Gå til innhold

Har din sexfantasi gått i oppfyllelse? Med eller uten partneren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange har jo fantasier... selv fantaserer jeg om bdsm, ikke sånn brutalt, men å bli bundet, og miste kontrollen...  

Dere som har fått omgjort deres fantasi til virkelighet (av dere som er i forhold) har dere gjort det med eller uten partneren deres? Altså vært utro eller gjort det sammen?

Og er det en fantasi du har alene, eller deler du den med partneren din? 

Anonymkode: e541b...038

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lever min største fantasi, med min kjære. Er helt fantastisk 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange ganger. Fantaserer om å få sokkene mine sleiket før mine føtter sleikes og tær suges på. Og det har jeg opplevd mange ganger. 

Anonymkode: 58459...67c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt av fantasier jeg ikke kan dele med min kjære er jeg absolutt innstilt på å la være bare fantasier. Det er ikke så dumt å ha noen fantasier bare som fantasi heller. Det er ikke sikkert at det hadde vært like bra som fantasien er. Som for eksempel trekant med to menn da jeg var yngre. Det levde ikke opp til fantasien, og ødela den. 

Jeg har levd ut mange fantasier sammen med ham også. Alt vi begge to ønsket å prøve. Om kun ene av oss ønsket det ville det ikke vært ok, uansett om den andre ga etter for å prøve. 

Anonymkode: 336f2...a14

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har enda ikke hatt sex med en god star

Anonymkode: 5538f...7eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har drømt i flere år om at kona skulle bli knullet av en annet mann. Har fått drømmen oppfylle 2 ganger i år og det gav mersmak. Neste ønske er at hun skal bli knullet av 2 menn mens jeg ser på, og hun er klar for det også😁

Anonymkode: 7f13b...74b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har drømt i flere år om at kona skulle bli knullet av en annet mann. Har fått drømmen oppfylle 2 ganger i år og det gav mersmak. Neste ønske er at hun skal bli knullet av 2 menn mens jeg ser på, og hun er klar for det også😁

Har samme fantasi, men hun er ikke så seksuell av seg så dette frister dessverre ikke. Jeg har gitt henne "frie tøyler", men hun vil bare ha meg. Kanskje like greit, og jeg prøver ikke å overtale henne. Hun vet hva jeg føler om dette dersom fristelsen en gang blir for stor. Din kone er nok mer utforskende og "eksperimentell" enn det min er.

Anonymkode: 51c1e...ec0

Skrevet

Min sexfantasi har enda ikke gått i oppfyllelse og tror heller aldri det kommer til å skje

AnonymBruker
Skrevet

Trekant oppfylt

Fikk med oss ei flott dame. Det var sexy å se henne ri mannen min og suge han. Se han slikke henne og de begge nøt det. Hvordan begge to jobbet sammen for å tilfredsstille meg. Var deilig å slikke henne og bli slikket mens mannen så på.  Å leke med de store faste brystene hennes. Knulle alle tre i forskjellige posisjoner. 
Frister til gjentagelse. 

Anonymkode: f28fc...66f

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Trekant med to damer har jeg vært så heldig å få oppleve. Ikke sammen med kona dessverre.

Anonymkode: 1f2b6...2ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har samme fantasi, men hun er ikke så seksuell av seg så dette frister dessverre ikke. Jeg har gitt henne "frie tøyler", men hun vil bare ha meg. Kanskje like greit, og jeg prøver ikke å overtale henne. Hun vet hva jeg føler om dette dersom fristelsen en gang blir for stor. Din kone er nok mer utforskende og "eksperimentell" enn det min er.

Er der vi også. Har det bra sammen. Og hun vet at hun kan ombestemme seg.

Anonymkode: c0f9c...345

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserte om at damen min skulle knulle meg med strapon (prøvd flere ganger)😃 det siste jeg har prøvd er snowballing 😅 jeg føler meg ganske heldig som får prøve ut det meste jeg spør om, hun sier jeg bare må spørre hvis jeg fantaserer om noe 🙂 har lyst til å foreslå trekant en gang, hvis jeg tørr 🙈

Anonymkode: 8e40b...493

• Liker 1
Skrevet

Damer sier så masse rart. De sier de vil domineres de vil oppfylle alle fantasier m.m. Men når man kommer til stykket gjelder ingenting av dette om du ikke oppsøker visse miljøer. Har du ingen tilhørighet der så blir det ingenting annet enn misjonær med ei nesten død mus. Hvor er lidenskapen dere søker? Det er det bare mannen som skal stå for, men vær obs på alt med små skrift........

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg fantaserte om at damen min skulle knulle meg med strapon (prøvd flere ganger)😃 det siste jeg har prøvd er snowballing 😅 jeg føler meg ganske heldig som får prøve ut det meste jeg spør om, hun sier jeg bare må spørre hvis jeg fantaserer om noe 🙂 har lyst til å foreslå trekant en gang, hvis jeg tørr 🙈

Anonymkode: 8e40b...493

Hun sier jo at hun er åpen for alle forslag så det jo bare "tut og kjør". Ikke sikkert hun går med på det men å lufte fantasien er jo helt innafor i følge henne.

AnonymBruker
Skrevet

En del, men ikke alt.. 

Anonymkode: fed09...ade

AnonymBruker
Skrevet

Ts her! Så flott at så mange her har fått oppleve fantasiene sine, og ikke minst med deres partnere :) fantastisk! :)

Min mann tenner ikke på noe bdsm, så det blir bare med fantasien her! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trekant oppfylt

Fikk med oss ei flott dame. Det var sexy å se henne ri mannen min og suge han. Se han slikke henne og de begge nøt det. Hvordan begge to jobbet sammen for å tilfredsstille meg. Var deilig å slikke henne og bli slikket mens mannen så på.  Å leke med de store faste brystene hennes. Knulle alle tre i forskjellige posisjoner. 
Frister til gjentagelse. 

Anonymkode: f28fc...66f

Så heldig du var da som fikk oppfylt dine fantasier 🤩 Er jo så mye lettere når begge vil det samme..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Heldige kona di altså!! Her har jeg bare en som så vidt orker å ha sex. Nyt oppfylte fantasier! 🤩

• Liker 1
Skrevet

Nei gudskjelov! Jeg har selvinnsikt nok til å vite at jeg aldri hadde taklet fantasier come true. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...