AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Hva kan vi gjøre for å bremse, helst stoppe innvandringen fra land utenfor OECD? Nå har vi prøvd det multikulturelle prosjektet en stund. Det funker bare dersom man har samme grunnverdier og kompetansenivå. Folk fra Europa, India, Vietnam osv passer bra inn i Norge. Folk fra Afrika og Midt-Østen gjør det i stor grad ikke, i hvert fall ikke hvis de kommer fra den sterkt religiøse og lite utdannede underklassen. Den organiserte og voldelige kriminaliteten øker i Norge, og politiets arbeid saboteres. Alle velferdsordningene våre er under økende press, og noen skoler har så lavt nivå grunnet språkutfordringer . Islamisme er et kapittel for seg selv og det blir aldri slutt på all sytingen over hvor grusomme og fæle vi nordmenn er. Jeg ønsker ikke å bytte ut gode Norge med en multikulturell og globalistisk smeltedigel. Jeg likte Norge trygt, ukomplisert og systemorientert. Innvandringen aldri vært høyere, og er nå 3 ganger høyere enn i år 2000. Jeg synes det er passe nå og at vi kan skru igjen krana før det blir direkte utrivelig her. Hva kan vi egentlig gjøre? Hva slags politikk er det mulig å bruke for å bevare Norge? Hvem kan man egentlig stemme på? Anonymkode: 499b0...b49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå