Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva er dine planer ? 

Anonymkode: a8aa6...895

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå turer i skog og mark og ved sjøen. Grille om været blir fint. 

Anonymkode: 1beef...a91

AnonymBruker
Skrevet

Reise hjem til hytta, prøve meg på en skitur eller to, grille, se på tv og drikke vin.

Anonymkode: 2df04...dda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle på hytta med foreldre. Men vi er fire og med Max to gjester går det ikke. Så vi blir hjemme denne påsken. Planen er gjøre klart til sommer og bare slappe av. 

Anonymkode: b1299...029

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal forhåpentligvis en tur eller to på ski, spise pinnekjøtt, spise godteri, spille brettspill og se påskekrim på TV.

Anonymkode: cd25b...c3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta med mann og barn på hytta. Gå på ski, grille, slappe av, spille spill og lese bøker :) 

Anonymkode: 97a6f...e09

AnonymBruker
Skrevet

Være hjemme

Anonymkode: f1c3b...45e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samboer må jobb en del (hjemmekontor) for å ta igjen en del saker grunnet få saksbehandlere. Så vi blir hjemme. Håper på fint vær så vi kan sitte ute på verandaen å fyre opp bålpanna ☺️ 

Anonymkode: 2b005...d35

AnonymBruker
Skrevet

Motorsykkeltur til svigers noen dager, deretter hjemme med lange turer og god mat. 

Anonymkode: 6ba43...587

AnonymBruker
Skrevet

Pålagt karantene. Så dette blir jo festlig. 

Anonymkode: eb867...5df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Være hjemme, som 98 % av det siste året. Gå tur i nærområdet, som jeg gjør hver dag. Jobbe litt. Lese, strikke, pusle, se tv. Sukk....

Anonymkode: d615a...bc1

• Liker 2
Skrevet

Vi skal selvsagt følge anbefalingene og være hjemme i år. Lage god mat påskeaften, spise godteri, spille sammen, gå tur o.l.  

Skrevet

Jeg skal bare være hjemme uansett om det er korona eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min får besøk av barn med samboer og hunder, så jeg «rømmer» til eldre slektning for å få fred. Slektningen er forøvrig fullvaksinert. Orker ikke være hjemme og «tigge» om lov å få se TV, og stresse med å holde avstand. 

Anonymkode: 6f2fb...ea0

AnonymBruker
Skrevet

Jobber fra skjærtorsdag til og med 2. påskedag. Så, har ikke laget noen planer annet enn å ta livet med ro og kose meg med god mat mellom slagene.

Anonymkode: a0fe6...3d0

AnonymBruker
Skrevet

Her blir det vel omtrent det samme som resten av året. Jeg håper på ok vær så en kan være litt ute i hagen.

Anonymkode: 7fb80...b23

AnonymBruker
Skrevet

Tar med telt og pulk og tar en lang skitur, som påska i fjor. 

Anonymkode: f8f1e...450

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har ingen konkrete planer, blir muligens noen skogsturer i nærområdet. 

Skrevet

Vi droppet hyttetur i fjor, men i år drar vi i 4 dager for å se til hytta. Vi har ikke vært der på 15 måneder, så det blir godt å sjekke ting og om det er noe som trenger vedlikehold. Det er en litt gammel bygning, så man må følge med. Dessuten har vi vært superflinke siden 12.mars i fjor og hverken dratt noe sted eller vært særlig sosiale, så nå skal vi slappe av med god samvittighet.

Heldigvis ligger hytta avsides, så det blir neppe så mange andre vi møter. Vi handler alt vi trenger hjemme og holder oss unna alt annet enn skogen 😄 Det blir bare oss 5. Så blir det påskeversksted (vi har det hvert år og barna holder seg opptatte i timevis), brettspill, turer og appelsiner 😄 Kanskje får mor endelig lest ferdig boka hun påbegynte for et halvt år siden også.

Og en krone-is. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...