AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Ser tilbake på bryllupet mitt i 2018,angrer i valg av forlover. Vi mistet kontakten året etter. Er ikke bare fordi vi mistet kontakten jeg angrer. Jeg bare vet jeg kunne fått en mye bedre dag om jeg hadde giftet meg nå,og hatt en annen vennine som forlover. Hun skjønte ikke bæret. Hun trodde jeg skulle sove med mannen kvelden før og ble forundret over at det var hun som skulle sove sammen med meg uten brudgommen. Hun skjønte ikke at hun skulle hjelpe meg å holde kjolen under bildetaging,og jeg måtte mange ganger be henne om hjelp. Hun virker generelt ikke tilpass i rollen og tidlig på kvelden spurte hun om hun fikk lov å gå. Hun er jo på mange av bildene,men har heldigvis mange bilder uten henne og. Anonymkode: 75e43...b26
tangent Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Gjort er gjort, spist er spist! Noen av tingene du nevner er jo ikke selvfølgelige. Jeg overnattet ikke sammen med venninna mi når jeg var forlover for henne. Og du har kanskje rett i at hun var utilpass. Så jeg føler litt med henne. 41
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ser tilbake på bryllupet mitt i 2018,angrer i valg av forlover. Vi mistet kontakten året etter. Er ikke bare fordi vi mistet kontakten jeg angrer. Jeg bare vet jeg kunne fått en mye bedre dag om jeg hadde giftet meg nå,og hatt en annen vennine som forlover. Hun skjønte ikke bæret. Hun trodde jeg skulle sove med mannen kvelden før og ble forundret over at det var hun som skulle sove sammen med meg uten brudgommen. Hun skjønte ikke at hun skulle hjelpe meg å holde kjolen under bildetaging,og jeg måtte mange ganger be henne om hjelp. Hun virker generelt ikke tilpass i rollen og tidlig på kvelden spurte hun om hun fikk lov å gå. Hun er jo på mange av bildene,men har heldigvis mange bilder uten henne og. Anonymkode: 75e43...b26 Fortalte du henne hva du forventet av henne før bryllupet da? Jeg hadde heller ikke skjønt at jeg skulle sove sammen med bruden natten før (er det vanlig??). At du trenger hjelp til å holde kjolen hadde jeg heller ikke forstått ut av meg selv. Anonymkode: e91ee...b16 46
Navani Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Det høres ut som at du egentlig hadde forventet at hun kunne rollen sin perfekt? Kommuniserte du underveis at "du, jeg og forloveden sover separat natta før. Skal vi ha overnatting oss to?". Sa du til henne at du forventet at hun dullet med kjolene mellom bildene? Det er ikke alle som har vært i bryllup før, eller har vært forlover før. Høres ut som at hun gjorde det selv om hun egentlig ikke ville, for å være snill med deg. Gjort er uansett gjort, og du kommer ingen vei i livet med å angre på dette nå. Jeg forstår ikke helt at dette er noe å gruble over 3 år senere 23
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 Gjort er gjort. Min forlover er heller ikke min nærmeste venninne lenger. Hva tenker du er mulig å gjøre med det? Gifte deg på nytt? Anonymkode: aab16...e3f 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fortalte du henne hva du forventet av henne før bryllupet da? Jeg hadde heller ikke skjønt at jeg skulle sove sammen med bruden natten før (er det vanlig??). At du trenger hjelp til å holde kjolen hadde jeg heller ikke forstått ut av meg selv. Anonymkode: e91ee...b16 Ja jeg føler jeg gjorde det. Anonymkode: 75e43...b26
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 Da er det bare en ting å gjøre da; skilles, finne en ny mann, velge ny forlover og gifte seg en gang til! Anonymkode: f0ec1...e24 17
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 Dette er vel ikke akkurat noe å angre på når vi nå skriver 2021. Anonymkode: c9e61...e08 9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Jeg føler med deg,fordi jeg angrer på forloveren min selv. Hun prøvde vel gjøre det beste hun kunne,men når man ikke er spesielt feminin og jentete forstår jeg det kan være vanskelig å forstå hva som ønskes. Hun virket daff og passiv hele dagen rett og slett, så nesten ut som hun ikke skjønte helt hvor hun var til tider. Røyka gjorde hun og,selv om hun vet jeg hater røyk. Anonymkode: 8d806...8f5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 Er lite vits å angre på noe som har skjedd. Du er gift nå, er du ikke? Og enkelte av tingene sier virkelig ikke seg selv. Jeg hverken sov hos min venninne da jeg var hennes forlover, og hun sov ikke hos meg heller. Jeg sov jo hjemme 😂 Anonymkode: 6834f...818 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er lite vits å angre på noe som har skjedd. Du er gift nå, er du ikke? Og enkelte av tingene sier virkelig ikke seg selv. Jeg hverken sov hos min venninne da jeg var hennes forlover, og hun sov ikke hos meg heller. Jeg sov jo hjemme 😂 Anonymkode: 6834f...818 Når man er forlover med en som ønsker et prinsesse bryllup,så tenker jeg man bør sette seg inn i rollen. Anonymkode: 8d806...8f5
Nutz Skrevet 23. mars 2021 #12 Skrevet 23. mars 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Ser tilbake på bryllupet mitt i 2018,angrer i valg av forlover. Vi mistet kontakten året etter. Er ikke bare fordi vi mistet kontakten jeg angrer. Jeg bare vet jeg kunne fått en mye bedre dag om jeg hadde giftet meg nå,og hatt en annen vennine som forlover. Hun skjønte ikke bæret. Hun trodde jeg skulle sove med mannen kvelden før og ble forundret over at det var hun som skulle sove sammen med meg uten brudgommen. Hun skjønte ikke at hun skulle hjelpe meg å holde kjolen under bildetaging,og jeg måtte mange ganger be henne om hjelp. Hun virker generelt ikke tilpass i rollen og tidlig på kvelden spurte hun om hun fikk lov å gå. Hun er jo på mange av bildene,men har heldigvis mange bilder uten henne og. Anonymkode: 75e43...b26 Herregud et bryllup handler om deg og mannen din, forlover er irrelevant. Jeg hadde ikke forlover engang. Hadde du og mannen din en fin dag? Det er han du deler minner med, ikke gjestene. Et bryllup er en sermoni for å forene to personer, alle andre er bare statister. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #13 Skrevet 23. mars 2021 Nutz skrev (2 minutter siden): Herregud et bryllup handler om deg og mannen din, forlover er irrelevant. Jeg hadde ikke forlover engang. Hadde du og mannen din en fin dag? Det er han du deler minner med, ikke gjestene. Et bryllup er en sermoni for å forene to personer, alle andre er bare statister. Hmm. Forloveren skal jo legge til rette for akkurat det. Mannen hennes var også svært påtrengende,han klarte ikke snakke med gjestene og hang på henne hele tiden. Han taklet dårlig at hun skulle være med på bildene og ikke han,han sto rett på innsiden av døren når vi kom og ble med på avkomsten. Anonymkode: 8d806...8f5
Nutz Skrevet 23. mars 2021 #14 Skrevet 23. mars 2021 (endret) Så du er misfornøyd med mannen også? Det er virkelig ikke en forlovers jobb å fortelle brudgommen hvordan han skal oppføre seg i sitt eget bryllup. Endret 23. mars 2021 av Nutz 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #15 Skrevet 23. mars 2021 Nutz skrev (3 minutter siden): Så du er misfornøyd med mannen også? Det er virkelig ikke en forlovers jobb å fortelle brudgommen hvordan han skal oppføre seg i sitt eget bryllup. Nei mannen HENNES. Anonymkode: 8d806...8f5
Nutz Skrevet 23. mars 2021 #16 Skrevet 23. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei mannen HENNES. Anonymkode: 8d806...8f5 Beklager, da misforstod jeg. Bryllup er vel som regel ganske kjedelige, han ville vel ikke være der da. Uansett syntes jeg ikke du skal henge deg opp i småting som dette, det er ubetydelig i det store og hele. Vær glad du fikk drømmemannen og at dere forhåpentligvis har det fint sammen 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #17 Skrevet 23. mars 2021 Skjønner deg godt jeg ts. Jeg husker også den kvelden i 2018 da jeg var invitert på to fester, og den jeg valgte å gå på ikke var noe særlig - ingen var interessert i det samme som meg der, og jeg hadde ingen gode samtaler. Jeg hadde hatt det mye bedre på den andre festen, og det er noe jeg tenker mye på. 😜 Anonymkode: e5582...c5f 9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #18 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner deg godt jeg ts. Jeg husker også den kvelden i 2018 da jeg var invitert på to fester, og den jeg valgte å gå på ikke var noe særlig - ingen var interessert i det samme som meg der, og jeg hadde ingen gode samtaler. Jeg hadde hatt det mye bedre på den andre festen, og det er noe jeg tenker mye på. 😜 Anonymkode: e5582...c5f Det er ikke du som er høydepunkt vet du. Anonymkode: 8d806...8f5
Hasselnøtter Skrevet 23. mars 2021 #19 Skrevet 23. mars 2021 Jeg har aldri hørt om noen som sover sammen med forloveren natten før bryllupet, og hadde nok også blitt overrasket over å få dette presentert som et krav fra bruden. Det virker som du underkommuniserte forventningene dine til henne. Uansett hvor mye du angrer nå så kan du ikke gjøre det om. Det beste for deg selv er om du aksepterer at sånn ble det, og legger det bak deg. Det kommer ikke noe godt ut av at du går og gnager på dette i årevis. 14
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #20 Skrevet 23. mars 2021 Hasselnøtter skrev (34 minutter siden): Jeg har aldri hørt om noen som sover sammen med forloveren natten før bryllupet, og hadde nok også blitt overrasket over å få dette presentert som et krav fra bruden. Det virker som du underkommuniserte forventningene dine til henne. Uansett hvor mye du angrer nå så kan du ikke gjøre det om. Det beste for deg selv er om du aksepterer at sånn ble det, og legger det bak deg. Det kommer ikke noe godt ut av at du går og gnager på dette i årevis. Så rystende altså. Nei tenk å bli spurt om noe sånt. Jeg tror faktisk jeg hadde droppet å være forlover om jeg ble spurt om noe sånt. Anonymkode: 75e43...b26 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå