Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter et raskt Google søk ser jeg det finnes flere sider som tilbyr språkvask/korrektur/skriveveiledning på norsk. Gjelder masteroppgave.
Dette er dyrt mange steder. Derfor ønsker jeg å høre om noen har erfaring med en eller flere av disse som tilbyr tjenesten? 

Anonymkode: 2ffe2...96a

• Liker 1

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sjekket de to overnevnte, her var pris veldig høy. Så ønsker gjerne flere forslag om noen har:)

Skal bruke ei jeg fant på finn.no. Hun sier at hun har gjort det i 15år. Kan selfølgelig ikke sjekke det. Men jeg har ikke noe valg. De bedriftene jeg spurte sier at dem tar ikke private folk

Anonymkode: f5736...136

Annonse

AnonymBruker

Hadde vært letter å svare deg om du sa noe om hvilket prisområde du så for deg, og hvilke tilbud du fikk som du syns var for dyre. Husker ikke navnet på selskapet jeg brukte på språkvask av masteroppgaven da det er noen år siden, men det kostet 19 000. 

Anonymkode: 1940d...c3e

AnonymBruker

Har du ingen i familien, venner eller bekjente som kan hjelpe med språkvask? 
Jeg har gjort det for to kollegaer, uten noe godtgjørelse. Ganske vanlig i mitt miljø å hjelpe hverandre uten å ta betalt. 

Anonymkode: b3515...f26

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du ingen i familien, venner eller bekjente som kan hjelpe med språkvask? 
Jeg har gjort det for to kollegaer, uten noe godtgjørelse. Ganske vanlig i mitt miljø å hjelpe hverandre uten å ta betalt. 

Anonymkode: b3515...f26

Tror ikke jeg hadde gjort det for kollegaer selv uten å få betalt - det er mye jobb! For en god venninne kunne jeg gjort det gratis. 

Anonymkode: 83836...63e

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde vært letter å svare deg om du sa noe om hvilket prisområde du så for deg, og hvilke tilbud du fikk som du syns var for dyre. Husker ikke navnet på selskapet jeg brukte på språkvask av masteroppgaven da det er noen år siden, men det kostet 19 000. 

Betalte du 19k for en masteroppgave? Fra eget lomme? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ææh, 19 000!!! Mitt studentbudsjett tåler 5000kr

• 1 måned senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 21.42):

WHAT?! 19.000?! Gjør folk sånt da?! Håper du fikk en svært god karakter og at du skulle videre på phd. Aldri om jeg hadde gidde å bruke så mye penger på det...

Anonymkode: c771e...4b1

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 3.26):

Betalte du 19k for en masteroppgave? Fra eget lomme? 

Betalte halvparten selv, fikk resten fra en samarbeidspartner. 

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

WHAT?! 19.000?! Gjør folk sånt da?! Håper du fikk en svært god karakter og at du skulle videre på phd. Aldri om jeg hadde gidde å bruke så mye penger på det...

Anonymkode: c771e...4b1

Det er jo individuelt hva man prioriterer, men planen her var å bruke oppgaven i et videre forskningsprosjekt, få publisert og bruke den som basis for en senere phd. Oppgaven ble skrevet på engelsk, og selv om nordmenn generelt er god i engelsk er det mye å hente på å få noen til å språkvaske en akademisk tekst på et språk som ikke er ens eget. Teksten ble bedre av språkvask, det ble bedre flyt, og vi fikk A. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...