Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Hvilke vårtegn har du sett/hørt? Jeg har sett snøklokker, krokus og fuglene synger for full hals tidlig om morgenen
mia83 Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Ikke sett noen blomster ennå, men jeg hører en del fuglesang. Må nok smelte litt mer snø før det er håp om flere vårtegn her
tånegla Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Masse krokus, hestehov og måkene har begynt spetakkelet sitt igjen. Det mest tydelige vårtegnet er dog at jeg plantet masse stemorsblomster i går, og at det har begynt å sludde idag☹️
every woman Skrevet 4. april 2021 #5 Skrevet 4. april 2021 Jeg har hørt fuglesang, sett hestehov, og tre stokkender har ankommet innsjøen her hvor det er en bitteliten råk. De er noen optimister! Men nå kommer vinteren tilbake i kjent aprilstil.
Kniv & gaffel Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 Kattene røyter og fluene har begynt å våkne til liv, og surrer rundt meg. Ikke alle vårtegn er like positive. Av de mer hyggelige så er det at påskeliljene og krokusene stå i full blomst i hagen. Jeg har også hørt vipe ei stund. Den er et av de sikreste vårtegnene her hos meg på Sørlandet. 1
FrankDrebin Skrevet 14. april 2021 #8 Skrevet 14. april 2021 Kniv & gaffel skrev (På 9.4.2021 den 9.18): Kattene røyter og fluene har begynt å våkne til liv, og surrer rundt meg. Ikke alle vårtegn er like positive. Av de mer hyggelige så er det at påskeliljene og krokusene stå i full blomst i hagen. Jeg har også hørt vipe ei stund. Den er et av de sikreste vårtegnene her hos meg på Sørlandet. Sant, fluer og andre krek som har ligget i dvale er tilbake i bisniss. 1
every woman Skrevet 14. april 2021 #9 Skrevet 14. april 2021 (endret) every woman skrev (På 4.4.2021 den 20.03): Jeg har hørt fuglesang, sett hestehov, og tre stokkender har ankommet innsjøen her hvor det er en bitteliten råk. De er noen optimister! Men nå kommer vinteren tilbake i kjent aprilstil. Ja, vinteren kom da sannelig tilbake! Det er som i desember her, bare med fuglesang. Råken i innsjøen er fremdeles bitteliten, og stokkendene teller kun tre hardhauser ennå. Ikke så rart, i grunnen. Hestehoven har gjemt seg under en fot med snø. Menmen. Nå skal det visstnok løsne. Vi kan ikke annet enn å håpe. Endret 14. april 2021 av every woman
Alleah Skrevet 14. april 2021 #11 Skrevet 14. april 2021 Her er det masse pollen på trærne, og jeg har sett bitte små blader 😍 hvitveis og de gule blomstene. Alle går rundt i tynn vindjakke på dagtid. Kråkene har laget seg et reir i treet mitt på tomta ❤️
Kniv & gaffel Skrevet 14. april 2021 #12 Skrevet 14. april 2021 I dag så jeg løvetann for første gang. Det var tidlig, trodde ikke de pleide å komme før i mai.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. april 2021 #14 Skrevet 16. april 2021 Observert motorsykler på landeveien.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. april 2021 #15 Skrevet 18. april 2021 (endret) Hvitveis, blåveis, hestehov, løvetann, krokus og gåsunger. Små lam som hopper rundt Endret 18. april 2021 av AthenaRavenLuna
Betty Boops Skrevet 18. april 2021 #16 Skrevet 18. april 2021 Grønne knopper på trærne, krokus og sommerfugler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå