AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Hvis en kvinne har oppdaget at en mann har interesse for henne....og hun gir uttrykk for det (og forteller han samtidig at hun ikke er interessert), hvorfor er det da så mange menn som begynner å ro seg vekk, gå i forsvar og blir for stolte til å erkjenne det? Kunne de ikke gitt kvinnen den gleden og si at de er forelsket, når det er opplagt som bare det? Vin gjerne høre fra menn hvorfor det er så vanskelig å innrømme.... Anonymkode: c28c0...b36
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Sårbarhet og såret selvbilde. En som er sterk vet er det er ok, og at hen er bra nok uten denne godkjennelsen fra damen. Anonymkode: 3aab7...67a 4
Anonymburker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Hvorfor skal man innrømme det? For å gi dama anerkjennelse og enda mer hovmod? Hvorfor skal de gi en dame noen som helst glede når hun ikke er interessert? 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Kvinner er likedan. Når jeg ser at en dame er forelsket i meg benekter de det ofte 😂 Forstår ikke at de ikke bare kan innrømme det Anonymkode: 751e1...863 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 5 minutter siden, Expandable86 said: Hvorfor skal man innrømme det? For å gi dama anerkjennelse og enda mer hovmod? Hvorfor skal de gi en dame noen som helst glede når hun ikke er interessert? Enig, ikke faen om jeg forer egoet hennes 😅 Anonymkode: c8578...5f8 4
Syngemann Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 Det kan være fordi man har blandede følelser. Fks. at en kjenner på forelskelse og røde flagg samtidig. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 Expandable86 skrev (9 minutter siden): Hvorfor skal man innrømme det? For å gi dama anerkjennelse og enda mer hovmod? Hvorfor skal de gi en dame noen som helst glede når hun ikke er interessert? Mann her. Føler du selv hovmod om du avviser noen? Jeg føler at jeg setter meg selv i et veldig dårlig lys, hvis jeg prøver å benekte noe som er helt innlysende for alle andre. Da viser jeg meg som en person med veldig skjørt ego. Anonymkode: a6f50...751 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 Tror ikke det er så vanlig å få egoboost når man avviser. Eller? Anonymkode: 3aab7...67a 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Tror ikke at noen gjør det når de virkelig (!) liker ei dame Anonymkode: ef28c...fbc
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tror ikke at noen gjør det når de virkelig (!) liker ei dame Anonymkode: ef28c...fbc Jo hvis dama ikke er interessert, så gjør de aller fleste dette....Har nettopp hatt en diskusjon gående i en venninnegjeng og flere av oss har vært borti menn der det er så opplagt at han er interessert, men når han blir konfrontert med det, eller får vite at hun ikke er interessert, da benekter han det, eller aller helst begynner ro det vekk....han mente det jo ikke slik, han har vel ikke sagt det heeelt sånn, han mente det bare vennskapelig (haha!) , han ville bare anerkjenne henne osv...men det lå "selvsagt" ikke noe mer i det.... Anonymkode: c28c0...b36 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo hvis dama ikke er interessert, så gjør de aller fleste dette....Har nettopp hatt en diskusjon gående i en venninnegjeng og flere av oss har vært borti menn der det er så opplagt at han er interessert, men når han blir konfrontert med det, eller får vite at hun ikke er interessert, da benekter han det, eller aller helst begynner ro det vekk....han mente det jo ikke slik, han har vel ikke sagt det heeelt sånn, han mente det bare vennskapelig (haha!) , han ville bare anerkjenne henne osv...men det lå "selvsagt" ikke noe mer i det.... Anonymkode: c28c0...b36 Jeg mener når han ikke vet at hun ikke er interessert. Anonymkode: ef28c...fbc
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #12 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis en kvinne har oppdaget at en mann har interesse for henne....og hun gir uttrykk for det (og forteller han samtidig at hun ikke er interessert), hvorfor er det da så mange menn som begynner å ro seg vekk, gå i forsvar og blir for stolte til å erkjenne det? Kunne de ikke gitt kvinnen den gleden og si at de er forelsket, når det er opplagt som bare det? Vin gjerne høre fra menn hvorfor det er så vanskelig å innrømme.... Anonymkode: c28c0...b36 Hvorfor ikke heller spørre kvinner. De er MYE VERRE på akkurat dette. Hilsen bifil med sammenligningsgrunnlag Anonymkode: 3818c...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #13 Skrevet 23. mars 2021 Et viktigere spørsmål er hvorfor du ikke går videre hvis mannen du liker ikke håndterer deg på en moden måte. Anonymkode: 3a4a6...725 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #14 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg mener når han ikke vet at hun ikke er interessert. Anonymkode: ef28c...fbc Ja den ser jeg. Når menn ikke vet at hun ikke er interessert, da kan de jo finne på å være ærlige...Men så fort de vet det, og det er innlysende interesse, så ror de seg vekk... AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvorfor ikke heller spørre kvinner. De er MYE VERRE på akkurat dette. Hilsen bifil med sammenligningsgrunnlag Anonymkode: 3818c...4d5 Syns du det altså? Hm... AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Et viktigere spørsmål er hvorfor du ikke går videre hvis mannen du liker ikke håndterer deg på en moden måte. Anonymkode: 3a4a6...725 Vet ikke om du antar at dette handler om meg? Det gjør ikke det, det er et spørsmål på generelt grunnlag egentlig. Men det er et godt poeng. Er ikke mannen moden på området er det jo bare å gi videre ja 😊 Anonymkode: c28c0...b36 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #15 Skrevet 23. mars 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Ja den ser jeg. Når menn ikke vet at hun ikke er interessert, da kan de jo finne på å være ærlige...Men så fort de vet det, og det er innlysende interesse, så ror de seg vekk... Syns du det altså? Hm... Vet ikke om du antar at dette handler om meg? Det gjør ikke det, det er et spørsmål på generelt grunnlag egentlig. Men det er et godt poeng. Er ikke mannen moden på området er det jo bare å gi videre ja 😊 Anonymkode: c28c0...b36 Moden? Du avviser en fyr også forventer at han skal erklære følelser for deg etter det? Hvorfor i all verden skal han det? Wtf Vil ikke ha noe å gjøre med kvinner som avviser meg. Blir jeg avvist blir du blokka og sletta øyeblikkelig. Anonymkode: 8f605...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #16 Skrevet 23. mars 2021 De er svake mennesker. De er mennesker som ikke kjenner seg selv og sitt eget følelseslivs, og som ikke våger å utfordre seg selv. Mennesker som ikke våger å stå i smerte eller ubehag. Mennesker som ikke ønsker å vokse og utvikle seg, men ønsker å fortsette å være på et lavt stadium. Slike mennesker er gjerne mindre intelligente enn de mer utviklede menneskene. Anonymkode: 6af5a...985 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #17 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): De er svake mennesker. De er mennesker som ikke kjenner seg selv og sitt eget følelseslivs, og som ikke våger å utfordre seg selv. Mennesker som ikke våger å stå i smerte eller ubehag. Mennesker som ikke ønsker å vokse og utvikle seg, men ønsker å fortsette å være på et lavt stadium. Slike mennesker er gjerne mindre intelligente enn de mer utviklede menneskene. Anonymkode: 6af5a...985 Det var da voldsomt. Husk at noen ganger er de faktisk bare ikke interessert. Anonymkode: 3818c...4d5 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #18 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns du det altså? Hm... Ja, det synes jeg. Men hvis ikke jeg er interessert, så ser jeg heller ikke vitsen med å konfrontere de. Lar det gå. Synes kanskje at de som driver med waterboarding og den slags, for å presse frem en romantisk innrømmelse, har et like stort problem. Anonymkode: 3818c...4d5 3
Anonymburker Skrevet 23. mars 2021 #19 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig, ikke faen om jeg forer egoet hennes 😅 Anonymkode: c8578...5f8 Nei, får da være måte på!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #20 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mann her. Føler du selv hovmod om du avviser noen? Jeg føler at jeg setter meg selv i et veldig dårlig lys, hvis jeg prøver å benekte noe som er helt innlysende for alle andre. Da viser jeg meg som en person med veldig skjørt ego. Anonymkode: a6f50...751 Det er nå en vesentlig forskjell på å avvise noen som prøver seg, og det å først konfrontere noen med at man vet de er interessert, og deretter si at man selv ikke er det. Anonymkode: 3818c...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå