Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener da med mange ekser og langvarige forhold.  Jeg kjenner meg så usikker på hans fortid. De er mange, noen er pene og et par tar fortsatt kontakt. Av og til får han sexinvitasjoner også.

Jeg er oppriktig glad i denne mannen, så forstår ikke hvorfor jeg er så redd hans fortid. Holder meg langt unna sosiale medier for å slippe se ting. 

Hva gjør dere om dere kjenner på sjalusi?

Anonymkode: 09285...dad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er aldri sjalu. Men jeg har flere ekser og langvarige forhold bak meg. Noen er pene. Flere tar fortsatt kontakt, det varierer hvor hyggelig jeg synes det er. Hvis jeg tror ekser vil noe romantisk tenker jeg, herregud for en idiot den eksen er...Det skal aldri bli oss igjen. Kjæresten vil ikke være venn med meg på fb og jeg tror det er hans forsøk på å beskytte seg sjøl. Selv om jeg jo helst vil vise ham mer av livet og nettverket mitt og skryte av ham til alle 😉Ikke at jeg skjønner hvorfor kjæresten min er sjalu. Han er kjekk, sterk, morsom, smart, deilig, sexy og spesiell. Og skjønner meg 🥰

Anonymkode: da3b8...699

Skrevet

Hvorfor har han enda kontakt med sine ekser? Han burde kvitte seg med dem, særlig når han har ny dame nå og eksene er påtrengende, da burde han selv ta initiativ til å blokkere dem. 

Høres jo som han liker oppmerksomheten fra de. 

Det at noen ellers har mange forhold bak seg er jo ikke noe problem, vanlig det. Alt handler om hva du gjør med det gamle når du går inn i nytt forhold. De fleste burde starte med blanke ark. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er aldri sjalu. Men jeg har flere ekser og langvarige forhold bak meg. Noen er pene. Flere tar fortsatt kontakt, det varierer hvor hyggelig jeg synes det er. Hvis jeg tror ekser vil noe romantisk tenker jeg, herregud for en idiot den eksen er...Det skal aldri bli oss igjen. Kjæresten vil ikke være venn med meg på fb og jeg tror det er hans forsøk på å beskytte seg sjøl. Selv om jeg jo helst vil vise ham mer av livet og nettverket mitt og skryte av ham til alle 😉Ikke at jeg skjønner hvorfor kjæresten min er sjalu. Han er kjekk, sterk, morsom, smart, deilig, sexy og spesiell. Og skjønner meg 🥰

.... og fikk deg etter alle de andre 🙂 Husk på det også.

Anonymkode: 14621...e9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

.... og fikk deg etter alle de andre 🙂 Husk på det også.

Da jeg var samboer med min første kjæreste, var min nåværende kjæreste bare såvidt over seksuell lavalder og ikke bosatt i byen vår. Så vi møttes ikke da. Da han var student i byen vår, var jeg ferdig med å studere, så vi møttes ikke i de miljøene. Vi møttes via felles interesser som voksne. Han sier at han ikke var seriøs med damer som yngre, fordi han ikke visste hva han trengte og gikk for feil type damer. Høres egentlig ut som både han og jeg tiltrakk oss konfliktsky folk, og at det ble klasj pga vi begge er mer rett fram. Selv om jeg virkelig prøvde å få det til med mine ekser. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da jeg var samboer med min første kjæreste, var min nåværende kjæreste bare såvidt over seksuell lavalder og ikke bosatt i byen vår. Så vi møttes ikke da. Da han var student i byen vår, var jeg ferdig med å studere, så vi møttes ikke i de miljøene. Vi møttes via felles interesser som voksne. Han sier at han ikke var seriøs med damer som yngre, fordi han ikke visste hva han trengte og gikk for feil type damer. Høres egentlig ut som både han og jeg tiltrakk oss konfliktsky folk, og at det ble klasj pga vi begge er mer rett fram. Selv om jeg virkelig prøvde å få det til med mine ekser. 

Så du er mye eldre enn han? Hvor mye?

Min venninne er 13 år eldre enn sin mann, og de har et veldig godt forhold, og har vært sammen i mange år.

Anonymkode: ca584...88a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du er mye eldre enn han? Hvor mye?

Min venninne er 13 år eldre enn sin mann, og de har et veldig godt forhold, og har vært sammen i mange år.

Anonymkode: ca584...88a

Jeg er 5 år eldre. Jeg var nok ekstra tidlig ute med å være seriøs med kjærester. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det gjør det jo ikke mindre sant?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men det gjør det jo ikke mindre sant?

Man kan føle på mye rart. Jeg kan føle på at i morgen stikker min kjære fra meg uten forvarsel, for det var sånn flere av mine forhold endte (nei, jeg data ikke bad boys). Kan føle på at jeg aldri blir mor, fordi jeg har planlagt barn med menn og så har de gått.  Men det er jo mine issues som jeg i hovedsak må håndtere sjøl og ikke dumpe på ham. Og det at det er vondt for ham at han ikke fant ei dame som meg, før meg, er også hans kors å bære som ikke jeg er ansvarlige for. Så kan vi likevel snakke litt sammen om det som lugger. Jeg kan ta hensyn til hans sjalusi så langt det går. Men han må likevel velge meg med forhistorie inkludert, om vi skal være sammen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...