AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Del Skrevet 23. mars 2021 Jeg opplever at kvaliteten på jeans har sunket betraktelig de siste årene, og at alle jeg kjøper mister formen etter noen måneder, før de revner i skrittet etter et års tid. Tidligere holdt jeansene mine lett 5+ år. Så du som har funnet gode jeans, som holder passformen gjennom flere bruk og vask, og som ikke revner innenfor de første par årene, hva slags jeans er dette? Jeg er på jakt etter skinny jeans som sitter fint, men oppfyller kravet om holdbarhet. Anonymkode: 70dae...6f9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Del Skrevet 23. mars 2021 Synes Levis har bra kvaliet Anonymkode: 132c2...a80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 23. mars 2021 #3 Del Skrevet 23. mars 2021 Jeg er godt fornøyd med jeans fra Acne Studios. Peg er min go-to skinny jeans, og de varer i årevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 23. mars 2021 #4 Del Skrevet 23. mars 2021 Jeg kjøper jeans på Levis eller fitjeans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Del Skrevet 23. mars 2021 Jeg opplever eksakt det samme som deg, TS! Jeg pleier å kjøpe Levis 720 (tror jeg det er), som er high, skinny. De sitter veldig fint på, men revner bestandig i skrittet etter et års tid Jeg har bmi på 21, så det handler iallfall ikke om at jeg er overvektig (som jeg i såfall kunne skjønne at kanskje sliter mer på stoffet). Har hatt 5-6 levisbukser de siste årene, og det har skjedd med alle sammen. Skulle så gjerne ha hatt fine jeans som holder litt, ja! Anonymkode: 3c8dc...054 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Del Skrevet 23. mars 2021 59 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg opplever eksakt det samme som deg, TS! Jeg pleier å kjøpe Levis 720 (tror jeg det er), som er high, skinny. De sitter veldig fint på, men revner bestandig i skrittet etter et års tid Jeg har bmi på 21, så det handler iallfall ikke om at jeg er overvektig (som jeg i såfall kunne skjønne at kanskje sliter mer på stoffet). Har hatt 5-6 levisbukser de siste årene, og det har skjedd med alle sammen. Skulle så gjerne ha hatt fine jeans som holder litt, ja! Anonymkode: 3c8dc...054 Det er kjempefrustrerende! Og med tanke på miljøkostnaden av å produsere et par jeans, er det provoserende at kvaliteten blir så dårlig! For ikke å snakke om at det blir dyrt, og at det bare er irriterende å måtte bytte dem ut så ofte. Har denne modellen noe særlig stretch? Dere andre som kjøper Levis jeans, hvilke modeller har dere? Og hvor lenge har dere buksene? Anonymkode: 70dae...6f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Del Skrevet 23. mars 2021 Jeg er fornøyd med mine Livid og Levis, har hatt dem i flere år. Anonymkode: 79c1c...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Del Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kjempefrustrerende! Og med tanke på miljøkostnaden av å produsere et par jeans, er det provoserende at kvaliteten blir så dårlig! For ikke å snakke om at det blir dyrt, og at det bare er irriterende å måtte bytte dem ut så ofte. Har denne modellen noe særlig stretch? Dere andre som kjøper Levis jeans, hvilke modeller har dere? Og hvor lenge har dere buksene? Anonymkode: 70dae...6f9 Har aldri hatt mile high skinny, men elsker 501 og ribcage. Disse inneholder tilnærmet 100% bomull og ingen stretch. Anonymkode: 257be...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #9 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er kjempefrustrerende! Og med tanke på miljøkostnaden av å produsere et par jeans, er det provoserende at kvaliteten blir så dårlig! For ikke å snakke om at det blir dyrt, og at det bare er irriterende å måtte bytte dem ut så ofte. Har denne modellen noe særlig stretch? Dere andre som kjøper Levis jeans, hvilke modeller har dere? Og hvor lenge har dere buksene? Anonymkode: 70dae...6f9 720 og 721 (jeg har visst begge to- merker egentlig ikke forskjell på dem) har mye stretch, ja. Jeg orker ikke bukser uten stretch (som 501), jeg føler de blir så stive og ubehagelige å ha på seg. Men det er mulig at det er stretch’en som gjør buksene så lite holdbare- ikke vet jeg? Husker at jeg brukte 501 mye i min ungdom, og de var mye tykkere i stoffet enn de levis-buksene jeg har nå (og de revnet heller ikke så lett). Anonymkode: 3c8dc...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #10 Del Skrevet 24. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: 720 og 721 (jeg har visst begge to- merker egentlig ikke forskjell på dem) har mye stretch, ja. Jeg orker ikke bukser uten stretch (som 501), jeg føler de blir så stive og ubehagelige å ha på seg. Men det er mulig at det er stretch’en som gjør buksene så lite holdbare- ikke vet jeg? Husker at jeg brukte 501 mye i min ungdom, og de var mye tykkere i stoffet enn de levis-buksene jeg har nå (og de revnet heller ikke så lett). Anonymkode: 3c8dc...054 Ja, stretch og tynt stoff er en stor del av problemet. Anonymkode: 70dae...6f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #11 Del Skrevet 24. mars 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Har aldri hatt mile high skinny, men elsker 501 og ribcage. Disse inneholder tilnærmet 100% bomull og ingen stretch. Anonymkode: 257be...809 Takk! Det høres ut som en variant å prøve ut. Anonymkode: 70dae...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 24. mars 2021 #12 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er kjempefrustrerende! Og med tanke på miljøkostnaden av å produsere et par jeans, er det provoserende at kvaliteten blir så dårlig! For ikke å snakke om at det blir dyrt, og at det bare er irriterende å måtte bytte dem ut så ofte. Har denne modellen noe særlig stretch? Dere andre som kjøper Levis jeans, hvilke modeller har dere? Og hvor lenge har dere buksene? Anonymkode: 70dae...6f9 Jeg har også noen 720. Jeg opplever at det er stor forskjell på kvaliteten på samme jeansmodell alt etter vask? Syns det er forskjell på mengde stretch, tykkelse på stoff, og derfor opplevd størrelse og kvalitet. Har helt gitt opp å kjøpe jeans på nett, selv om jeg i utgangspunktet vet både størrelse og modell 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 24. mars 2021 #13 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk! Det høres ut som en variant å prøve ut. Anonymkode: 70dae...6f9 Men hverken ribcage eller 501 er skinny, slik ts spør etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #14 Del Skrevet 24. mars 2021 Cubus high waist hailey er like fine etter mange vask og mange år. 😊 Du tror det ikke før du får se det. Anonymkode: af29a...53c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #15 Del Skrevet 24. mars 2021 Sverger til Levis her og (mile high) ☺️ veldig fornøyd, hatt de i flere år, ikke revnet eller noe her ☺️ Anonymkode: 5a781...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #16 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg har mange jeans i forskjellig merker og prisklasse, og ingen av dem har revnet. Kan ikke huske sist en bukse revnet - minst 15 år siden. Anonymkode: 34c55...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosabløff Skrevet 24. mars 2021 #17 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 20.36): Jeg opplever eksakt det samme som deg, TS! Jeg pleier å kjøpe Levis 720 (tror jeg det er), som er high, skinny. De sitter veldig fint på, men revner bestandig i skrittet etter et års tid Jeg har bmi på 21, så det handler iallfall ikke om at jeg er overvektig (som jeg i såfall kunne skjønne at kanskje sliter mer på stoffet). Har hatt 5-6 levisbukser de siste årene, og det har skjedd med alle sammen. Skulle så gjerne ha hatt fine jeans som holder litt, ja! Anonymkode: 3c8dc...054 Samme her! Alle rundt meg hyller Levis sin holdbarhet, men jeg må kjøpe nye etter et år. Revner alltid i skrittet. Jeg kjøper passende størrelse og er slank. Skjer akkurat det samme når jeg kjøper Lee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #18 Del Skrevet 25. mars 2021 Anbefaler Livid! Beste buksa jeg har hatt 😊 Anonymkode: bb3c9...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1312 Skrevet 25. mars 2021 #19 Del Skrevet 25. mars 2021 Agolde, Tom Wood og Toteme har veldig gode jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #20 Del Skrevet 25. mars 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Cubus high waist hailey er like fine etter mange vask og mange år. 😊 Du tror det ikke før du får se det. Anonymkode: af29a...53c Disse ser jeg har en del elastan/stretch. Hvordan er tykkelsen på stoffet? Er buksemodellen uendret? Anonymkode: 70dae...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå