AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Jeg tror jeg vet hva "greia" til samboeren er, men hun har ikke helt skjønt det selve enda. Eventuelt vet hun det, men vil/våger ikke å erkjenne det eller leve det ut. Det tok tid før jeg forsto det også, men nå er jeg egentlig ikke i tvil. Før corona var vi på ferie i utlandet. Vi lå på egen solterrasse der vi var ganske skjermet, men det var et visst innsyn fra en sti et stykke unna og noen verandaer på området. Da jeg tok iniatitiv til sex strittet hun i mot, men det var "noe" der likevel og da jeg trengte inn i henne var hun veldig våt. Dette var første gang hun fikk vaginal orgasme sammen med meg. En annen gang, noe senere, overnattet vi et sted sammen med andre. På eget rom, men med tynne vegger slik at det var lytt. Igjen tok jeg initiativ til sex, hun var igjen nølende, og snakket om at andre kunne høre. Når jeg gjorde ting som fikk henne til å lage lyder, sa jeg at "nå hører de i hvert fall", og hun ble flau, stresset men også tent. Det siste var veldig merkbart. Så jeg tror jeg VET at hun har en ekshibisjonisme-greie, men samtidig er hun sjenert og tilbakeholden. Jeg vil gjerne at hun skal glede seg over seksualiteten sin og det som bor inni henne. Men jeg kan ikke pushe mer enn det jeg gjør helt forsiktig, når de rette anledningene byr seg. Det er jo folk rundt oss å ta hensyn til også, jeg er ikke helt dum. Men hvordan hun blir, når akkurat slikt som dette skjer, er så digg også for meg at jeg har ikke lyst til å ikke oppleve det av og til. Vi har snakket om det noen ganger. Hun er skeptisk når jeg påstår at jeg "vet hvordan hun er", og trekker seg litt inni seg selv. Da bare smiler jeg og gir klem og lar henne bestemme tempoet. Men det er en liten løgn her, for jeg vil jo narre henne utpå senere også. Anonymkode: c5839...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 La henne ha det i fred. Det er ikke alle fantasier som blir like bra når de gjennomføres. Anonymkode: d9c79...964 31
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 23. mars 2021 Du virker som en veldig slitsom type, lurer og maser til deg sex? Kanskje hun vil ha dette for seg selv, det er ikke alt som bare MÅ veltes frem i lyset. Mannfolk ass...🙄 Anonymkode: 4a9d3...826 56
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 At hun tenner på det der og da, betyr ikke at dette er hennes greie. Folk er forskjellige. Den ene dagen kan jeg tenne på at samboer river meg i håret og klapser meg, den andre dagen er det helt uaktuelt. Og DU skal ikke diktere hva hun liker. Det at man er våt betyr heller ikke at man tenner på det. Slik feiltolkning er med å å shame voldtektoffere som var våte under voldtekten. Det er en naturlig reaksjon i kroppen, det betyr ikke at man nødvendigvis er tent. Du kan derimot snakke med henne, å si at du tenner på det, og at du lurer på om hun gjør det samme, eller om hun ønsker å utforske det videre med deg. Anonymkode: 53c97...2c9 37
Gjest Fnuggolina Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 Det ene problemet her er i den første settingen hvor du sier at du trengte inn i henne selv om hun strittet imot? Om du mener dette bokstavelig så er det voldtekt. Men mulig du formulerte deg klønete. Uansett: kan du ikke la henne få denne nytelsen uten å kreve at det skal skje på ditt premiss? Kanskje tilbakeholdenheten med å bli oppdaget er endel av det som tenner henne? Istedetfor å diktere kan du spørre om hun synes det var litt spennende også de gangene, eller om hun egentlig ikke vil. Og at du da selvsagt skal slutte med det.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 Fnuggolina skrev (1 minutt siden): Det ene problemet her er i den første settingen hvor du sier at du trengte inn i henne selv om hun strittet imot? Om du mener dette bokstavelig så er det voldtekt. Men mulig du formulerte deg klønete. Uansett: kan du ikke la henne få denne nytelsen uten å kreve at det skal skje på ditt premiss? Kanskje tilbakeholdenheten med å bli oppdaget er endel av det som tenner henne? Istedetfor å diktere kan du spørre om hun synes det var litt spennende også de gangene, eller om hun egentlig ikke vil. Og at du da selvsagt skal slutte med det. "Kanskje tilbakeholdenheten med å bli oppdaget er endel av det som tenner henne?" Dette var det første som slo meg også. Har en lignende greie med samboer, selv. Han er kraftig og muskuløs og jeg er spe og spinkel. Jeg tenner veldig på at han legger seg veldig tungt oppå meg og jeg må "dytte han litt vekk" innimellom, for å ikke bli helt "most". Skjer bare en sjelden gang, når han f.eks er fyllesyk og sliten men veldig kåt. Passer på å ikke stritte for hardt i mot for vil jo ikke at han skal stoppe, og det er ikke like "turn on" om jeg må be om det. Anonymkode: 7381d...65e 4
Enmanelskeråhate Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg tror jeg vet hva "greia" til samboeren er, men hun har ikke helt skjønt det selve enda. Eventuelt vet hun det, men vil/våger ikke å erkjenne det eller leve det ut. Det tok tid før jeg forsto det også, men nå er jeg egentlig ikke i tvil. Før corona var vi på ferie i utlandet. Vi lå på egen solterrasse der vi var ganske skjermet, men det var et visst innsyn fra en sti et stykke unna og noen verandaer på området. Da jeg tok iniatitiv til sex strittet hun i mot, men det var "noe" der likevel og da jeg trengte inn i henne var hun veldig våt. Dette var første gang hun fikk vaginal orgasme sammen med meg. En annen gang, noe senere, overnattet vi et sted sammen med andre. På eget rom, men med tynne vegger slik at det var lytt. Igjen tok jeg initiativ til sex, hun var igjen nølende, og snakket om at andre kunne høre. Når jeg gjorde ting som fikk henne til å lage lyder, sa jeg at "nå hører de i hvert fall", og hun ble flau, stresset men også tent. Det siste var veldig merkbart. Så jeg tror jeg VET at hun har en ekshibisjonisme-greie, men samtidig er hun sjenert og tilbakeholden. Jeg vil gjerne at hun skal glede seg over seksualiteten sin og det som bor inni henne. Men jeg kan ikke pushe mer enn det jeg gjør helt forsiktig, når de rette anledningene byr seg. Det er jo folk rundt oss å ta hensyn til også, jeg er ikke helt dum. Men hvordan hun blir, når akkurat slikt som dette skjer, er så digg også for meg at jeg har ikke lyst til å ikke oppleve det av og til. Vi har snakket om det noen ganger. Hun er skeptisk når jeg påstår at jeg "vet hvordan hun er", og trekker seg litt inni seg selv. Da bare smiler jeg og gir klem og lar henne bestemme tempoet. Men det er en liten løgn her, for jeg vil jo narre henne utpå senere også. Anonymkode: c5839...0c6 Kanskje det bare blir litt spennende i forhold til all den kjedelige sexen?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 På seg selv kjenner man andre? Anonymkode: f01cc...9de 2
Gjest Fnuggolina Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Kanskje tilbakeholdenheten med å bli oppdaget er endel av det som tenner henne?" Dette var det første som slo meg også. Har en lignende greie med samboer, selv. Han er kraftig og muskuløs og jeg er spe og spinkel. Jeg tenner veldig på at han legger seg veldig tungt oppå meg og jeg må "dytte han litt vekk" innimellom, for å ikke bli helt "most". Skjer bare en sjelden gang, når han f.eks er fyllesyk og sliten men veldig kåt. Passer på å ikke stritte for hardt i mot for vil jo ikke at han skal stoppe, og det er ikke like "turn on" om jeg må be om det. Anonymkode: 7381d...65e Nettopp Men essensen her er at man på et visst tidspunkt på snakke om grenser. Som ved grep om halsen, holde for munnen - andre type måter å bruke makt på. Og som noen nevner så kan man bli både våt og teknisk sett få orgasme av voldtekt/overgrep, så det alene er ingen indikasjon. Spør om den andre liker det liksom.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 At hun er våt er ikke det samme som at hun vil dette. Man kan tenne på ting man ikke ønsker å gjennomføre. Kanskje tenner hun på tanken bare? Dette er jo hele grunnen til at menn ikke tør si at de har blitt voldtatt: folk tror at siden penisen var stiv så ønsket de det. Det er IKKE SÅNN DET FUNGERER!!! Hør på hva hun sier, og bare ikke gjør det. Jenter må lære å si hva de ønsker, så menn ikke må "tolke". Menn "tolker" ekstremt ofte feil. Ikke gi dem mulighet til å tolke. Vær direkte. Anonymkode: 10081...441 17
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 Fnuggolina skrev (31 minutter siden): Nettopp Men essensen her er at man på et visst tidspunkt på snakke om grenser. Som ved grep om halsen, holde for munnen - andre type måter å bruke makt på. Og som noen nevner så kan man bli både våt og teknisk sett få orgasme av voldtekt/overgrep, så det alene er ingen indikasjon. Spør om den andre liker det liksom. Enig at komunikasjon og samtykke er viktig, men nå begrenser "dominans" sexen vår seg til 3-4 ganger i året når han er fyllesyk og bare vil tømme seg. Mannen min tenner nok mest på at jeg er like aktiv og dominerende som han, så når dette skjer så holder jeg kjeft og nyter det🙊. Mer avanserte ting krever nok litt bedre komunikasjon! Anonymkode: 7381d...65e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #12 Skrevet 23. mars 2021 Slutt å tvinge deg på henne. Spiller tydeligvis ingen rolle for deg hva hun mener så lenge du får pult. Anonymkode: 16262...695 14
Gjest Alterego666 Skrevet 23. mars 2021 #13 Skrevet 23. mars 2021 Har var det mye grums og stygge anklager mot TS. Man skal være ganske fri i tolkningen når man leser overgrepssituasjoner inn i HI. Jeg kan relatere meg til TS. Hos oss er jeg den aktivt eksperimenterende. Hun er mer tilbakeholdende, men lar seg lokke. Dette er en del av den pardansen vi kaller kjærlighet. Vi har snakket mye om grenser. Hun vil at jeg skal være den aktivt spenningssøkende som skal presse henne ut av komfortsonen. Hun har til gjengjeld fått som sitt ansvar å si tydelig fra dersom hun virkelig ikke vil. For oss fungerer dette veldig godt. Å utfordre hverandre gir mer intimitet, bedre samspill og økt tillit. ....og en masse deilig grisete sex! Jeg anbefaler alle å snakke godt sammen om grenser. Ikke én gang, men å holde dette som en pågående samtale som man er innom fra tid til annen.
Gjest Paramount Skrevet 23. mars 2021 #14 Skrevet 23. mars 2021 Alterego666 skrev (3 minutter siden): Har var det mye grums og stygge anklager mot TS. Man skal være ganske fri i tolkningen når man leser overgrepssituasjoner inn i HI. Enig, mange negative tolkninger og anklager basert på et dårlig mannesyn. Det er ikke alt som er like attraktivt ved første øyekast, men det kan lønne seg å ha et åpent sinn. På alle områder.
Gjest Alterego666 Skrevet 23. mars 2021 #15 Skrevet 23. mars 2021 Paramount skrev (1 minutt siden): Enig, mange negative tolkninger og anklager basert på et dårlig mannesyn. Det er ikke alt som er like attraktivt ved første øyekast, men det kan lønne seg å ha et åpent sinn. På alle områder. Takk!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #16 Skrevet 23. mars 2021 10 minutter siden, Alterego666 said: Har var det mye grums og stygge anklager mot TS. Man skal være ganske fri i tolkningen når man leser overgrepssituasjoner inn i HI. Da jeg tok iniatitiv til sex strittet hun i mot, men det var "noe" der likevel og da jeg trengte inn i henne var hun veldig våt. Dette er voldtekt. Når noen stritter imot viser de at de ikke ønsker sex, da stanser man. Om partner ikke responderer på at jeg er seksuell mot han, så lat jeg være pushe. For det ville vært et overgrep. Å få stå eller bli våt er noe som kan skje selv om man ikke ønsker sex. Spiller ingen rolle om kjæresten til ts skulle vise seg like det senere. De har aldri diskutert om det er greit, og det var et overgrep der ts fortsatt når han fikk signaler om at det ikke var greit. Selv de som driver med BDSM er veldig tydelige på at man alltid skal diskutere grenser i forkant, og alltid ha et safe word. Anonymkode: e28db...b22 17
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #17 Skrevet 23. mars 2021 Jeg tenner også på dette, men det er er ikke alt jeg tenner på som jeg vil gjøre. Det er rett og slett ikke verdt risikoen og angsten som kommer etterpå. Anonymkode: 52d90...b3b 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #18 Skrevet 23. mars 2021 Dette hadde muligens vært dumpegrunn for meg TS, måten du tillegger henne fantasier med en slik sikkerhet, uten at hun har kommunisert dette med deg. Det høres absolutt ikke ut som om du setter respekten for henne over dine egne behov. Du behøver ikke svare på dette, men jeg håper du i det minste gjør en innsats for å se på saken fra hennes syn. Anonymkode: 12942...e41 10
Nicathv Skrevet 23. mars 2021 #19 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da jeg tok iniatitiv til sex strittet hun i mot, men det var "noe" der likevel og da jeg trengte inn i henne var hun veldig våt. Dette er voldtekt. Når noen stritter imot viser de at de ikke ønsker sex, da stanser man. Om partner ikke responderer på at jeg er seksuell mot han, så lat jeg være pushe. For det ville vært et overgrep. Å få stå eller bli våt er noe som kan skje selv om man ikke ønsker sex. Spiller ingen rolle om kjæresten til ts skulle vise seg like det senere. De har aldri diskutert om det er greit, og det var et overgrep der ts fortsatt når han fikk signaler om at det ikke var greit. Selv de som driver med BDSM er veldig tydelige på at man alltid skal diskutere grenser i forkant, og alltid ha et safe word. Anonymkode: e28db...b22 Ro ned litt, da. Jeg leser det som at hun først var litt motvillig, men ble overtalt og ble med på noe som hun syntes var litt gøyskummelt. Ganske drastisk å hoppe til konklusjonen voldtekt. TS skriver jo også at han er obs på å ikke pushe mer enn "helt forsiktig". Jeg "strittet i mot" da min venninne ville ta med meg på en berg-og-dalbane. Men jeg lot venninna mi dra meg etter armen bort til dalbanen, og hadde det gøy selv om det var litt skummelt. Ergo: venninna mi er voldsmann!!! Jøye meg. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #20 Skrevet 23. mars 2021 Jeg tenner også på dette. Men jeg tenner ikke på at det "skal komme frem i lyset". Da er liksom spenningen borte. For meg handler det om å gjøre noe på kanten, noen kan se, men vi gjør det ikke med "vilje" i den forstand. Jeg ville ikke presset henne Ts. Kanskje du heller kan fortsette som du gjør men ta hensyn hvis hun sier nei. Du må også snakke med henne flere ganger om grenser. At dere ikke skal gjøre noe ingen av dere har lyst til. Det er lov å lirke og lure og kanskje presse litt (hvis det er snakket om på forhånd), det er jo det som er en del av spenningen. Men IKKE ta overhånd og presse til noe som ikke er greit. Kommunikasjon er løsningen. Hvis dere ikke kommuniserer kan dere miste alt dere har for hun føler seg overkjørt Anonymkode: c9a56...92b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå