AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 For noen år tilbake så jeg på en amerikansk situasjonskomedie (Life in Pieces), der en av karakterene fødte et barn vaginalt. Denne karakteren fikk beskjed om å fylle en latexhanske med vann og fryse den ned. Deretter skulle hun bruke den for å lindre smerter i vagina etter fødsel. Altså stikke hanskens fryste fingre oppi der. Er dette noe som faktisk praktiseres? Eller var det bare tull? Jeg har ikke ikke født noen barn, men har heller ikke hørt om at dette skjer i virkeligheten. Kun på den serien🤣 Anonymkode: 3eec3...9b6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Jeg fikk også høre det av jordmor, så jeg gjorde det jeg! Men de forble i fryseren gitt Hanskene lå der til året etter , gjemt bak frossen mat . Så fikk ikke prøvd de ut dessverre! Anonymkode: a45f7...3ee
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Ville heller ha kjølt ned en dildo....frostskader av isbiter der...jeg vet ikke jeg.....😳 Anonymkode: 7609e...2d8
Sinsiew Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Fryse bind med vann går også 😊 Jeg trengte aldri det, så ble liggende i frysen 😂
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 Pass på så dere ikke får fryseskader!! Anonymkode: e2c3b...7b0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Pass på så dere ikke får fryseskader!! Anonymkode: e2c3b...7b0 Frostskader* Anonymkode: 03e0a...bca
boblevann Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 Sjekk ut isbindene på fodebagen.no Jeg fikk på barsel hjemmelagde isbind (bind med fryst vann på), de var helt magisk gode og lindret helt utrolig godt - men de ble jo våte når de tinte og hadde dårlig oppsugningsevne mtp blødningen etterpå. De der fra den nettbutikken skal visst ha samme gode effekt, men ha bedre oppsugningsevne. Har ikke prøvd dem selv, men hører mye bra! Forøvrig ville jeg ikke stappet noe oppi der så raskt etter fødsel, vondt eller ei. Å ha noe som helst oppi der så kort tid etter, var det absolutt siste i hele verden jeg ønsket meg 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå