Gå til innhold

Skal kjøpe 50 soda stream- eller kaffemaskiner. Hvilken butikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått i oppdrag av jobben å bestille opp femti sodastream og kaffemaskiner. Budsjettet ligger på rundt 2000kr per maskin. 

Hvis jeg skulle finne på å gjøre den avtale med en  elektrike varer -butikk, hvilken butikk anbefaler du? Må være topp service og rask og feilfri levering! 

Bortsett fra Power. Der har jeg elendig kundeopplevelse privat, så kommer aldri til å forhandle med de mer igjen. Hvilke elektrisk-kjeder er til å stole på? 

Gode tips?

Anonymkode: 4a801...d05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette klarer du vel selv?

Ta kontakt med alle elektroforhandlere som fører sodastream og be dem komme med et prisoverslag. Så kan du enten gå for det billigste eller prute ned prisen hvis du ønsker en annen forhandler.

Anonymkode: a8191...4ba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvem som har "topp service" i området der du bor er umulig for oss å si noe om.

Power i min by er fantastisk, og definitivt til å stole på.

Anonymkode: 03461...630

AnonymBruker
Skrevet

På jobben hos oss hadde vi før kaffemaskiner med mulighet for vann med kullsyre.   Mener det var fra merket coffe queen.

Anonymkode: a9729...257

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette klarer du vel selv?

Ta kontakt med alle elektroforhandlere som fører sodastream og be dem komme med et prisoverslag. Så kan du enten gå for det billigste eller prute ned prisen hvis du ønsker en annen forhandler.

Anonymkode: a8191...4ba

Godt tips! 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvem som har "topp service" i området der du bor er umulig for oss å si noe om.

Power i min by er fantastisk, og definitivt til å stole på.

Anonymkode: 03461...630

Dette skal gjøres over nett, og Power er elendige så de vil jeg aldri forhandle med.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

På jobben hos oss hadde vi før kaffemaskiner med mulighet for vann med kullsyre.   Mener det var fra merket coffe queen.

Anonymkode: a9729...257

Må sjekke de ut! Takk for godt tips!

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har fått i oppdrag av jobben å bestille opp femti sodastream og kaffemaskiner. Budsjettet ligger på rundt 2000kr per maskin. 

........................

Gode tips?

Altså en kontrakt til 200.000,-?

Finn de eksakte produktene du ønsker å kjøpe. Send forespørsel til de store forhandlerne og be om tilbud på 50 Soda Stream model XXX, og 50  Kaffemaskin merke yyy modell zzz.   Det blir teit å utelukke Power fordi du har hatt en dårlig dag der.   Hvis jobben kjøper maskinene er de ikke dekket av forbrukerkjøpsloven og har andre garanti og reklamasjonsvillkår enn om du kjøper de selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Whistler skrev (4 minutter siden):

Altså en kontrakt til 200.000,-?

Finn de eksakte produktene du ønsker å kjøpe. Send forespørsel til de store forhandlerne og be om tilbud på 50 Soda Stream model XXX, og 50  Kaffemaskin merke yyy modell zzz.   Det blir teit å utelukke Power fordi du har hatt en dårlig dag der.   Hvis jobben kjøper maskinene er de ikke dekket av forbrukerkjøpsloven og har andre garanti og reklamasjonsvillkår enn om du kjøper de selv.

Power er helt enkelt uaktuelt. Forhandler ikke med useriøse konsern som ikke er til å stole på.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Power er helt enkelt uaktuelt. Forhandler ikke med useriøse konsern som ikke er til å stole på.

Så du lar dine personlige følelser komme i veien for en potensielt bra avtale for jobben? Vet sjefen din dette? 

Anonymkode: 983d3...24b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uansvarlig av bedriften å gi en ansatt en slik jobb med et slikt budsjett når den ansatte ikke aner hva vedkommende skal gjøre med det, og må ty til KG for å få svar. 

Anonymkode: c7a9d...1b4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville forespurt Proshop om tilbud.

Anonymkode: a03ba...c31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du lar dine personlige følelser komme i veien for en potensielt bra avtale for jobben? Vet sjefen din dette? 

Anonymkode: 983d3...24b

Ja han vet det og han har heller ingen gode opplevelser med de, så han sa: «næsj, vi sløyfer de klovnene»

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville forespurt Proshop om tilbud.

Anonymkode: a03ba...c31

Notert!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du f.eks skal kjøpe kaffetraktere så anbefaler jeg Moccamaster p.g.a kvalitet og meget bra garanti, hos Komplett Bedrift er det sikkert mulig å få en bra avtale. De har den klassiske Moccamasteren samt modeller med dobbelt termos som er egnet for bedrifter der det drikkes mye kaffe.

Den klassiske koster 2079,- men der sikkert mulig å få en bedre pris på flere enheter.

https://www.komplettbedrift.no/product/1139880/kjoekken-hvitevarer/kaffemaskiner/kaffetrakter/moccamaster-hbg-741-ao-kaffetrakter

Dobbeltutgaven koster over dobbelt så mye men igjen så er det sikkert mulig å forhandle pris ved kjøp av flere.

https://www.komplettbedrift.no/product/902183/kjoekken-hvitevarer/kaffemaskiner/kaffetrakter/moccamaster-cdgt20-dobbel-thermotrakter

Anonymkode: c7379...4f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du f.eks skal kjøpe kaffetraktere så anbefaler jeg Moccamaster p.g.a kvalitet og meget bra garanti, hos Komplett Bedrift er det sikkert mulig å få en bra avtale. De har den klassiske Moccamasteren samt modeller med dobbelt termos som er egnet for bedrifter der det drikkes mye kaffe.

Den klassiske koster 2079,- men der sikkert mulig å få en bedre pris på flere enheter.

https://www.komplettbedrift.no/product/1139880/kjoekken-hvitevarer/kaffemaskiner/kaffetrakter/moccamaster-hbg-741-ao-kaffetrakter

Dobbeltutgaven koster over dobbelt så mye men igjen så er det sikkert mulig å forhandle pris ved kjøp av flere.

https://www.komplettbedrift.no/product/902183/kjoekken-hvitevarer/kaffemaskiner/kaffetrakter/moccamaster-cdgt20-dobbel-thermotrakter

Anonymkode: c7379...4f7

Flott, tusen takk for tips! Viktig at de ser fine ut, er et fint og velkjent merke og enkle å håndtere for de som skal bruke de.

Ny i jobben og en meget stressende og travel tid. Derfor kan det være kjekt å forhøre seg Tilogmed på kg, tenk det da dere 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...