AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Damer! Hvor mange her inne har tatt skrittet, og skaffet seg en elsker? Mannen min bryr seg fint lite om sex, sier bare at han er sliten, jobber mye, vondt i hodet, trøtt osv... savner å føle at han har lyst på meg. Opplever aldri det, må mase meg til sex en sjelden gang vi har det, noen ganger i halvåret. Er dere som opplever dette villig til å leve slik, eller vil dere gjøre noe med det? Tar jo saken i egne hender og av og til, men det er ikke nok, vil bare ha deilig, rå sex. Av og til hvertfall:) Og kommer sikkert til å få masse tips om at jeg må være ærlig og snakke med han, tro meg, har snakket masse om det, vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Han bare bryr seg ikke om sex. Drar heller av en ladning sjøl nå og da.. Men uansett, det jeg lurer på, ville du bare gått sånn, eller ville du skaffet en elsker? Anonymkode: 9f85d...a25 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Hadde gjort det slutt. Eller sagt ifra om at en elsker var vurdert,sånn at han kunne ta standpunkt, og valgt om han ville være i åpent forhold. Anonymkode: 8aa15...e45 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Jeg har det som deg. Og har derfor gått til anskaffelse av en elsker 🙋🏻♀️ Anonymkode: fe540...805 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Har hatt, og vurderer en ny. Hjemme er det nokså dødt. Anonymkode: 75bce...477 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Damer! Hvor mange her inne har tatt skrittet, og skaffet seg en elsker? Mannen min bryr seg fint lite om sex, sier bare at han er sliten, jobber mye, vondt i hodet, trøtt osv... savner å føle at han har lyst på meg. Opplever aldri det, må mase meg til sex en sjelden gang vi har det, noen ganger i halvåret. Er dere som opplever dette villig til å leve slik, eller vil dere gjøre noe med det? Tar jo saken i egne hender og av og til, men det er ikke nok, vil bare ha deilig, rå sex. Av og til hvertfall:) Og kommer sikkert til å få masse tips om at jeg må være ærlig og snakke med han, tro meg, har snakket masse om det, vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Han bare bryr seg ikke om sex. Drar heller av en ladning sjøl nå og da.. Men uansett, det jeg lurer på, ville du bare gått sånn, eller ville du skaffet en elsker? Anonymkode: 9f85d...a25 Jeg hadde gjort det slutt. Hvis han er så lite interessert i at du skal ha det bra, er det jo andre og mer grunnleggende mangler ved forholdet enn bare sexen. En elsker kan ikke reparere det. Det hele blir bare mer komplisert, og bedraget ville dessuten gjøre deg til en person du ikke ønsker å være. Anonymkode: 5e610...932 9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 Spicymami skrev (22 minutter siden): Hadde slått opp. Har du vurdert det? Elsker han jo, unger, familieliv sammen, er ikke bare å slå opp. Hadde vi ikke hatt familie, og elsket hverandre... alt annet er så bra!! Men merker jeg blir mer og mer frustrert over manglende sex... Anonymkode: 9f85d...a25 4
Milky Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Elsker han jo, unger, familieliv sammen, er ikke bare å slå opp. Hadde vi ikke hatt familie, og elsket hverandre... alt annet er så bra!! Men merker jeg blir mer og mer frustrert over manglende sex... Anonymkode: 9f85d...a25 Du kan jo foreslå åpent forhold siden han ikke vil ha sex da? 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Jeg hadde gjort det slutt. Jeg er rimelig sexgal og har egentlig bare møtt én mann i mitt liv som hadde tilsvarende høy lyst. Det forholdet endte av andre grunner. Men nei, jeg kunne ikke ha levd i et sexløst forhold, det hadde vært grusomt rett og slett, og jeg hadde blitt dypt deprimert. Da er det bedre å være singel. Anonymkode: eb478...316 1
bullehurk Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 Har og hadde. Hadde som gift, og har som skilt (ikke samme). Hadde en "friperiode først). 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 Jeg ville gjort følgende: Tatt en seriøs prat med mannen min. Forklart han at du ønsker og har behov for et sexliv. Kanskje du finner ut av hvorfor han ikke ønsker eller ikke klarer å ha sex. Videre ville jeg lagt frem ideen om at en løsning kan være å få en elsker. Hvis dere har det bra eller i livet så er det jo dumt å kaste alt dette i søpla hvis ting kan løses. Anonymkode: d449e...49b 7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 20.31): Jeg ville gjort følgende: Tatt en seriøs prat med mannen min. Forklart han at du ønsker og har behov for et sexliv. Kanskje du finner ut av hvorfor han ikke ønsker eller ikke klarer å ha sex. Videre ville jeg lagt frem ideen om at en løsning kan være å få en elsker. Hvis dere har det bra eller i livet så er det jo dumt å kaste alt dette i søpla hvis ting kan løses. Anonymkode: d449e...49b Hadde rollene vært snudd om på, at det var ei dame med lite sexlyst, så hadde ingen foreslått elsker. Man må bare godta at ikke alle er like glad i sex. Det kan det være mange grunner til. Noen er blitt lei, noen har pult ifra seg og noen trenger ny spenning. Det eneste man kan gjøre er å snakke med partneren å vurdere hva man vil. Alle er ikke kompatible seksuelt. Anonymkode: f4248...ff5 11
sicario Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 15.10): Damer! Hvor mange her inne har tatt skrittet, og skaffet seg en elsker? Mannen min bryr seg fint lite om sex, sier bare at han er sliten, jobber mye, vondt i hodet, trøtt osv... savner å føle at han har lyst på meg. Opplever aldri det, må mase meg til sex en sjelden gang vi har det, noen ganger i halvåret. Er dere som opplever dette villig til å leve slik, eller vil dere gjøre noe med det? Tar jo saken i egne hender og av og til, men det er ikke nok, vil bare ha deilig, rå sex. Av og til hvertfall:) Og kommer sikkert til å få masse tips om at jeg må være ærlig og snakke med han, tro meg, har snakket masse om det, vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Han bare bryr seg ikke om sex. Drar heller av en ladning sjøl nå og da.. Men uansett, det jeg lurer på, ville du bare gått sånn, eller ville du skaffet en elsker? Anonymkode: 9f85d...a25 Alle er forskjellige. har ikke hatt sex med samboer på ca 7 år, og lever fint med det. Elsker har vært uaktuelt. 1
sicario Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 17.29): Jeg hadde gjort det slutt. Hvis han er så lite interessert i at du skal ha det bra, er det jo andre og mer grunnleggende mangler ved forholdet enn sexen Anonymkode: 5e610...932 skal han ha sex med henne uten han selv vil da? Bare fordi hun vil? Jeg og samboer har ikke sex. Hvilket grunnleggende mangler er det vi har? Vi har et kjærlig og godt forhold som vi har det utmerket i. skjønner ikke at folk kan være så bombastiske. Alle er forskjellige. 1
sicario Skrevet 25. mars 2021 #15 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde rollene vært snudd om på, at det var ei dame med lite sexlyst, så hadde ingen foreslått elsker. Man må bare godta at ikke alle er like glad i sex. Det kan det være mange grunner til. Noen er blitt lei, noen har pult ifra seg og noen trenger ny spenning. Det eneste man kan gjøre er å snakke med partneren å vurdere hva man vil. Alle er ikke kompatible seksuelt. Anonymkode: f4248...ff5 Dette. mange er bare litt ferdig med hele sex greia. Been there, done that. Folk er forskjellige. å snakke noe til å ville ha mer sex er det rareste jeg hører.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #16 Skrevet 25. mars 2021 Jeg har hatt elsker i flere år, og mannen min vet om det. Det er greit for ham. Anonymkode: 76650...a9b 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #17 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 17.59): Elsker han jo, unger, familieliv sammen, er ikke bare å slå opp. Hadde vi ikke hatt familie, og elsket hverandre... alt annet er så bra!! Men merker jeg blir mer og mer frustrert over manglende sex... Anonymkode: 9f85d...a25 Har hatt deg som deg, og jeg fant meg en elsker som var i samme situasjon som meg. Vi traff hverandre over flere år uten at noen fikk vite noe. Men han begynte å bli uforsiktig, så jeg avsluttet det. Har savnet ham (og sexen) siden... Anonymkode: f48e1...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #18 Skrevet 25. mars 2021 Kona liker ikke å ha mye sex, jeg ønsker meg elsker å møte ofte😍 Anonymkode: 4e29c...9ca 1
Bamseklemmer Skrevet 26. mars 2021 #19 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 17.59): Elsker han jo, unger, familieliv sammen, er ikke bare å slå opp. Hadde vi ikke hatt familie, og elsket hverandre... alt annet er så bra!! Men merker jeg blir mer og mer frustrert over manglende sex... Anonymkode: 9f85d...a25 Dette er jo en gjenganger i alle parforhold der ulik sexlyst forekommer. Det som jeg synes er så fasinerende er at de uten sexlyst ikke vil hjelpe til i parforholdet, alle burde vel forstå at det ofte fører til brudd eller utroskap i lengden. Han har mest sannsylig mangel på testosteron, uten det har man null sexlyst. Testosteron = Sexlyst ...Jeg har nok prøvd å gitt mannen din en sjanse å fått økt testosteronnivået, hadde du fått opp sexlysten hans, har du sluppet mye styr med ekle spørsmål, ny elsker eller utroskap. Men hvordan tar man opp problemet med mannen som ikke forstår ting? Du kan vel ikke si at du ikke greier deg med leketøy, for du vil ha sex med en mann? ...kan jeg skaffe meg en elsker? Vil tro familieidyllen slår sprekker med slike spørsmål. Men det vet jo du best TS hvordan mannen din tar slike spørsmål, sannelig ingen enkel oppgave å stille slike spørsmål... Og når du først har sagt hva du mener er det ingen vei tilbake, da vet han jo at du vil ha en elsker. Jeg tror i slike tilfeller er det meget vanskelig å spørre om slikt, hvis man ikke vet konsekvensene av hvordan mannen takler dette. Sjalusi og drama må man også tenke på, og snu litt på flisa, hadde du godtatt at han skaffet seg ei elskerinne? Har du noe å tilby mannen din som en slags bonus hvis du får et ja fra han? Forhandlinger kan faktisk være ei løsning, du må gi noe tilbake for at regnskapet skal være likt fordelt. Den største frykten hos mannen din, er nok at du skal bli forelsket i elskeren din og flytte i fra han. Akkurat den har jeg selv fått erfart, det er nokså brutalt... De som er utro i all hemmelighet, lever et hærlig liv sammen med familien og et hærlig spionliv med elskeren. Utroskap er noe dritt egentlig, men i noen tilfeller kan det rette opp og styrke parforholdet. Så valget ditt er jo å øke sexlysten, ta sjansen med å spørre, holde kjeft og være spion eller bare leve slik du har det i dag. Jeg støtter alt unntatt den siste, å leve i et sexløst liv i lengden forsvinner mye av kjærligheten. Lov meg at du ikke blir ei bitter kjærring, tenk litt på deg selv og omgivelsene dine... et 🧡 for omsorg! 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #20 Skrevet 26. mars 2021 sicario skrev (8 timer siden): skal han ha sex med henne uten han selv vil da? Bare fordi hun vil? Jeg og samboer har ikke sex. Hvilket grunnleggende mangler er det vi har? Vi har et kjærlig og godt forhold som vi har det utmerket i. skjønner ikke at folk kan være så bombastiske. Alle er forskjellige. Ja, i et parforhold bør den uten sexlyst bli med og ha sex selv uten at denne vil. Den andre gjør sikkert ting uten å ville den også. Feks. renser jeg sluk, fordi mannen ikke vil. Da mener jeg han også bør bli med på sex selv om han ikke har lyst. Og greia med sex er at man får mer lyst av å ha mer sex. Så å bare kutte det ut er verdens største egoisme i et forhold. Med mindre det er helsemessige grunner til at sex ikke går, så står det kun på vilje. Kan man ikke penetrere så går det an å ha sex på mange andre måter. Anonymkode: 49d27...d31 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå