AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Kjæresten min elsker analsex, og vi har hatt det noen ganger. Problemet er at han har så stor pikk at jeg bare får vondt og har ikke nytelse av det som jeg har forklart han. Dermed blir det sånn at jeg ikke har lyst lengre til anal. Vi har et fint sexliv ellers. Men han er ikke fornøyd med at vi ikke har analsex, så jeg blir litt rådvill. Jeg har prøvd med masse glidekrem, det gjør ikke ting noe bedre. Hva kan jeg gjøre for noe for å ikke ha så vondt under analsex, er det evt noen stillinger som gjør mindre vondt enn andre? Anonymkode: 6739e...22e
Fjompen Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Glidemiddel med bedøvelse, og god oppvarming/trening av analen kan hjelpe deg. Men ingenting hjelper om du ikke vil. Og om du ikke vil, så skal du ikke måtte gjennomføre det. Om han ikke forstår at du ikke vil så er han en dott, som det ikke er så farlig om ikke er fornøyd. 6
SlemUlv Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Nei betyr nei. Man skal ha lov å sette grenser for sitt sexliv. Du har prøvd det for ham, det gjorde vondt, da bør han klare å respektere det. 7
cmd Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men han er ikke fornøyd med at vi ikke har analsex, så jeg blir litt rådvill. Jeg har prøvd med masse glidekrem, det gjør ikke ting noe bedre. Hva kan jeg gjøre for noe for å ikke ha så vondt under analsex, er det evt noen stillinger som gjør mindre vondt enn andre? Det er bra at du prøver og du liker. Men problemet er størrelse. Fint at dere bruker veldig mye glidemiddel slik at det går rett inn og ut uten problem. Hva med (doggystyle) ? da sprer du bena til side så mye du kan? Ansiktet er helt ned... men rumpe i været ?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 Herregud. Dette er et ikke spm! DU SKAL IKKE HA ANALSEX FOR HANS SKYLD HVIS DU IKKE LIKER DET!!!!!!!! Og det må han bare respektere!!! For en dust egentlig! Hvis han vil påføre deg smerte er han ikke noe å samle på! Sex er noe man har for begges del! Anonymkode: 2679f...3f2 10
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten min elsker analsex, og vi har hatt det noen ganger. Problemet er at han har så stor pikk at jeg bare får vondt og har ikke nytelse av det som jeg har forklart han. Dermed blir det sånn at jeg ikke har lyst lengre til anal. Vi har et fint sexliv ellers. Men han er ikke fornøyd med at vi ikke har analsex, så jeg blir litt rådvill. Jeg har prøvd med masse glidekrem, det gjør ikke ting noe bedre. Hva kan jeg gjøre for noe for å ikke ha så vondt under analsex, er det evt noen stillinger som gjør mindre vondt enn andre? Anonymkode: 6739e...22e Han må respektere at det ikke blir noe av. Det er han som har g punkt i rumpa og ikke du så du hadde nok ikke fått nytelse av det uansett. Anonymkode: 03f78...fb9 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 cmd skrev (1 time siden): Det er bra at du prøver og du liker. Men problemet er størrelse. Fint at dere bruker veldig mye glidemiddel slik at det går rett inn og ut uten problem. Hva med (doggystyle) ? da sprer du bena til side så mye du kan? Ansiktet er helt ned... men rumpe i været ? Det er vel den aller vondeste stillingen for de fleste..... TS: du sier nei. Om han er såpass besatt på en type sex og ikke kan si seg fornøyd med de 500 andre måtene å ha sex på må han nesten finne seg en partner som er like opptatt av dette som han. Jeg hadde gjort det slutt, han virker å være ganske dårlig i senga og generelt med antennene. Finn deg en som respekterer deg. Anonymkode: 962a2...7f2 6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjæresten min elsker analsex, og vi har hatt det noen ganger. Problemet er at han har så stor pikk at jeg bare får vondt og har ikke nytelse av det som jeg har forklart han. Dermed blir det sånn at jeg ikke har lyst lengre til anal. Vi har et fint sexliv ellers. Men han er ikke fornøyd med at vi ikke har analsex, så jeg blir litt rådvill. Jeg har prøvd med masse glidekrem, det gjør ikke ting noe bedre. Hva kan jeg gjøre for noe for å ikke ha så vondt under analsex, er det evt noen stillinger som gjør mindre vondt enn andre? Anonymkode: 6739e...22e Han kan vel begynne å ta hensyn til deg? Var med en ex som ville ha analsex. Vi hadde det èn gang, og det var så vondt for meg. Han hadde også ganske stor pikk. Etter det sa han at han ikke ville gjøre sånt mot meg igjen for han merka hvor vondt og ukomfortabelt det var for meg. Vi brukte sånn bedøvende glidemiddel og diverse. Finn en mann som respekterer grensene dine. Eventuelt kan du legge opp til et ganske stort uhell slik at han aldri vil ha analsex igjen (forutsett at han ikke liker bæsj da, om han tenner på det så kan det gjøre saken verre for deg). Anonymkode: 36b7d...8e6 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Skal man virkelig måtte bruke bedøvelse fordi mannen absolutt skal ha analsex?🥴 Seriøst? Anonymkode: 844d8...fbc 10
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 Ikke gjøre det. Bare ikke gjør det. Det vil skade deg selv psykisk, jeg lover deg. Ikke gjør det. Anonymkode: 01382...ee1 5
OxBall Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 Her er bare min mening. Du har prøvd analsex, og likte det ikke. Du var modig som prøvde. Valget ditt om å ikke ha det igjen, skal aksepteres. Det kan ta lang tid å venne seg til analsex. Man må gradvis bruke større sex-leketøy før en stor penis skal føres inn. Uansett, stå på svaret ditt 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #12 Skrevet 23. mars 2021 Fjompen skrev (3 timer siden): Glidemiddel med bedøvelse, og god oppvarming/trening av analen kan hjelpe deg. Men ingenting hjelper om du ikke vil. Og om du ikke vil, så skal du ikke måtte gjennomføre det. Om han ikke forstår at du ikke vil så er han en dott, som det ikke er så farlig om ikke er fornøyd. Det skal man i hvert fall ikke gjøre når problemet er at han er for stor, smerte er kroppens måte å si fra at den kan gå i stykker. Det eneste som hjelper er lube og tålmodighet, og kanskje er han bare for stor uansett. Skjønner han ikke det er han ikke noe å spare på. Anonymkode: 4094e...3b9 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #13 Skrevet 23. mars 2021 cmd skrev (1 time siden): Det er bra at du prøver og du liker. Men problemet er størrelse. Fint at dere bruker veldig mye glidemiddel slik at det går rett inn og ut uten problem. Hva med (doggystyle) ? da sprer du bena til side så mye du kan? Ansiktet er helt ned... men rumpe i været ? Hva var det med "har prøvd flere ganger og det gjør vondt" og "har ikke lyst lenger" du ikke forsto? Hvis noe gjør vondt og man ikke har lyst til det, skal man ganske enkelt si nei. Hvis ikke kjæresten godtar dette, så er han en dust. Anonymkode: 2fd18...5ad 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #14 Skrevet 23. mars 2021 Eksen var en slik. Han ville, jeg sa nei, jeg klarer det bare ikke. Han fortsatte å mase og mase, og det var direkte avtennende. Startet å kjøpe leketøy "jeg kunne prøve selv", han tok bare ikke tegninga på at nei faktisk betyr NEI. Viste seg at han egentlig var homofil og i skapet til det ble slutt. Bare sier det. Et nei betyr nei, og du skal aldri la deg mases til noe du ikke vil. Enten slutter han å mase, eller så hadde jeg gjort det slutt. Dette er noe du ikke skal tvinges eller mases til. Anonymkode: 6740d...f93 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #15 Skrevet 23. mars 2021 Du har prøvd, du fikk vondt, ergo - dere skal ikke ha analsex. Så enkelt er det faktisk. Man skal uansett ikke gå lenger enn den som vil kortest. Basta. Anonymkode: 18f4a...485 5
Gjest Alterego666 Skrevet 23. mars 2021 #16 Skrevet 23. mars 2021 Dersom du i utgangspunktet ønsker å eksperimentere med analsex, kan man over tid gjøre øvelser for å få mer fleksible lukkemuskler. Jeg har lekt med analsex i mange år og har hart gjenstander opp i analen som er vesentlig større enn en grov kuk. Når det er sagt: Vil du ikke, så skal det respekteres. Det står ikke tydelig i HI, men jeg aner at typen din kanskje presser deg og ikke repekterer grensene dine. Det er ikke greit.
cmd Skrevet 24. mars 2021 #17 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva var det med "har prøvd flere ganger og det gjør vondt" og "har ikke lyst lenger" du ikke forsto? Hvis noe gjør vondt og man ikke har lyst til det, skal man ganske enkelt si nei. Hvis ikke kjæresten godtar dette, så er han en dust. Det sto også at hun ville men størrelsen var problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå