Gå til innhold

2 åring vil nesten ikke være med pappaen sin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil han holde henne så skriker hun bare neinei, slenger seg ut av armene hans. Løper helst til meg. I dag da jeg gikk på jobb, hadde det vært helt kaos og hun hadde bare grått og skreket. 

Det er veldig sårt for han. Prøver å være ut av huset, eller dra han med inn i lek osv, men det hjelper liksom ikke.. 

Anonymkode: a4ee3...350

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har han gjort noe mot datteren deres bak din rygg???

Hvis du er 100% sikker på at han bare har vært snill mot datteren deres så må dere nesten bare fortsette som dere gjør. Inkluder far når du er tilstede og datter og far må være alene innimellom. Datteren deres må bare lære seg at sånn er det.

Så hadde jeg fulgt med på datteren. Både på kroppen og nedentil etter at pappa har vært sammen med henne fremover.

Anonymkode: 05171...be9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du er 100% sikker på at han bare har vært snill mot datteren deres så må dere nesten bare fortsette som dere gjør. Inkluder far når du er tilstede og datter og far må være alene innimellom. Datteren deres må bare lære seg at sånn er det.

Så hadde jeg fulgt med på datteren. Både på kroppen og nedentil etter at pappa har vært sammen med henne fremover.

Eeeer du seriøs? 🤦‍♀️Dette er fullstendig normalt for barn i perioder. Mammadalt og så videre. Skjerp deg. 

Anonymkode: 1de4f...ce5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei han har ikke gjort noe mot henne.. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eeeer du seriøs? 🤦‍♀️Dette er fullstendig normalt for barn i perioder. Mammadalt og så videre. Skjerp deg. 

Anonymkode: 1de4f...ce5

Det var godt å vite! 

Anonymkode: a4ee3...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...