AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Er det noen inne her som har fått mannen sin til å smake sin egen sæd ? Hvordan gikk det ?🙈 hun tenner så sykt når jeg kommer i munnen hennes er mann selv, tenner så sinnsykt på tanken av å smake min egen sæd. Jeg har nevnt det noen ganger til damen min, og hun ble overrasket over at jeg ville prøve det. 🙈 jeg er veldig åpen seksuelt. Anonymkode: 99774...31d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Hadde en mann spurt om å kline med meg etter han hadde kommet i munnen min så hadde jeg blitt fra meg av glede! Syns det er så sexy og tanken på det gjør meg helt vanvittig kåt. Jeg har ikke fått mine partnere til å smake på sæden sin dessverre, men har chattet en del med menn som liker sånt. Har også en fantasi om at mannen spruter på meg og slikker det opp igjen etter på, eller at han kommer inni meg og slikker meg ren. Kjør på sier jeg bare! Det høres kjempe deilig ut, og ikke minst intimt at man deler på kroppsvæskene til hverandre. Anonymkode: 0cc96...aaf 1
Milky Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Ja jeg har fått mannen til å smake sin egen sæd. Er ikke sånn at han vil gomle det i seg dagen lang men gjør det fordi jeg blir kåt av det 1
OxBall Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det noen inne her som har fått mannen sin til å smake sin egen sæd ? Hvordan gikk det ?🙈 hun tenner så sykt når jeg kommer i munnen hennes er mann selv, tenner så sinnsykt på tanken av å smake min egen sæd. Jeg har nevnt det noen ganger til damen min, og hun ble overrasket over at jeg ville prøve det. 🙈 jeg er veldig åpen seksuelt. Anonymkode: 99774...31d Kan du ikke bare kline med henne etter at du har sprutet i munnen hennes? Tror ikke du trenger å spørre om det. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde en mann spurt om å kline med meg etter han hadde kommet i munnen min så hadde jeg blitt fra meg av glede! Syns det er så sexy og tanken på det gjør meg helt vanvittig kåt. Jeg har ikke fått mine partnere til å smake på sæden sin dessverre, men har chattet en del med menn som liker sånt. Har også en fantasi om at mannen spruter på meg og slikker det opp igjen etter på, eller at han kommer inni meg og slikker meg ren. Kjør på sier jeg bare! Det høres kjempe deilig ut, og ikke minst intimt at man deler på kroppsvæskene til hverandre. Anonymkode: 0cc96...aaf Gleder meg til å prøve ! Blir tent bare av tanken kjenner jeg 🙊 Anonymkode: 99774...31d
ArneAnd Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 Man kliner selvfølgelig med dama etter en blowjob. Om man har kommet i munnen hennes eller ei.
lh45 Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 Jeg har smakt min egen sæd flere ganger, og andre menns også. Noen ganger svelger jeg, andre ganger spytter jeg ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå