeg skal faktisk på kickoff med jobben i morra, men det er nå helg aldri så mye da
Gjest Madeleine Skrevet 26. august 2005 #5 Skrevet 26. august 2005 Kosehelg hjemme sammen med mannen min
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2005 #6 Skrevet 26. august 2005 Filmkveld med vin og venninne hjemme i kveld, bytur på lørdag med konsert og mye øl og desperat og lovesick mann som kavaler (men jeg hadde ikke hjerte til å si nei for tiende gang da han ringte). juhu !!
Gjest Milah Skrevet 26. august 2005 #7 Skrevet 26. august 2005 (endret) Jaaa! Endelig helg!!! Helgen skal brukes til og slappe av sammen med samboern min, og i morgen skal vi ha fest for alle som bor i firemannsboligen! Det blir sikkert kjempe koselig! Endret 26. august 2005 av Milah
Arkana Skrevet 26. august 2005 #8 Skrevet 26. august 2005 Skal ut og spise med en venninne i kveld, shoppe med sambo i morgen og ellers bare ta livet med knusende ro.
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2005 #9 Skrevet 26. august 2005 Skal på kino i kveld, i morgen skal jeg bake brød, lage is og sjokoladefondant. Har planlagt en stille og rolig helg hjemme, den første denne sommeren
siebaeo Skrevet 26. august 2005 #10 Skrevet 26. august 2005 Skal på kino i kveld, i morgen skal jeg bake brød, lage is og sjokoladefondant. Har planlagt en stille og rolig helg hjemme, den første denne sommeren ← SJOKOLADEFONDANT!!!?!! Det er det beste som finnes i heeeele verden. Og kjempeenkelt. Laget det til eksn en gang og han holdt på å ramle av stolen: "Har du laget dette!!??!!" He he, vet ikke om jeg skulle bli glad eller såret... valgte det første Ja, da har jeg bestemt meg for at det blir sjokkisfondant på meg og en venninne i morra og! + vin og god mat! I kveld skal jeg ut på byen og friste lykken.
liv Skrevet 26. august 2005 #11 Skrevet 26. august 2005 Jeg skal sitte barnevakt i hele morgen og på søndag, i kveld blir det en rolig kveld med World of Warcraft tror jeg.
Kafka Skrevet 26. august 2005 #12 Skrevet 26. august 2005 (endret) Jeg skal jobbe tidlig i morgen, så i kveld blir det ganske så rolig tror jeg I morgen kveld skal jeg sannsynligvis i Frognerparken dersom ikke annet stjeler oppmerksomheten og krever sin plass. Søndag håper jeg på like herlig vær som vi har hatt i dag (for i dag var det villt deilig ute!!) og da skal jeg kose meg noe heeeeeeeeeeelt voldsomt! :icon_smile: - og det igjen kan innebære så mangt God weekend! Endret 26. august 2005 av Kafka
Gjest Aloha Skrevet 26. august 2005 #13 Skrevet 26. august 2005 Jobbe.... ...men etter jobben imorgen reiser jeg rett på fest! Skal feire bursdag til en venn av meg, det blir gøy! På søndag får jeg besøk av en venninne.
Gjest Piper Skrevet 26. august 2005 #14 Skrevet 26. august 2005 Slappe av og kose meg mest mulig hjemme etter en travel uke.
Gjest Prudence Skrevet 26. august 2005 #15 Skrevet 26. august 2005 Ög jeg har frihelg og skal bare kose meg
TNode Skrevet 26. august 2005 #16 Skrevet 26. august 2005 Skal hjelpe en kamerat med installajon av lydkort. Etter det blir det nok full fest med masse øl, pizza og Motley Crue
Anglofil Skrevet 27. august 2005 #17 Skrevet 27. august 2005 (endret) I går (fredag), var jeg og hjalp til med valgkampen og var på fest(gjesp). I dag har jeg vært hjemme og slappet av. I morgen får vi besøk av noen i familien, ellers ikke så mye som skjer. Jeg har uansett hatt fri siden torsdagen. Mvh Yvonne Endret 27. august 2005 av yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå