Gå til innhold

Når man ikke vet om man har penger til mat i helge

Anbefalte innlegg

Gjest Pengelens
Skrevet

Men får 2000 kroner helt uventet, da begynner man å grine. Så sånn er det. :grine::ler:

Bare til opplysning. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen.

Å finne en femtilapp godt sammenbrettet og gjemt mellom kvitteringer og bussbilletter kan også fremkalle moderat jubel.

Skrevet

ikke gøy å ha så dårlig råd at man ikke kan impulskjøpe ei truse en gang :sur::sur:

Skrevet

Er det ikke sinnsykt deilig når sånt skjer? i sånne tilfelle er jeg glad for hver tier jeg kan finne, og hvis jeg oppdager at jeg har et par poser med tomflasker fra siste gang ungene var alene hjemme også, så er helgen reddet!

Nå var jeg akkurat så blakk, men en av kursdeltakerne mine insisterte på å forhåndsbetale kursavgiften sin på kontoen min, så i dag har jeg penger til mat, og Liten kommer hjem i helgen, så det er jo superfint!

Det er kjipt å ha så anstrengt økonomi... skikkelig kjipt - og slitsomt..(for mitt vedkommende så kan jeg skylde meg selv, jeg er bare håpløs...)

Skrevet (endret)

God helg og unn deg en deeeilig helgefrokost! :-)

Endret av MiniMjau
Skrevet

Ja, er det ikke herlig.. :)

Jeg hadde null igjen på konto og det vat nesten 3 uker igjen til lønn (!) plutselig fant jeg et gammelt master card med penger jeg kunne bruke til mat og drikke.

Deilig følelse!

Skrevet

Det er det deiligste jeg vet!

Er mye blakk, og det er kjempefint å finne en gjen-glemt lapp et sted :sjarmor:

Gjest Prudence
Skrevet

Ja det er en deilig følelse. Ha en flott helg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...