Gå til innhold

Fortell om hva tre forskjellige ny klesplagg en må ha i garderoben nå når snart begynner på april?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortell om hva tre forskjellige ny klesplagg en må ha i garderoben nå når snart begynner på april?

Har du bilder eller link til nettside som en finner det på så hadde det topp :)

Alt er av interesse :) 

Hilsen

Ei på slutten av 30åra, og bruker str. 42/44

Anonymkode: d81a5...704

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tre...? Eller hvilke? 

Anonymkode: 42781...ac2

• Liker 10
Skrevet

Det avhenger jo helt av hva du mangler i garderoben din. Min er velfylt, så jeg trenger ingenting nytt. 

• Liker 9
Skrevet

- En god hvit t-skjorte

- Et par gode jeans/bukser som sitter veldig fint på

- En kjole eller et skjørt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på hva slags stil du har, men her er mine 3

-En kåpe i et lettere materiale

-En sporty lett dunjakke

-Hvite joggesko

Også "resirkulerer" jeg bare tykke strikkegensere og tynne bluser alt ettersom temperaturen 

Anonymkode: 272c3...672

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

- Ballerinasko eller noen lave sandaler. 

- Skinnjakke.

Anonymkode: 0d520...c72

AnonymBruker
Skrevet

Stringtruse

Løpetights

Tynn kjole

Anonymkode: 34656...51f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi nærmer oss temperaturer hvor vinterens hettegensere og ullgensere i alle fall ikke trengs på på dagtid. Jeg har en lang periode fra april og godt ut i oktober med langermet under t-skjorte. Bare de varmeste sommerdagene jeg bare bruker t-skjorte alene. Men jeg er litt sporty street wear i stilen da. Jeg har i år som i fjor funnet noen t-skjorter jeg liker fra Adidas, liker noen av retrodesignene de har for tiden. Og fargene de bruker. Og til å ha under disse har jeg kjøpt langermede fra Converse, Nike, Russel Athletics og Puma. Vurderer en langermet fra Fila, og en t-skjorte fra Russel Athletics, men min størrelse er utsolgt. Har jo en del fra før men liker noe nytt før sesongen. Trenger ikke nye joggesko eller jakke/ bukser i år, så unnet meg et par nye Ray Ban. 

Anonymkode: 09ac1...f8f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi nærmer oss temperaturer hvor vinterens hettegensere og ullgensere i alle fall ikke trengs på på dagtid. Jeg har en lang periode fra april og godt ut i oktober med langermet under t-skjorte. Bare de varmeste sommerdagene jeg bare bruker t-skjorte alene. Men jeg er litt sporty street wear i stilen da. Jeg har i år som i fjor funnet noen t-skjorter jeg liker fra Adidas, liker noen av retrodesignene de har for tiden. Og fargene de bruker. Og til å ha under disse har jeg kjøpt langermede fra Converse, Nike, Russel Athletics og Puma. Vurderer en langermet fra Fila, og en t-skjorte fra Russel Athletics, men min størrelse er utsolgt. Har jo en del fra før men liker noe nytt før sesongen. Trenger ikke nye joggesko eller jakke/ bukser i år, så unnet meg et par nye Ray Ban. 

Hvem er vi? Her er det 2 varmegrader ute, så du er varmblodig om du mener man i 2 varmegrader er helt på vippen til å kunne bruke tynne klær.

Vi bruker forøvrig alt for mye klær her i dette landet, og man trenger ikke nødvendigvis nye klær bare fordi det er en ny årstid. De fleste har mer enn nok klær i skapene.

Anonymkode: ac556...b22

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke det du trenger av klær?

Anonymkode: 6119c...f2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det jeg trenger av klær, men tar fram fra klesskapet: trenchcoat-liknende ytterjakke, klær i pasteller (særlig lysten på gul og syrinfarge i år merker jeg) og lettere sko, type loafers. Går med det samme hvert år.

Anonymkode: eef3f...cf9

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Det kommer an på hvor du bor i landet og hvilken stil du har. 

Selv ønsker jeg meg en denim jakke og utenom det bruker jeg kjoler eller skjørt, eventuelt jeans eller bukser i et litt lettere materiale og litt lettere sko. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du bruker langermet under t-skjorter ? Og poster i en tråd som gjelder klær og mote ? 🤔 
Er du tilfeldigvis han fyren her?:

1452960E-B292-4945-A25C-B8B99B8D1B63.jpeg

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du bruker langermet under t-skjorter ? Og poster i en tråd som gjelder klær og mote ? 🤔 
Er du tilfeldigvis han fyren her?:

1452960E-B292-4945-A25C-B8B99B8D1B63.jpeg

Hvis du tar deg en liten kikk på Instagram og street wear vil du se at ikke hele verden er tanter over 40 som kler seg som de over 60 i bluser og strikkajakker og sitter her inne og klager på at mannen ikke vil ha sex med dem... Street wear er en betydelig industri i moteverden, den får Tom Ford til å fremstå som en liten lokal butikk. Og det er ikke helt ukjent at menn kler seg slik også. Samboern min bruker det han også. Så avfeier du street wear er det nok du som fremstår som den utdaterte. Men det er jo ikke alle som skjønner at de er nettopp det. Det er jo bare å lese alle som mener skinnyjeans er topp her inne. Tanteguiden passer kanskje bedre? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvem er vi? Her er det 2 varmegrader ute, så du er varmblodig om du mener man i 2 varmegrader er helt på vippen til å kunne bruke tynne klær.

Vi bruker forøvrig alt for mye klær her i dette landet, og man trenger ikke nødvendigvis nye klær bare fordi det er en ny årstid. De fleste har mer enn nok klær i skapene.

Anonymkode: ac556...b22

16 grader hos meg i dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Kort treningstights. Lette terrengsko. Ankelsokker.

Ikke tvil om at det er Koronatid 😂

Om hverdagen kommer tilbake har jeg: Ny vårkjole, lyse chinos og loafers klar, og ubrukt, fra fjorårets shopping. Og blomstret kjole til vårbryllup, ny bikini og lys clutch, til Mai. Og når vi kommer til juni-desember har jeg så mange fine klær som var ubrukt gjennom hele fjoråret, og nesten glemt, at jeg tror 2021 blir året uten shopping.

Utover leggings, joggesko, undertøy og treningstøy, selvfølgelig. 

Anonymkode: a730f...584

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det

hvite tskjorter

kule jeans som sitter bra

hvite sneakers

Anonymkode: 1e3ab...f43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du tar deg en liten kikk på Instagram og street wear vil du se at ikke hele verden er tanter over 40 som kler seg som de over 60 i bluser og strikkajakker og sitter her inne og klager på at mannen ikke vil ha sex med dem... Street wear er en betydelig industri i moteverden, den får Tom Ford til å fremstå som en liten lokal butikk. Og det er ikke helt ukjent at menn kler seg slik også. Samboern min bruker det han også. Så avfeier du street wear er det nok du som fremstår som den utdaterte. Men det er jo ikke alle som skjønner at de er nettopp det. Det er jo bare å lese alle som mener skinnyjeans er topp her inne. Tanteguiden passer kanskje bedre? 

Jeg er 23 og har ikke sett noen som går rundt med genser under t-skjorten siden jeg var 12. Mote er personlig og smaken er som baken, men dette er ikke en kombinasjon som er i motebildet for tiden om man bruker instagram som inspirasjon for street wear som du sier. Gensere/bluser under kjoler? Ja. Bluser med ballongermer med en topp med tynne stropper over? Ja. Vanlig t-skjorte over vanlig genser? Dette har jeg som sagt ikke sett siden jeg var 12. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 23 og har ikke sett noen som går rundt med genser under t-skjorten siden jeg var 12. Mote er personlig og smaken er som baken, men dette er ikke en kombinasjon som er i motebildet for tiden om man bruker instagram som inspirasjon for street wear som du sier. Gensere/bluser under kjoler? Ja. Bluser med ballongermer med en topp med tynne stropper over? Ja. Vanlig t-skjorte over vanlig genser? Dette har jeg som sagt ikke sett siden jeg var 12. 

Dette. Altså med mindre du er Edd China. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...