AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Det er tydeligvis ganske mange menn som tenner på at dama har sex med andre. Det nevnes ting som hotwife, cuckold, trekant med ekstra mann,partnerbytte etc. Til dere damer som ikke ønsker å være med på dette,hvilken liste med grunner har dere til at dere sier nei? Anonymkode: a138c...c73
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 23. mars 2021 Liste? Jeg har ikke lyst og jeg er monogam. Så enkelt er det. Anonymkode: b78cb...8b6 85
Milky Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Enkelt og greit fordi jeg ikke ønsker å dele min mann med noen, spesielt ikke med en annen mann🤮 og hadde aldri klart å se han ha sex med noen andre. Heldigvis er han ekstremt sjalu så tror ikke han foreslår det ever 6
Kenelz Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Har ikke behov og er fornøyd med å forholde meg kun til mannen. Er ikke tiltrukket av noen andre og liker ideen at vi er den «eneste». 15
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 *Har ikke lyst til å ligge med andre enn mannen min. Det er egentlig liste nok. Anonymkode: 64527...287 35
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 - Redd for sykdommer - Har ikke lyst - Må ha følelser for å tenne på en mann - Må kjenne og stole på mannen for å klare å slappe av og nyte - Trives med at det er bare oss to Anonymkode: fbdf5...83a 12
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 Tenner på mannen jeg er i forhold med - falt for personligheten og tenner på den. Helt unaturlig å skulle være med andre. Er jeg singel derimot kan jeg tennes av mange - men når jeg først er i et forhold er det HAN jeg vil ha. Anonymkode: bf535...a27 11
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 Det er bare utenkelig. Hadde ikke orket å forholde meg til flere, og vært så tett på kropper til folk jeg ikke elsker. Bare tanken er frastøtende. Vil ha ham, ingen andre. Anonymkode: fa9a5...9c2 19
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Aldri vært utro, kunne ikke levd med det selv. Men kunne godtatt en ekstra kvinne for trekant om mannen ville det Anonymkode: 9b086...13e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): - Redd for sykdommer - Har ikke lyst - Må ha følelser for å tenne på en mann - Må kjenne og stole på mannen for å klare å slappe av og nyte - Trives med at det er bare oss to Anonymkode: fbdf5...83a Fint svar! Synd at ikke flere klarer å begrunne det med annet enn har ikke lyst. At dere ikke har lyst må skyldes noe,det var derfor jeg nevnte liste. Det kan ikke bare være spørsmål om lyst,det er da ikke bare ett menneske i hele verden som gir deg lyst er det vel? Anonymkode: a138c...c73 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 Har ikke lyst er da mer en god nok grunn. Kan du lage en liste med hvorfor du ikke tenner på adidas joggesko og ballonger liksom? Noen er monogame, bare fordi. Jeg er poly og har flere åpne forhold, men kunne aldri tenkt meg hotwife/cuckold opplegg, da det ofte ligger et dårlig syn på kvinner og parforhold i bunn og det hovedsaklig er submissive menn som driver med det,og det synes jeg er turnoff. Kan godt swinge og ha gruppesex, men da med likeverdige partnere med et ålreit menneskesyn. Anonymkode: 62574...451 22
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #12 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke lyst er da mer en god nok grunn. Kan du lage en liste med hvorfor du ikke tenner på adidas joggesko og ballonger liksom? Noen er monogame, bare fordi. Og hvis en forsøker å tvinge fram et begrunnet svar blir folk provosert og det kommer alltid sure svar tilbake. Nei, det er ikke mulig å skrape annet enn overflaten i et slikt forum. Anonymkode: a138c...c73 3
Roci Skrevet 23. mars 2021 #13 Skrevet 23. mars 2021 For meg føles det rett og slett feil, så jeg er vel monogam som person. Da jeg var single en periode etter samlivsbrudd, klarte jeg ikke en gang å nettflørte/nettdate med andre samtidig som jeg datet en mann IRL 😄 Akkurat det hadde nok sammenheng med at jeg syntes det ble for styrete også. Det er klart at det ikke finnes kun ett menneske i verden som kan gi meg lyst, men jeg har åpenbart ikke lyst på eller behov for flere samtidig. Sex er dessuten noe veldig personlig og intimt for meg som jeg kun har lyst til å dele med kjæresten. 6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #14 Skrevet 23. mars 2021 Det her er egentlig et veldig godt spørsmål, og som jeg har lurt lenge på selv. Jeg har fulgt tema lenge, og ser at mange kvinner svarer at det er utenkelig, har ikke lyst, tenner bare på min mann osv. Jeg skjønner at det er sånn, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som kvinner sier dette. Sjalusi er lettere å forstå. Menn at det ikke går an å tenne på andre enn mannen sin, det skjønner jeg ikke. Det gir ikke mening at det bare er en person man har lyst til å ha sex med, og at så mange er såpass heldige at de har giftet seg med akkurat den mannen. Den følelsen må derfor oppstå etter at kvinnen har giftet seg med mannen. Og det er det jeg ikke forstår, at når denne formelle kontrakten inngås, da slutter kvinner å få lyst på andre menn... Skjønner ikke. Og det er heller ikke sant, (for alle kvinner). Utroskap. Ja, for kvinner er også utro. bla bla den diskusjonen der... Så: Forutsatt at det ikke medførte noen negative konsekvenser for forholdet, at mannen virkelig ønsker dette, og at sjalusi ikke var et problem, så må det da være fristende å prøve. Det synes nå jeg. De forutsetningene er selvsagt vanskelig å garantere for, men det er jo aldri noen garantier her i livet. Kanskje medfører det å involvere flere partnere i sexlivet positive konsekvenser også. Er det ikke da fristende å ta en liten risiko? Bunner det ut i at det er en forskjellen på menn og kvinner i den sammenhengen, at menn i større grad er villige til å ta en slik risiko i forholdet enn kvinner? Anonymkode: 98962...d86
Gjest Alterego666 Skrevet 23. mars 2021 #15 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg er poly og har flere åpne forhold, men kunne aldri tenkt meg hotwife/cuckold opplegg, da det ofte ligger et dårlig syn på kvinner og parforhold i bunn og det hovedsaklig er submissive menn som driver med det,og det synes jeg er turnoff. Dette er første gangen jeg har sett en slik begrunnelse, og det gjør meg nysgjerrig. Har du lyst til å utdype?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #16 Skrevet 23. mars 2021 Har vært sammen med mannen i 15 år, og ting fungerer så bra seksuelt mellom oss nå at jeg orker ikke å begynne på nytt med en ny en så lenge jeg har ham. 😛 Han kjenner meg ut og inn og vet nøyaktig hva som skal til og når, har helt perfekt timing. Også er det jo det med sykdommer da. Er lite fan av kondom. Anonymkode: d6d2f...a65 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #17 Skrevet 23. mars 2021 Er demiseksuell, klarer absolutt ikke å ha noe lyst på andre enn den jeg elsker/er forelsket i. Anonymkode: 433dc...86b 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #18 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er tydeligvis ganske mange menn som tenner på at dama har sex med andre. Det nevnes ting som hotwife, cuckold, trekant med ekstra mann,partnerbytte etc. Til dere damer som ikke ønsker å være med på dette,hvilken liste med grunner har dere til at dere sier nei? Anonymkode: a138c...c73 Fordi jeg elsker mannen min, da vil jeg naturligvis ikke ha sex med andre Anonymkode: 79925...a3b 4
Roci Skrevet 23. mars 2021 #19 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det her er egentlig et veldig godt spørsmål, og som jeg har lurt lenge på selv. Jeg har fulgt tema lenge, og ser at mange kvinner svarer at det er utenkelig, har ikke lyst, tenner bare på min mann osv. Jeg skjønner at det er sånn, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som kvinner sier dette. Sjalusi er lettere å forstå. Menn at det ikke går an å tenne på andre enn mannen sin, det skjønner jeg ikke. Det gir ikke mening at det bare er en person man har lyst til å ha sex med, og at så mange er såpass heldige at de har giftet seg med akkurat den mannen. Den følelsen må derfor oppstå etter at kvinnen har giftet seg med mannen. Og det er det jeg ikke forstår, at når denne formelle kontrakten inngås, da slutter kvinner å få lyst på andre menn... Skjønner ikke. Og det er heller ikke sant, (for alle kvinner). Utroskap. Ja, for kvinner er også utro. bla bla den diskusjonen der... Så: Forutsatt at det ikke medførte noen negative konsekvenser for forholdet, at mannen virkelig ønsker dette, og at sjalusi ikke var et problem, så må det da være fristende å prøve. Det synes nå jeg. De forutsetningene er selvsagt vanskelig å garantere for, men det er jo aldri noen garantier her i livet. Kanskje medfører det å involvere flere partnere i sexlivet positive konsekvenser også. Er det ikke da fristende å ta en liten risiko? Bunner det ut i at det er en forskjellen på menn og kvinner i den sammenhengen, at menn i større grad er villige til å ta en slik risiko i forholdet enn kvinner? Anonymkode: 98962...d86 Selvfølgelig kan man tenne på andre menn og få lyst til å ha sex med andre menn i løpet av et langt samliv, men man er jo ikke nødt til å agere på den impulsen. For de fleste som velger å inngå i et ekteskap eller et samboerforhold handler det om at man i utgangspunktet samtidig også aktivt velger monogami (eller i alle fall hevder å gjøre det), selv om jeg har inntrykk av at åpne forhold holder på bli både mer vanlig og mer akseptert. Ja, kvinner er utro i omtrent samme grad som menn, men for kvinner handler utroskap i mindre grad om akkurat det å ha sex med andre/flere. Du synes det ville vært fristende å prøve under gitte forutsetninger, for meg er det uinteressant av de årsakene som jeg beskriver litt tidligere i tråden. Folk er forskjellige. Ikke alle har like stort behov for den type spenning og variasjon i samlivet/sexlivet, mange foretrekker og trives bedre med det trygge og velkjente. Hvilke positive konsekvenser for sexlivet ser du for deg? Menn er forøvrig generelt større risikotakere enn kvinner, så akkurat der har du nok et poeng. 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #20 Skrevet 23. mars 2021 Typisk at spørsmålet avfeies i starten av tråden. Dette her er et utbredt problem. Én av de mest utbredte fantasiene blant menn er helt uforenelig med preferansene til veldig mange kvinner. Hvorfor er det sånn? Én forklaring er at dette er fantasien til menn som tenner på å underordne seg andre menn. Følgere, ikke ledere. Og kvinner flest søker seg til ledere - er han ikke én så utgir han seg for å være det eller hun ser han som det åkke som. En annen forklaring er at mange kvinner forveksler det å ville se sin kjære med en annen med å ikke ville ha henne for seg selv. Ikke være eksklusive. De setter likhetstegn mellom sex og kjærlighet og tenker ikke at det ene kan deles samtidig som det andre holdes eksklusivt. Veldig lett å avfeie med at "jeg er monogam" eller "jeg tenner ikke på det", men spørsmålet er heller hvorfor dere er monogame og hvorfor dere ikke tenner på det. Anonymkode: dd2f8...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå