Gå til innhold

Helt ærlig. Hvorfor skal jeg jobbe? Pengene holder ikke til bolig uansett

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

........... Hvorfor ikke bare leve livet og droppe å jobbe fremfor å føle seg som en slave. .........

Anonymkode: 96e0a...f20

Karantene ved egen oppsigelse for ytelser fra NAV burde økes til minst en graviditet ser jeg,

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så viktig å kjøpe en bolig? Det er jo ikke sånn at du får et bedre liv bare fordi du nå eier en bolig i stedet for å leie? Du vil jo fremdeles ikke ha et sosialt liv, og i stedet for å stresse ihjel med å spare penger til bolig, må du da heller jobbe i hjel for å betale boliglånet. Så du er jo bare i samme situasjon uansett. Er nok andre ting du må ta tak i først for å føle deg bedre. 

Anonymkode: c6b4d...261

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor jobbe når du ikke kan kjøpe bolig? Fordi du trenger å spise uansett hvor du bor? 

Anonymkode: 2faea...12a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er aromatisk og vil ikke bo med noen, men jeg stresser meg ihjel på å spare penger. Har ikke noe sosialt liv og jobber masse overtid uten å få nok penger til bolig. Hvorfor ikke bare leve livet og droppe å jobbe fremfor å føle seg som en slave. Jeg opplever ingen frihet og misunner folk i fattige land som vet hva livet bringer og bare omgir seg med andre fattige. 

Anonymkode: 96e0a...f20

Du skal jobbe for ikke å ligge andre til byrde. Jeg har ikke noe i mot å betale skatt så syke mennesker får et verdig liv, men jeg har noe i mot å betale skatt så du kan "leve livet" fordi du ikke gidder å jobbe. 

Anonymkode: ab888...b23

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke noe om mulighetene dine, men er flere ting man kan gjøre for å få råd til bolig: Ikke kjøp bil eller få barn før du har kjøpt bolig, ikke ta opp forbrukslån eller kredittkort, spør familie om arv, bo gratis hjemme og spar til ek, bli sugarbaby for å få ek, kjøp 1 time utenfor storbyen, ta en utdannelse som gir høyere inntekt, f.eks ingeniør eller spesialsykepleier

Anonymkode: 6ef0e...a26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...