Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så går og venter. Men ikke kommet enda. Vet jeg ikke er gravid da jeg og typen har avstandsforhold. 

men nå skal vi prøve i påsken. Regner på at mensen burde kommet igår eller idag men ikke sett nå til den enda. 

kan jeg med all denne fokuseringen utsette mensen selv? Kjent murringer i flere dager nå.

Anonymkode: f94bd...94c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Har du nylig sluttet på prevensjon? Hvor lenge har du vært uten, siden du venter at mensen skal komme nå? 

Desverre helt normalt å kunne gå både uker og måneder uten mens rett etter slutt på et hormonpreparat 🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
Niny skrev (2 timer siden):

Har du nylig sluttet på prevensjon? Hvor lenge har du vært uten, siden du venter at mensen skal komme nå? 

Desverre helt normalt å kunne gå både uker og måneder uten mens rett etter slutt på et hormonpreparat 🤷🏻‍♀️

Har nylig sluttet med prevensjon ja. Men hatt eggløsningsslim for et par uker siden og det murrer mye i magen og er litt oppblåst. Men kjennes ikke ut som mensen vil slippe.

Skrevet

Med mindre du har kartlagt eggløsning betyr ikke 100% sikkert at du får EL slim, at EL kommer. 

Jeg fikk en gang i høst EL slim hele 11 dager før jeg fikk EL 🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
Niny skrev (23 minutter siden):

Med mindre du har kartlagt eggløsning betyr ikke 100% sikkert at du får EL slim, at EL kommer. 

Jeg fikk en gang i høst EL slim hele 11 dager før jeg fikk EL 🤷🏻‍♀️

Skjønner det. Men kjennes ut som mensen er på vei liksom. Bare at den ikke kommer 😟

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...