Gå til innhold

Hvordan avvise en med adhd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter så langt inne å være direkte siden han blir lei seg. Vil ikke være seksuell lenger men kanskje ha han som venn siden han er grei person, vi passer sammen på den måten men ikke i senga.

Anonymkode: c7644...f4c

Videoannonse
Annonse
Gjest Timeplan
Skrevet

Akkurat på samme måte som du ville avvist noen uten ADHD. 

AnonymBruker
Skrevet

Det bestecer å være direkte, uansett diagnose eller ei.

Anonymkode: 1ebc6...12d

• Liker 2
Skrevet

På samme måte som med alle andre. Vi med adhd føler gjerne ting sterkere enn «vanlige» folk. Men det er mye verre å gi falskt håp eller gå rundt grøten enn å få det direkte bedre å rive av plasteret og bli ferdig med det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jesus for et bisarr spørsmål🤦

Anonymkode: 00aab...07d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg godt... men jeg ville bare fyrt det ut, brutalt og ærlig, reaksjonen kan du ikke forutse uansett 🙈

Anonymkode: 51521...86b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner deg godt... men jeg ville bare fyrt det ut, brutalt og ærlig, reaksjonen kan du ikke forutse uansett 🙈

Enig i at det er bedre å bare si det på en ærlig måte, rett fram. Men. Brutalt? Hvorfor brutalt?

Anonymkode: 7421c...94b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig i at det er bedre å bare si det på en ærlig måte, rett fram. Men. Brutalt? Hvorfor brutalt?

Anonymkode: 7421c...94b

Er ikke noe vits å pakke det inn. Slik jeg har forstått så liker folk med adhd at andre også sier rett ut hva de mener. Det gir dem på en måte forutsigbarhet til å stole på folk. Det er hvertfall det mine venner med adhd sier til meg 🙈

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...