AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Min samboer har vært en uke fra meg, grunnet blant annet begravelse. Hentet henne på togstasjonen, og sa jeg blir med hjem før jeg må på jobb. Alt virker fint, til vi kommer hjem. Vi står på kjøkkenet, før dama plutselig går inn på badet. Jeg så at det var noe galt og gikk etter. Rett hadde jeg, da dama gråt. Spurte hva er det? Ingenting, er ikke noe med deg. Hva er det, fortell meg? Er bare bestemor, var bare merkelig å komme tilbake etter begravelsen. Greit nok tenkte jeg, og sa jeg er her om du trenger å prate. Gikk ut i gangen med dama, og vi kysset. Kysset lenge, og jeg prøvde å hinte til noe mer, men ble avvist. Fortsatte å kysse, å jeg prøvde en gang til, ble avvist,fikk bare svar vi kan ikke. Tenkte ikke så mye på det før nå. Har aldri blitt avvist før, og var bare måten det ble sagt på, vi kan ikke. Mulig det ikke er noe, men plutselige gråtingen, og dette. Var bare merkelig, virket som dama ville si noe, men klarte ikke. Anonymkode: 5818c...d29
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 23. mars 2021 Hun har jo nettopp vært i begravelse. Ikke alle som ønsker et raskt ligg etterpå. Anonymkode: 1646b...983 182
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 23. mars 2021 Wow så utrolig ego av deg at du skal ligge med henne når hun griner. Har du null sosiale antenner? Anonymkode: a0e70...cb7 207
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 hun jan ha vært utro med noen. har dama di bodd i byen begravelsen var i før? Anonymkode: 9fe16...4e4 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 23. mars 2021 Gratulerer, dama di var glad i bestemor. Anonymkode: 27459...8b4 90
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 23. mars 2021 Her er det jo du som er på bærtur! Jeg kan fortelle deg hva hun ville si; Jeg trenger armene dine rundt meg og litt trøst. Tror de færreste som kommer rett fra bestemors begravelse tenker på sex i det sekund de kommer inn døra hjemme 🙈 Anonymkode: 97b18...ff6 101
Gjest Tamsi Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 Du prøvde å dra dama di til sengs mens hun gråter over sin døde bestemor, og er fornærmet over at det ikke gikk? Og du måtte til og med ha TO avvisninger??
Populært innlegg Kenelz Skrevet 23. mars 2021 Populært innlegg #8 Skrevet 23. mars 2021 Nekter å tro at dette er ekte 🤣🤣 69
Cuntzilla Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Enig i at noe er rart her, jeg. Det er ikke noe rart i å avvise forsøk på sex når man er lei seg, da! Men det som skjer før dette, at hun går for å gråte i skjul, og så sier først at det er ingenting. Det er rart, det kan da ikke "bare" være bestemoren da. Hvorfor skjule at man sørger over en kjær som har dødd? Det kan for eksempel være at hun var veldig glad i bestemoren sin og har tatt det tungt, og så har du vært en dårlig støtte. Kanskje hun hadde håpet og forventet at du møtte henne med trøst og klem, og så gjorde du ikke det. Hvem vet, umulig for meg å gjette. Hun kan ha vært utro også og fått herpes for alt jeg vet. Skulle jeg tatt en råkjangs basert på ingenting, så gjetter jeg hun tenker forholdet deres er over. Og det at dere har så dårlig kommunikasjon som dere åpenbart har, er delvis årsaken. Uansett - i stedet for å tenke "greit nok" og prøve å pule henne, så burde du kanskje gitt henne en klem, satt deg ned med henne og faktisk pratet om det. Du merker jo at det er noe, men du gadd ikke virkelig prøve å finne ut hva. 20
Smurfii Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 Legg fra deg asshole oppførselen, asap!🤦♀️ Hun trenger trøst. 26
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 Det er en uke siden begravelsen og samboeren hadde aldri noe bra forhold til sin bestemor. Jeg sa også at vi kunne prate om det var noe. Er bare det at man plutselig går å griner og når man spør så leter man etter svar. Sier at det er ingenting, spørr igjen er ingenting, før det kommer med bestemoren. Er bare måten det ble sagt på. Virket bare som det var dårlig samvittighet for noe da det ble noen tårer. Står på kjøkkenet og koser, ser på meg of plutselig går for å grine litt. Om det er støtte og kos man trenger så går man ikke på dass. Anonymkode: 5818c...d29 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #12 Skrevet 23. mars 2021 Det her er selvfølgelig ikke sant... Anonymkode: 327f7...1ec 4
Smurfii Skrevet 23. mars 2021 #13 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er en uke siden begravelsen og samboeren hadde aldri noe bra forhold til sin bestemor. Jeg sa også at vi kunne prate om det var noe. Er bare det at man plutselig går å griner og når man spør så leter man etter svar. Sier at det er ingenting, spørr igjen er ingenting, før det kommer med bestemoren. Er bare måten det ble sagt på. Virket bare som det var dårlig samvittighet for noe da det ble noen tårer. Står på kjøkkenet og koser, ser på meg of plutselig går for å grine litt. Om det er støtte og kos man trenger så går man ikke på dass. Anonymkode: 5818c...d29 Man reagerer jo forskjellig? Kanskje hun trengte å trekke seg litt unna. Kanskje bare gi henne litt space og se det an ila uka? 16
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #15 Skrevet 23. mars 2021 Folk reagerer forskjellig TS. Kanskje hun har dårlig samvittighet pga det dårlige forholdet og nå er lei seg pga det. At du får dette til å handle om utroskap pga din patetiske usikkerhet gjør meg litt kvalm. Hun er vel vant til at du maser om sex og prøver å trøste seg selv uten deg. Derfor går hun unna deg. Anonymkode: 6068c...e3b 25
Cuntzilla Skrevet 23. mars 2021 #16 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er en uke siden begravelsen og samboeren hadde aldri noe bra forhold til sin bestemor. Jeg sa også at vi kunne prate om det var noe. Er bare det at man plutselig går å griner og når man spør så leter man etter svar. Sier at det er ingenting, spørr igjen er ingenting, før det kommer med bestemoren. Er bare måten det ble sagt på. Virket bare som det var dårlig samvittighet for noe da det ble noen tårer. Står på kjøkkenet og koser, ser på meg of plutselig går for å grine litt. Om det er støtte og kos man trenger så går man ikke på dass. Anonymkode: 5818c...d29 Sett deg ned med henne og se henne i øynene og si at du lurer på om hun har det bra. Ikke kom med noen anklager, jeg leser mellom linjene at du mistenker at hun har vært utro eller møtt noen andre, og det kan jo godt være for all del. Men det er heller ikke uvanlig å bryte ut i gråt når man har det dritt i forholdet. Da hjelper det ikke med anklager. Og det hjelper heller ikke at du kommer med floskel om at du gjerne kan prate om det, før du prøver deg på å gjøre noe helt annet enn å prate. Du virker litt lite sensitiv, er det liksom ikke lov å sørge en uke etter begravelsen? 😛 Folk kan ta bare det med døden veldig tungt selv om de knapt kjente den de var i begravelse for. Det setter seg i mennesker. Og om hun ikke var nær bestemor, så var mange andre til stede i begravelsen der, folk hun er glad i. Da min farmor som jeg ikke var så nær døde, så var det blytungt å se min far gråte for første gang i mitt liv. 12
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #17 Skrevet 23. mars 2021 Kanskje folk skal slutte å være så jævlig sikker på ting her inne å skrive mye dritt om meg. Det var en grunn for dette og det var, ja dårlig samvittighet. F.. heller, får mye dritt meldinger her at jeg er kvalm, arrogant osv. Anonymkode: 5818c...d29 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #18 Skrevet 23. mars 2021 Hvordan har det vært mellom dere i den uken hun har vært borte da? Har dere snakket på telefon? Har du sendt henne trøstende meldinger i forbindelse med begravelsen? Kan hun være lei seg fordi hun ikke har fått noen emosjonell støtte av deg? Jeg synes det er rart at du tenker sørgingen burde være over etter en uke... Jeg får også inntrykk av at du mangler sosiale antenner når du prøver deg på sex når damen din helt tydelig har det vondt. Det viser manglende respekt for henne. Anonymkode: 1b131...961 15
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #19 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er bare det at man plutselig går å griner og når man spør så leter man etter svar. Sier at det er ingenting, spørr igjen er ingenting, før det kommer med bestemoren. Står på kjøkkenet og koser, ser på meg of plutselig går for å grine litt. Anonymkode: 5818c...d29 Høres helt normalt ut for å være i sorg. Anonymkode: 27459...8b4 10
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #20 Skrevet 23. mars 2021 Jeg får dårlige vibber av én som vil rett på sex med ei som kom rett fra en reise (som er slitsomt i seg selv) og nettopp har vært i begravelse (selv om det er en uke siden). Noe som er tungt selv om de ikke er kjempenærme. Jeg tenker at TS er en type som en gjerne ikke gråter på skulderen til. Om jeg gråt på skulderen til eksen min, fikk jeg beskjed om å slutte å være sur. Sier ikke at du, TS er slik. Anonymkode: f7aeb...ed9 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå