Gå til innhold

Er det meningen at vi skal mase oss til sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever at mange kvinner ønsker at menn tar mest initiativ. På byen er det de mest påtrengende mennene som drar flest damer. 

Anonymkode: 74b6d...a8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er nok ikke ofte at kvinner viser annet en simple tegn eller hint. Er som oftest mannen som tar initiativ ja og dette er nok naturlig, tipper jeg. 

De som er mest påtrengende er nok også de som er mest aktive og ergo får de mer napp en dem som står å slenger. 

Anonymkode: d81d8...e9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

DEFINITIVT! Jeg er kvinne  (27) og tar aldri insj til noe som helst da jeg craver en dominant mann. Det er hans oppgave å forføre meg for å så knulle vettet av meg. Ferdig snakka.

Anonymkode: 7ceb4...fab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

DEFINITIVT! Jeg er kvinne  (27) og tar aldri insj til noe som helst da jeg craver en dominant mann. Det er hans oppgave å forføre meg for å så knulle vettet av meg. Ferdig snakka.

helt enig! men ikke vær stygg å creepy for da er det faktisk et overgrep hvis du er pågående..

Anonymkode: 4b4aa...722

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

helt enig! men ikke vær stygg å creepy for da er det faktisk et overgrep hvis du er pågående..

Ja, godt poeng! Vær trygg på deg selv, ha glimt i øyet og vis hvor mye du begjærer meg så er jeg allerede våt mellom lårene med et par fraser og øyekontakt om jeg finner deg tiltrekkende. Men creepy funker overhodet ikke.. Da hadde jeg rømt for lenge siden!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at han viser at han vil ha meg, på alle vis. Litt dominerende men ikke creepy eller ekkel, bare at han begjærer meg. Orker ikke tafatt tull.  Og da vil jeg ha begjær «hele tiden» ikke bare i senga men at han holder meg on the go også ellers 🤤

Anonymkode: cf3e4...566

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja 😄 For da kan jeg avvise med stor glede.

Anonymkode: 6cf90...597

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke mase, det er turnoff. Men å være pågående på den "rette" måten kan absolutt funke. ;)

Anonymkode: c3aba...00f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke å jakte ei dame. Hun kommer til meg hvis hun er intressert, og de har fungert utmerket sålangt. Mind Games ble jeg ferdig med etter fylte 25.😅

Anonymkode: e8583...db5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke mase. Man må være god på å se mellom linjene. Nei betyr ikke nei. Av og til, hvis det er et fnisende «nei...», sammen med flørtende blikk, berøring i form at hendene hennes stryker på deg etc (må ikke forveksles med hender som skyver litt på deg!), så kan det bety «prøv litt hardere». Et mer avvisende «nei» sammen med flakke de blikk eller unngår blikkontakt, at smilet er nervøst i stedet for flørtende, og aller mest at personen fysisk liksom trekker seg litt unna eller kryper inn i seg selv, betyr egentlig fuck off og aldri ta på meg igjen, men uten at personen ønsker å være uvennlig.

Anonymkode: f3127...f5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke "meningen" at noen skal mase seg til sex. Hvorfor skal man skape press for den andre personen? Enten så vil noen ligge med deg, eller så vil du ikke det. Prøv deg heller på vanlig måte, og se hva personen får lyst til (uavhengig av kjønn). Jeg synes i hvert fall det er plagsomt når noen ikke respekterer meg, enten det gjelder masing eller annet. Jeg tror det er svært få som liker mas. Å være litt frempå er det nok en del som liker, men det er fortsatt en helt annen sak. Det beste du kan gjøre er å se an hvordan personen liker å bli sjekket opp. Mas er ikke veien å gå, og hvis maset fører til at personen føler seg presset så har du i hvert fall gått for langt. 

Anonymkode: 13aea...800

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Maser ikke på damer, tar heller ikke initiativ. Det får de gjøre om de er interessert. Og det har funket bra 😄

Anonymkode: 8a991...be6

AnonymBruker
Skrevet

Mase dere til sex? På byen?

Anonymkode: 0bac5...8d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, ikke mase. Man må være god på å se mellom linjene. Nei betyr ikke nei. Av og til, hvis det er et fnisende «nei...», sammen med flørtende blikk, berøring i form at hendene hennes stryker på deg etc (må ikke forveksles med hender som skyver litt på deg!), så kan det bety «prøv litt hardere». Et mer avvisende «nei» sammen med flakke de blikk eller unngår blikkontakt, at smilet er nervøst i stedet for flørtende, og aller mest at personen fysisk liksom trekker seg litt unna eller kryper inn i seg selv, betyr egentlig fuck off og aldri ta på meg igjen, men uten at personen ønsker å være uvennlig.

Anonymkode: f3127...f5e

Ta alle nei som nei.

Dersom noen egentlig mener ja, får de slutte å si nei. Og det gjør de, hvis de opplever at alle menn trekker unna når de får et nei. 

Anonymkode: 7ac57...567

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei selvfølgelig ikke! Et nei er et nei. 

Anonymkode: b0720...0ec

• Liker 3
Skrevet

Ja det er damers rett å gjøre det. Damer er til for å vartes opp og få alt lagt i hendene. Damene skal oppleve alt det gode mens mannen skal være fornøyd bare han får en slapp mus som ligger der som et lik. Ikke ofte det skjer, men når det skjer er det null innlevelse av damen. Det er mannens oppgave å bidra slik at hun får det helt topp. 

Synes ikke det er rart at dere damer bare opplever å bli brukt en eller to ganger for så bli kastet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det kan være trakassering osv selv om man synes personen er attraktiv også. Det er ikke noe galt med å ta initiativ, men man bør være obs på den andre personens reaskjon. Man burde merke om personen liker det man gjør eller ikke, og er man i tvil på om personen synes det man gjør er greit så bør man enten spørre eller trekke seg tilbake.

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Ja det er damers rett å gjøre det. Damer er til for å vartes opp og få alt lagt i hendene. Damene skal oppleve alt det gode mens mannen skal være fornøyd bare han får en slapp mus som ligger der som et lik. Ikke ofte det skjer, men når det skjer er det null innlevelse av damen. Det er mannens oppgave å bidra slik at hun får det helt topp. 

Synes ikke det er rart at dere damer bare opplever å bli brukt en eller to ganger for så bli kastet. 

Et helt seriøst råd, du burde jobbe med ditt kvinnesyn og hvordan du ordlegger deg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden):

😂😂😂😂

du blir bare verre og verre. Snart en parodi på deg selv! 

Anonymkode: 910c8...8d1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Et helt seriøst råd, du burde jobbe med ditt kvinnesyn og hvordan du ordlegger deg.

Blir damer mere aktive og viser sin interesse for mannen av det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...