Gå til innhold

Pressekonferansen i dag kl 18.00 - Nye nasjonale tiltak og anbefalinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva tror dere de kommer med denne gangen? Er det bare man bør, man bør, vi anbefaler, vi anbefaler, vi oppfordrer, vi oppforder? eller kommer det noen nye regler/påbud også?.

Endret av NorthernLight
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig de kommer med påbud enn anbefalinger om vi skal få til å leve normalt etterhvert..

• Liker 8
Skrevet
NorthernLight skrev (10 minutter siden):

Hva tror dere de kommer med denne gangen? Er det bare man bør, man bør, vi anbefaler, vi anbefaler, vi oppfordrer, vi oppforder? eller kommer det noen nye regler/påbud også? 

Vil ikke overraske meg om alt stenges ned til over påske. 

Skrevet

Påbud om dobbel bruk av munnbind 🥱

• Liker 2
Skrevet

Påminnelse om at ingen må ta lett på covid19?

• Liker 8
Skrevet
MarianneE skrev (Akkurat nå):

Påminnelse om at ingen må ta lett på covid19?

Du mener det holder? 

• Liker 1
Skrevet
NorthernLight skrev (Akkurat nå):

Du mener det holder? 

Nei

• Liker 3
Skrevet (endret)
NordicViking skrev (29 minutter siden):

Vil ikke overraske meg om alt stenges ned til over påske. 

Det tror jeg ikke. Blir vel mest råd/anbefalinger ..Den Britiske varianten osv blir nok spredt enda mer i Norge i påsken dessverre..

Endret av NorthernLight
  • Liker 4
Skrevet

Blir vel ikke noe nytt. Råd, anbefalinger, bønn om å følge regler. Hvorfor ikke bare gjøre de til påbud? Stupid

• Liker 3
Skrevet

Jeg håper det kommer påbud og ikke anbefalinger og oppfordringer. Noe annet blir rett og slett bare tull...

• Liker 7
Skrevet

Handler denne om Oslo og omegn? Eller for alle? Er det førstnevnte gidder jeg ikke se den.. 

• Liker 2
Skrevet
Jajajane skrev (2 minutter siden):

Handler denne om Oslo og omegn? Eller for alle? Er det førstnevnte gidder jeg ikke se den.. 

nasjonal

• Liker 2
Skrevet

Stenger Vinmonopolet mon tro?

• Liker 2
Skrevet

Håper ikke de strammer inn på at man ikke en gang kan ha to stk på besøk 😭 orker ikke sitte mutters alene hele påsken

• Liker 2
Skrevet

Nå anbefales 2 meter avstand istedenfor 1 meter. Burde vært anbefalt for lenge siden...

• Liker 3
Skrevet

Folk som er tiltakstrøtte bryr seg jo ikke uansett hva de råder og anbefaler...

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt om de stenger treningssentre eller ikke? 

Åpne for egne innbyggere i påsken..., betyr det at de stenger etter påsken? 

• Liker 1
Skrevet

Idiotiske tiltak! Nasjonale tiltak fordi enkelte steder i Norge har mye smitte. Hva med å sperre kommunegrensene de stedene det gjelder og ikke straffe steder det er null smitte?! 🤬

• Liker 5
Skrevet
Little Diva skrev (44 minutter siden):

Idiotiske tiltak! Nasjonale tiltak fordi enkelte steder i Norge har mye smitte. Hva med å sperre kommunegrensene de stedene det gjelder og ikke straffe steder det er null smitte?! 🤬

Alle må tåle å ofre noe i denne pandemien, er det ikke det de sier?

Skrevet
clyde skrev (12 minutter siden):

Alle må tåle å ofre noe i denne pandemien, er det ikke det de sier?

Indirekte er det vel det. Lurer på hvor mye de har ofret selv. Ser Høie selv mener at iom at han er ukespendler så har han selv sørget for et smutthull i regelen som sier man ikke skal ha unødvendige reiser fra steder med høyt smittetrykk, så han kan fint reise til hytta si, og med Erna så vi jo hvor enkelt det var med en "forglemmelse".  

Selvfølgelig skal man tåle litt, men man skal ikke bare finne seg i urettferdighet. Nyhetene senest i dag sa det ikke en gang var alle som ble testa på grensa, og folk tar fly og tog med smitte. 

• Liker 1
  • Opprett ny...