AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Del Skrevet 22. mars 2021 Sliter med vekten for tiden, veier 59 nå. Gikk opp 1kg på en tur jeg var på nå i forige uke. men før det også sto jeg fast på 58. I en hel måned. Gikk fint og gjevnilg ned fra januar til mars, men i mars stoppa det på 58. Hva er den beste dietten. Har småsultet meg hele tiden, men er sliten av det. Vil klare å spise nok, men samtidig gå ned 0,5-1kg i uka. Orker ikke gå rundt å føle på sult følelse, blir så gretten og dårlig humør av det. Er 162cm btw. Føler heller ikke trening hjelper, da jeg trente hver dag nesten i 3 mnd fra oktober til desember, gikk kun ned 3kg. Så nei. Noen tips ? Vil gjerne høre deres erfaringer og historier om vektnedgang. Hvor mye dere har gått ned og hvordan ❤️ Anonymkode: 7cccf...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym099 Skrevet 22. mars 2021 #2 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sliter med vekten for tiden, veier 59 nå. Gikk opp 1kg på en tur jeg var på nå i forige uke. men før det også sto jeg fast på 58. I en hel måned. Gikk fint og gjevnilg ned fra januar til mars, men i mars stoppa det på 58. Hva er den beste dietten. Har småsultet meg hele tiden, men er sliten av det. Vil klare å spise nok, men samtidig gå ned 0,5-1kg i uka. Orker ikke gå rundt å føle på sult følelse, blir så gretten og dårlig humør av det. Er 162cm btw. Føler heller ikke trening hjelper, da jeg trente hver dag nesten i 3 mnd fra oktober til desember, gikk kun ned 3kg. Så nei. Noen tips ? Vil gjerne høre deres erfaringer og historier om vektnedgang. Hvor mye dere har gått ned og hvordan ❤️ Anonymkode: 7cccf...1d5 Alt handler om kaloriunderskudd. Altså må du ha et mindre kaloriinntak enn du forbuker. Det er veldig viktig å spise variert for å få nok vitaminer osv for å ikke bli utmattet. Altså ikke bare spise salat fordi man tenker at det er få kalorier i salat. Om du vil kan du spise 1500 kalorier med kun sjokolade på en dag og fortsatt gå ned i vekt. Dette selvfølgelig ikke bra fordi kroppen din trenger næringsstoffer. Kjøtt, fisk, grønnsaker, brød, pasta. Bare spis litt mindre av alt. 1000 kalorier i underskudd om dagen er maks tror jeg og det sies at du da vil gå ned ca 1kg i uka. Man trenger ikke å spise så mye mindre hvis du synes det er vanskelig, men da må du trene mer slik at du forbrenner de kaloriene du har spist over det du vil ligge på i løpet av en dag. Vet ikke om dette er noe mange vet, men vil dele det; man brenner omtrent akkurat like mye kalorier på en joggetur på 5km som på en gåtur på 5km. Lik distanse, brenner like mye kalorier uansett om man spurter, jogger eller går. Så om man ikke liker å løpe kan man fortsatt brenne like mye kalorier, det tar litt mer tid bare:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Del Skrevet 23. mars 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Noen tips ? Vil gjerne høre deres erfaringer og historier om vektnedgang. Hvor mye dere har gått ned og hvordan ❤️ Anonymkode: 7cccf...1d5 Først og fremst ved å kutte ut sukker i ukedagene. Så kuttet jeg alle karbohydrater med god effekt. Styrketrening noen ganger i uka. Periodisk faste i alle varianter har også vært gull både for blodsukker, energinivå og sult. Nok søvn er viktig. Lite karbohydrater og få måltider betyr for meg at jeg kan gå lenge uten mat uten problemer og når jeg spiser trenger jeg ikke begrense inntaket i det hele tatt, men spiser ganske enkelt til jeg er god og mett. Har ikke veid meg, men fulgt med på kroppsbygningen underveis. Anonymkode: d509e...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Del Skrevet 23. mars 2021 jeg styrer også unna sukker på alle dager bortsett fra lørdager nå. På lørdager tar jeg kun en bar med vanlig sjokolade, som er på størrelse med en Japp. Kjøper bevisst ikke toffefe, twist etc fordi de nesten alltid kun eksisterer i alt for store pakninger. Og fordi jeg vet at det kan være alt for farlig godt for meg. Dernest styrer jeg unna brød. Spiser knekkebrød eller rugsprø, gjerne med cottage cheese og kanel oppå. Kålrabi fungerer fint for meg som et måltid/mellommåltid, det kan man spise mye av og samtidig få inn få kalorier i tillegg til at det relativt fort gir en god metthetsfølelse. Eneste minuset der er at det kanskje kan gi dårlig ånde, så puss tennene før du går ut etter å ha spist det. Anonymkode: 8254d...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå