AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Min mann vil ikke ha analsex. Jg har lyst å prøve. Det vet han. Forstår ikke helt hvorfor han ikke vil? Trodde de fleste menn ville det? Jeg hadde håpet at han kunne nevne at han kunne feks fingre meg analt eller bruke butplug på meg, hvis jeg ønsket. Men nei. Han har ikke nevnt noe. Er ikke det rart? Du som mann som ikke vil ha analsex, ville du brukt hjelpemidler på dama da, om du visste at hun hadde veldig lyst til å prøve analsex? Anonymkode: 5d6fc...356 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Jeg hadde vært lykkelig om jeg fant en som IKKE ville prøve det - synes ikke noe om det. Men inntrykket mitt er ja - at de fleste vil prøve.. Anonymkode: 3db0a...338 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Bruk en plugg på deg selv når han tar deg. Funker fint det og. Også nå du jo spørre fyren om han er komfortabel med å hjelpe deg. Det er ikke for alle, såklart, uavhengig av kjønn. Anonymkode: 1f859...967 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Vi har antagelig alle noe vi kunne tenkt oss å gjøre, som ikke partner ønsker. Svært mange iallefall. Ingen skal presses til sex de ikke ønsker, og det går faktisk helt fint å ha noen fantasier som aldri leves ut, av respekt for partner, og med tanken at sex ikke begge to har glede av bare ville være dumt. Sex skal være fint og deilig for begge to. Alltid. Anonymkode: 989ee...e66 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 du høres ut som drømme dama 💩😎 Anonymkode: 0583a...dde 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 Om det er fordi han syns det er ekkelt så tviler jeg på han vil bruke fingre heller. Plug deg selv du. Anonymkode: ca526...4f0 1
Whistler Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): du høres ut som drømme dama 💩😎 Anonymkode: 0583a...dde Høres mer ut som en mann med uforløste fantasier. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 Whistler skrev (3 timer siden): Høres mer ut som en mann med uforløste fantasier. Klart, for ingen kvinner liker analsex... /sarkasme Anonymkode: ad8cc...686
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Jeg personlig har ingenting i mot det, men er det så rart at ikke alle liker å stikke fingeren i septiktanken til andre mennesker? Anonymkode: 84597...a58 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min mann vil ikke ha analsex. Jg har lyst å prøve. Det vet han. Forstår ikke helt hvorfor han ikke vil? Trodde de fleste menn ville det? Jeg hadde håpet at han kunne nevne at han kunne feks fingre meg analt eller bruke butplug på meg, hvis jeg ønsket. Men nei. Han har ikke nevnt noe. Er ikke det rart? Du som mann som ikke vil ha analsex, ville du brukt hjelpemidler på dama da, om du visste at hun hadde veldig lyst til å prøve analsex? Anonymkode: 5d6fc...356 Mange menn som ikke liker det og det er ikke rart. Du kan fingre deg selv der eller bruke dildo, det er jo du som vil, ikke han. Anonymkode: 2dd41...1ef 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 Jeg er ikke interessert i analsex i det hele tatt. Hadde en dame som maste og maste og maste om anal. Endte med at hun kjøpte buttplug til bursdagen min. Gikk til slutt med på å prøve den på henne. Tror du ikke hele pluggen med base og alt forsvant inn i anus. Hun måtte prøve og presse den ut og jeg måtte få tak i den og dra den ut. Det var bæsj på den og det er siste gang jeg gjør noe som helst med rompehull. Anonymkode: a0ef8...d13 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #13 Skrevet 23. mars 2021 "de fleste" er fremdeles ikke "alle". Min eks hadde noia for alt som hadde med anus å gjøre. Jeg kunne til nød kile henne rundt åpningen, men hun ville ikke gjøre meg tjenester med plugg, dildo, eller prostatamassasje. Noen er bare slik. Anonymkode: b19ad...ac5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #14 Skrevet 23. mars 2021 Min mann vil heller ikke ha analsex med hans penis eller fingre, men han synes det går "helt greit" å bruke leketøy på meg der. Han er veldig åpensinnet men har litt renslighetsoppheng. Anonymkode: 66aad...edf 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #15 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): "de fleste" er fremdeles ikke "alle". Min eks hadde noia for alt som hadde med anus å gjøre. Jeg kunne til nød kile henne rundt åpningen, men hun ville ikke gjøre meg tjenester med plugg, dildo, eller prostatamassasje. Noen er bare slik. Anonymkode: b19ad...ac5 Og du måtte kile henne rundt åpningen selv om hun fikk noia fordi...? Anonymkode: 9d26a...b51 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #16 Skrevet 23. mars 2021 Hvis han ikke har noen interesse av analsex så er det jo ikke rart at han ikke har tatt opp bruk av andre hjelpemidler. Det naturlige her er jo at du spør om han kunne være villig til å prøve en buttplug eller lignende. Anonymkode: b4a5f...a7a 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #17 Skrevet 23. mars 2021 Jeg kunne ikke tenkt meg å ha noen form for sex som involverer rectum. Det ødelegger enhver tenning for meg. Hadde hun plutselig stilt opp med buttplug hadde jeg takket raskt for meg. Jeg har hatt ganske mange sexpartnere, men det er heldigvis ytterst sjelden at noen har mast om anallek. Anonymkode: e4940...f43 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #18 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og du måtte kile henne rundt åpningen selv om hun fikk noia fordi...? Anonymkode: 9d26a...b51 Fordi hun ikke fikk noia av akkurat det, men kunne like det i rette humøret. Men penetrering var no go, hverken å utføre eller motta. Anonymkode: b19ad...ac5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #19 Skrevet 23. mars 2021 Han er ikke mann visst han ikke knuller deg i rævva 😕 Anonymkode: 37919...f06
Morten1 Skrevet 23. mars 2021 #20 Skrevet 23. mars 2021 Jeg synes faktisk analsex er ekkelt, har ikke prøvd og ingen tanker om å prøve. Det greieste er vel at du prøver på deg selv? Hørt det krever en del oppvarming. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå