AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Jeg tenker på "klikk og hent" av maling. Hvor lang tid tok det før ordren var klar? Anonymkode: 70a74...5ac
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Hvor langt er et tau?? Du skjønner vel at det avhenger av det enkelte varehuset og kapasitet der og da? Og hvorfor velger du ikke heller Montér? Prismatch på maling, som betyr at det er der du får den billigste malingen i hele landet. Anonymkode: 1cf34...f28
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor langt er et tau?? Du skjønner vel at det avhenger av det enkelte varehuset og kapasitet der og da? Og hvorfor velger du ikke heller Montér? Prismatch på maling, som betyr at det er der du får den billigste malingen i hele landet. Anonymkode: 1cf34...f28 Hvorfor svare ts så nedlatende?🤔 Anonymkode: ccf98...86b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor langt er et tau?? Du skjønner vel at det avhenger av det enkelte varehuset og kapasitet der og da? Og hvorfor velger du ikke heller Montér? Prismatch på maling, som betyr at det er der du får den billigste malingen i hele landet. Anonymkode: 1cf34...f28 Jeg skjønner at det avhenger av det enkelte varehuset, og kapasiteten der og da, men jeg spør ikke om det. Jeg spør om andres erfaringer. Det er temmelig konkret, og ikke "hvor langt er et tau-verdig". Montér har vi ikke i kommunen, og det er anbefalt at vi ikke krysser kommunegrensen for å handle. Anonymkode: 70a74...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå